Betenkt Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Må pisse, men den gratis skolegangen hindrer meg fra det, så jeg må vente. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Føttene mine er såre og vonde, så jeg fylte en balje med vann og hadde sånn fotsalt dingsepulver i for å gi føttene en påskjønnelse etter en hard arbeidsøkt. Vannet er for varmt så jeg orker ikke ha de oppi og jeg orker ikke gå til badet og ha i kaldt vann siden føttene mine er så vonde. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Lagde meg en dobbel cheese-burger med BBQ-saus, pomfrikrydder, sprøstekt løk, agurk, tomat, salat og hamburgerdressing. Baconpakka i kjøleskapet var frossen, så derfor blei det ikke noe bacon og smaksopplevelsen sank noen hakk 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Litt småkjipt vær i dag. 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Klør på leggen, men det hjelper ikke å klø. =C Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Klør på leggen, men det hjelper ikke å klø. =C Du må skrape med baufilblad, det er det eneste som hjelper. Lenke til kommentar
erlendeg Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 You are some sad mot*r fu*ckers. http://www.youtube.com/watch?v=_2OSfrrG3nk Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Kaffen er kald. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 4 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Det var kjølig i leiligheten da jeg kom hjem etter jul. Vifteovnen er så treg med å varme opp alt, men for å fyre opp koksovnen så må jeg helt ned i kjellerbodet for å hente mer koks. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Det er middag snart, men er jeg ikke sulten ... Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Dette gjorde meg bare deprimert. Huff. Er utrolig sulten, men er enda en stund til middag. Rakfisk og spekemat. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Setter meg i godstolen for å se på TV. Innser at strømmen på TV-en ikke er på, må reise meg å få trykt på knappen. Blæh! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Må printe ut en del papirer for onkelen min, men det er stress, og jeg vil se film. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg fikk "bare" en iPhone 4 Jeg gadd ikke ønske meg mobil i år, men ble veldig glad da jeg fikk en. Go dad! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Tror jeg aldri har fått en gave til jul på over 1000 av foreldrene mine Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg må lage mer kakao Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg er lei av min 9 mnd gamle HTC Desire HD, den 9. mobiltelefonen jeg har hatt på 5 år, og har lyst på en ny mobiltelefon Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg fikk "bare" en iPhone 4 Bare iPhone 4? Jeg fikk bil jeg. Pappa sier at den ikke er min, men vi fikk den dager før julaften, så den er min Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 1. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2012 haha, har sett mange av deres "first world problems" og noen har faktisk "3rd world problems" her etter min mening. problemet mitt er at jeg hater tyggelyder og smattelyder så mye at jeg må ha på radio eller musikk hver gang jeg spiser for å slippe å høre disse ulydene. Også de siste årene så har kvaliteten på både brød og poteter gått kraftig ned og det er ikke lenger det samme som for 5 år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå