Gå til innhold

Norges vei til Fotball-VM 2014, Brasil


HulkHaugen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal vi ikke undervurere Island for mye heller. Men vårt problem er at forsvaret ikke er den styrken det var før i tiden. Det var forsvaret med gode stoppere i verdensklasse og gode keepere vi kunne stole på. Der tror jeg vi har et problem. Det er alt for lett å slippe gjennom og score på oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da var vi i gang. Håper for guds skyld Braaten kan ha en "på" dag, da er mye gjort. Han har et vanvittig top nivå, som vises sjelden.

 

Hvor god har Henriksen egentlig vært i år? Jeg følger ikke rbk så nøye, men sitter med følelsen av at han kom som en komet, for deretter stå litt stille?

 

Ser ut som vi er "heldig" med dommeren igjen, for en ubrukelig avgjørelse å gi gult kort der.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Jarstein er en ELENDIG keeper! Nå bør Drillo og Jarstein gi seg! Fytte grisen!

 

Da var vi i gang. Håper for guds skyld Braaten kan ha en "på" dag, da er mye gjort. Han har et vanvittig top nivå, som vises sjelden.

 

Hvor god har Henriksen egentlig vært i år? Jeg følger ikke rbk så nøye, men sitter med følelsen av at han kom som en komet, for deretter stå litt stille?

 

Ser ut som vi er "heldig" med dommeren igjen, for en ubrukelig avgjørelse å gi gult kort der.

Henriksen har vært elendig på landslaget i år! Braaten er binær, enten helt på eller helt av. Stort sett helt av i det siste!

Lenke til kommentar

Det er noe rart over det hele, Moa klarer aldri å vise sine poacher egenskaper. Joda det var en vanskelig situasjon, men på klubblaget er det en typisk situasjon moa er i stand til å score på. Stort sett alle er bare helt på bærtur på landslaget, og jeg kan ikke fatte hvorfor. Usikker hvor mye vi kan skylde på drillo, og eventuelt spillestil.

 

Viss vi bare kan få en tidlig scoring så tror jeg dette går veien og ting vil snu. Selv tror jeg vi går målløs av banen nok en gang.

 

Også er vi faen meg ikke først på returen!"#¤%&

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...