Gå til innhold

Nokia N9 tråden


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått et problem med fMobi. Kommer bare opp med (API)error når den skal starte.

Egentlig ikke veldig stort problem. Er andre alternativ for å komme seg på fb,men lurer på om det bare er hos meg?

 

Dette har også skjedde meg i hele går/dag. Så noe feil er det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

En liten smakebit av "nye" MeeGo fra finland i dag.

Ser frem til å følge med på fortsettelsen ;-)

http://www.mobili.no...blir-nye-meego/

http://www.katsomo.fi/?progId=154747

 

Gleder meg ikke bare litt til å se den første telefonen med dette.

Sikler litt på Lumia 920 også, så får håpe telefonen er skikkelig fin!

 

Hadde vært litt moro om noen hackere hadde portet Sailfish til N9, så vi kunne fått en smakebit. :p

Lenke til kommentar

Kommer vel uansett ikke ut noen telefon fra dem før til sommeren,så spørs jo om du vil vente til da. Jeg bruker i øyeblikket Note2,og er jo godt fornøyd med den så langt. Kjøpte den først og fremst pga. mulighetene s-pen gir og savnet etter noen få(men for meg etterhvert viktige) apps. Den gjør jobben kjapt og greit,uten å mukke. Det jeg mest savner fra N9 er "feed"skjermen og måten å mutitaske på. Mulig det bare er en vanesak....?

Lenke til kommentar

Er litt redd for at det kan ta så lang tid før vi ser noe av telefon fra dem, men om den er så appellerende som jeg har i tankene, har jeg nok ikke noe problem å vente. Har jo tross alt N9 frem til da. :)

 

Men uansett må den slå Lumia 920 i utseende, og det kan jo også bli litt vanskelig. :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg prøvde via nettleseren (tv.nrk.no) og endret avspilling til HTML5,siden N9 ikke har flash.

Det skal jo i teorien virke,men jeg har ikke fått den til å spille av noe.

Det eneste jeg kommer på som kansje kan gjøre det mulig er "kmplayer",men ser vel for meg at det kan bli endel prøving og feiling....

Kmplayer finner du her: http://my-meego.com/software/applications.php?name=KMPlayer&fldAuto=96&faq=2

Kan være verd et forsøk :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Noen som vet om N9'en skulle kommet opp som en "drive" i windows om man plugger den til før pin kode etc er tastet inn ?.

 

Cluet er at skjermen ble knust, og den er gått i "svart" - jeg får tydeligvis bootet den opp, for det kommer "startup" lyd etc, og den reagerer på at man trykker på volum knappen.

 

Men jeg får den ikke opp i windows, så lurer på om det i det hele tatt er noe håp ved å kjøpe ny skjerm/trouch modul til den (koster jo ikke så mye) og skifte dette på den.......

Lenke til kommentar

Jeg tror det er konfigurerbart. Hos meg får jeg tre (fire) alternativer på N9-skjermen når jeg kobler den til en maskin med usb:

Gjeldende modus: bare lading
Bruk som masselagring
Synkronisering og tilkobling
SDK-modus

Hvis jeg velger "Bruk som masselagring" så dukker den opp som en usb mass storage dings på maskinen.

Sorry, jeg tror ikke dette hjelper deg.

Endret av tingo
Lenke til kommentar

Noen som vet om butikker som evt fortsatt har N9 ? - eller må man regne med at alt er solgt ?

 

Vil anta du må spørre butikker om de har noen igjen. Kan hende de har en liten eske men noen få igjen, bare at det ikke ligger ute. Vet ihvertfall at Expert her jeg bor har en N9 stående framme enda.

Ellers må du nok ty til Finn.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Interessant "feilmodus" på N9'en i går: alt så normalt ut på telefonen, men det viste seg etterhvert at det ikke ikke gikk an å ringe / motta samtaler, og heller ikke sende / motta sms. Fant ikke ut av det, så da ble det en reboot. Og da funker selvfølgelig alt igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...