Gå til innhold

Nokia N9 tråden


Slai

Anbefalte innlegg

Fått varsel om oppdatering til Firefox,men får ikke innstallert den nye versjonen.

Prøvde å avinst.den gamle,og instalere på nytt,men det nytter heller ikke.

Andre som bruker den,og har samme problem?

Og muligens en løsning?

 

Ja, samme problem. Jeg fant en løsning som iallfall ga meg Firefox igjen blant anmeldelsene på Nokia-butikken, og det var å bruke en filutforsker og gå til /var/cache/apt/archives/partial/ og installere Firefox-pakken manuelt. Dessverre er det fremdeles bare v. 12, så det er nok noen hos Nokia QA som har fucket opp.

Endret av Cretinous Git
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sant det. Prøvde nettop å oppdatere "Mp3 cut".Bare error på den også.

 

Har inntrykk av at det er endel trøbbel med nokia store.Både for brukere og utviklere.

Han som laget Mooncalc er ikke fornøyd: http://my-symbian.co...pic.php?t=43965

Men kansje han ikke skulle kalt seg for "BurningPlatform" :tease: (he,he)

 

Edit:Fikk oppdatert både Mp3cut og Meecast nå etter nokså mange forsøk.

Endret av Brew
Lenke til kommentar

Fikk inst.Firefox v.13 på ved å gjøre dette:

There is a problem with installing Firefox 13.0. One has first to uninstall Firefox 12, then reboot the device and finally in Filebox tap the following file:

 

/var/cache/apt/archives/partial/fennec_13.0_armel.fennec.FAILED

 

Th is will cause Firefox 13.0 to be installed.

 

http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?p=392756#392756

 

Virker som det skal en reboot til for at det skal funke.Og jeg lot den ligge avslått i noen min.i tillegg.

Endret av Brew
Lenke til kommentar

Etter Mr.Elop,s siste annonsering er vel min første tanke at N9 er min siste nokia telefon.

Man skal aldri si aldri,men jeg tviler sterkt på at WP er for meg.Da må det skje store forandringer der i gården.

 

Nå kjøpte jeg vel ikke N9 og N900 fordi det står nokia på dem.Men på grunn av os,ui,og alt det har å by på.

Superenkelt i daglig bruk(etter min mening)og samtidig akkurat så avansert som du selv vil,og kan.

Begrensningen ligger hos brukeren,ikke i os.

 

Nå er jeg spent på hva som kommer ut av samarbeidet mellom Samsung og intel (tizen).

Og jeg kan ikke fri meg fra å spekulere på hva en tlf med et vidreutviklet Meego og Intel,s atomprosessor kunne blitt....

Men greit.Det toget er gått forlengst!

 

PS.Bare litt tankespinn som måtte ut :)

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så spent på Tizen. Greit nok med en Linux-kernel, men det har jo Android også. Tizen skal jo være et rent webapp-miljø, til forskjell fra Meego som bruker Qt (som nå også kommer på neste versjon av Blackberry OS), et ganske kraftig programvarebibliotek med støtte for massevis av OS, og en bråte med kompetente utviklere. Tizen virker mer som noe som maskinvareprodusentene ønsker seg. Brukerne og utviklerne? Næh.

Lenke til kommentar

Har heller ikke registrert at noen meldinger har forsvunnet på N9. Bruker ofte tvilling og meldinger kommer så og si alltid på begge. Siden jeg sier "så og si", så mener jeg at tjeneste Tvilling ikke alltid er stabil, men slik har det jo alltid vært så det er ikke telefonenes skyld hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...