Gå til innhold

Nokia N9 tråden


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Noen som har funnet en løsning på kalender-buggen i N9 som fører til at enkelt-hendelser ikke blir synket mer enn en måned frem i tid? Visstnok en kjent issue.

 

Forslag til løsning er her: http://talk.maemo.org/showpost.php?p=1244209&postcount=19

 

Jeg prøvde det, og det funket faktisk, men bare hvis kalenderen var definert som caldav, ikke dersom den var satt opp i MfE.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I kveld var låseskjermen på min Nokia N9 treg igjen (fikk av og til meldingen om at devicelockd ikke svarte), det gikk minst 1-2 sekunder mellom hvert tegn ble vist på skjermen. Sjekket via ssh, men fant ingenting unormalt på telefonen, hverken i /var/log/syslog, via 'top' eller på annen måte. endte opp med å reboote telefonen. Ikke bra :-/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har peiling på hvordan jeg kan definere "default application" for PDF filer fra mail - tidligere fikk jeg åpnet filer lastet ned direkte fra mail klienten, men i det siste har jeg bare fått "no default application defined for......." - nå må jeg gå veien om "save as" og åpne den manuelt via pdf-leseren (documents eller hva den nå het)....

Lenke til kommentar

Hmm,nei.

Den skal jo åpne pdf,en direkte fra mailen. Finnes jo ikke noen innstilling for det.

Prøv å slå av og la den ligge en stund før du slår på igjen. Gjerne en halvtime.

Hvis ikke det hjelper er vel en reflashing,eller laste inn fw på nytt via nsu noe som vil løse problemet.

 

Eller. Kan godt tenkes at det er mulig å gjøre noe via terminalen. Kansje lurt å søke/spørre på talk.maemo.org :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...