Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moohahahaha, etter å ha brukt Galaxy Note i 2 dager nå, så er det faktisk latterlig morsomt å sitte å se på min Galaxy S II (som jeg ikke har solgt enda) over hvor liten Galaxy S II egentlig er :green: .

 

Opplevelsen er jo enormt mye bedre bare ved å gå en tommer opp i skjermstørrelse.

 

Faktisk er den 1.1" større skjermen hvis jeg får småpirke! Galaxy S II er 4.27" mens Galaxy Note har 5.37".

Lenke til kommentar

Moohahahaha, etter å ha brukt Galaxy Note i 2 dager nå, så er det faktisk latterlig morsomt å sitte å se på min Galaxy S II (som jeg ikke har solgt enda) over hvor liten Galaxy S II egentlig er :green: .

 

Opplevelsen er jo enormt mye bedre bare ved å gå en tommer opp i skjermstørrelse.

 

Faktisk er den 1.1" større skjermen hvis jeg får småpirke! Galaxy S II er 4.27" mens Galaxy Note har 5.37".

 

Lurer på hvorfor Samsung ikke oppga at skjermen på Galaxy Note er på 5.4 tommer da når dem kan kalle sjermen på Galaxy S II for 4.3 tommer om du ser hva jeg sikter etter?

Lenke til kommentar

Moohahahaha, etter å ha brukt Galaxy Note i 2 dager nå, så er det faktisk latterlig morsomt å sitte å se på min Galaxy S II (som jeg ikke har solgt enda) over hvor liten Galaxy S II egentlig er :green: .

 

Opplevelsen er jo enormt mye bedre bare ved å gå en tommer opp i skjermstørrelse.

Faktisk er den 1.1" større skjermen hvis jeg får småpirke! Galaxy S II er 4.27" mens Galaxy Note har 5.37".

Lurer på hvorfor Samsung ikke oppga at skjermen på Galaxy Note er på 5.4 tommer da når dem kan kalle sjermen på Galaxy S II for 4.3 tommer om du ser hva jeg sikter etter?

For å ikke skremme vettet av folk :green:
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen som har problemer med at snarveiene de legger til apps på en skjerm forsvinner helt av seg selv?

 

Jeg har nesten en side med spill om jeg bytter til skjerm 2, men det ser ut for at enkelete av snarveiene forsvinner av seg selv.

Spillet er fortsatt der og om jeg legger det tilbake så blir det der på ubestemt tid før det forsvinner igjen:S

 

Merk: Dette kan skje med hvilket som helst av spillene.

 

Jeg har også problemer med at torch widgeten min slutter å funke.

Det går rett og slett ikke å trykke då den såfremst jeg ikke holder inne og "aster den i søpla".

Om jeg legger den ut igjen så fungerer den like fint.

Lenke til kommentar

- Her er 10 grunner på hvorfor Android 4.0 (Ice Cream Sandwish) er bedre enn Apple iOS 5.

 

Helt 100 % offtopic, men den linja der var for morsom til at jeg kunne la være å gjøre deg oppmerksom på at du nok er ufrivillig vittig på grunn av en typo her. :)

 

(Merk: dette er ikke et innlegg i debatten Android / iOS, kun ment som en tjeneste slik at du retter opp typoen.)

 

-KJ

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn, da klarte jeg tydeligvis å fikse problemet mitt etter å ha gjort alt dette som jeg skreiv her :w00t:

 

Ja, måtte lage min egen tråd om mitt problem på XDA-Developers sin side om Galaxy Note.

 

Men fikset problemet hvertfall.

 

Aha! Du som er Tom-Helge! :p Forresten så må vi være litt forsiktige med flashing av kernler som er fraICS lekkasjen (LP1, LP5 og LP6). Det er alt for mange som har hard bricked Noten sin de siste dagene, så du er herved advart. Jeg er tilbake igjen på Gingerbread til XpLoDWilDs CM9 + kernel er stabil nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...