Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt min oppe siden sist lading i 9 timer nå, har lastet ned fra play, installert og testet - lekt og kost meg med videoer, gmail, foto, youtube mm, alt uten SIM-kort, men via WLAN. BAtteriprosent nå er 91 %!! Wow, fortsetter det slik så fy flate! Og - den er kjappere enn pokker!

 

Gjelder min nye Note 2 bare for å presisere ...

Endret av Rottweilerhannen
Lenke til kommentar

Batteritiden på Note 2 er mye bedre. 2500 mah mot 3100 mah skulle vel bety i overkant av 20 prosent bedring :)

det er kun gjeldene hvis alle andre variabler er like, og det er de vel ikke.

så det kan godt være det er enda bedre, likt eller værre.

 

Jeg skrev jo at batteritiden på Note 2 er mye bedre . . . . . .

Lenke til kommentar

Jeg skrev jo at batteritiden på Note 2 er mye bedre . . . . . .

jada det gjorde du. og det er det alltid noen som gjør når det kommer ut ny telefon eller ny versjon av en telefon, raskere, bedre, finere, osv osv.

Så går de en stund så var det visst ikke slik allikevel. eller det var ikke så drastisk.

 

Poenget mitt er rett og slett at det er en påstand, ikke så vidt jeg kan se har du henvist til en objektiv test over tid med to helt likt oppsatte noter som testes likt over tid og dermed viser til hvor stor en forbedring eventuelt er.

Lenke til kommentar

Det var noen som linket til gingerbread OSet lengre bak, men jeg finner det ikke igjen.

Skal selge telefonen i morgen og skulle hatt det så jeg får kjørt factory reset uten å tulle med denne emmc greia.

 

Noen som kan linke til en slik en slik at jeg får 0 stilt telefonen uten å ødelegge den?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1424997

Det står det greit forklart. Er denne "malen" jeg bruker når jeg har lagt inn ROM som ikke funker og slikt :p

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke ha ICS, men gingerbread så jeg kan factory resette

 

Edit:

 

nvm ser det er noen GB nedover der også, men hvilken skal jeg laste ned?

Denne er det jeg bruker, som er GB 2.3.6 tror jeg, Nordic Countrys

http://www.hotfile.c...K5_NEE.zip.html

 

Fungerer fint her hos meg, men er det noen problemer er det en grei side med mange svar det som jeg linket til lengre oppe.

 

Bare husk at du må bruke programmet Odin, og at telefonen må settes i Dowloadmode (Volume ned+hjemtast og power on)

Endret av G-Man™
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke ha ICS, men gingerbread så jeg kan factory resette

 

Edit:

 

nvm ser det er noen GB nedover der også, men hvilken skal jeg laste ned?

 

ICS er trygt så lenge du ikke rooter og flasher med stock-kernelen. Dette gjelder Note 1, så jeg vet ikke om Samsung har gjort den samme feilen med Note 2. Uansett så kan dette raskt fikses ved å flashe en ny kernel, modifisert eller orginal, der feilen er fikset. (men det er ikke nødvendig om du ikke har tenkt til å roote og flashe).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...