Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var Note 2 bestilt.

Får den ikke før om 8-10 dager da den egentlig ikke har kommet her(Ungarn) enda.

 

Det gledes

 

Da skal jeg i dag avgårde 4 mil for og hente min Note 2 på Elkjøp Forus. Bestilte den nettopp nå på nett via "collect@store" til den nette sum av 4990,- Genialt konsept! Sitter her på jobb, kjøpe kjapt, få bekreftelse på mail - kjøre til Forus - BING - der er den i boks - gleder meg veldig! :-)

 

Og - det som gleder meg veldig er at denne til og med har lavere SAR enn Noten jeg har i dag, Note2 har ikke mer enn 0.171 W/kg. :-)

Lenke til kommentar

Det er ganske lett å bestille her også (Har en kompis som driver sjappe så får den til innkjøpspris), etter salget av min Note så må jeg ut med 1600 NOK :)

 

Desverre så er Ungarn et lavprioritetsland (tror jeg) da det ikke er så mye kjøpekraft her virker det som om de fleste nye kule ting ligger en uke eller to bak resten av det vestlige Europa

Lenke til kommentar

Hekkan! Visste ikke at det var micro-sim i denne, så da får jeg vente på å teste godsaken til nytt sim kommer i posten. Tør ikke klippe det andre til da jeg har hørt at det kan fort gå galt. Så nå får jeg glane på den samtidig som den lader om ikke annet ... :-(

 

Du kan jo strengt tatt bruke den til alt annet enn å ringe og sende meldinger. Og til og med det kan du gjøre gjennom tredjepartsprogrammer som bruker wi-fi, f.eks Viber og Skype.

 

Selve telefondelen av smart-telefonene har egentlig blitt komisk irrelevant i dagens samfunn. :wee:

Lenke til kommentar

Hekkan! Visste ikke at det var micro-sim i denne, så da får jeg vente på å teste godsaken til nytt sim kommer i posten. Tør ikke klippe det andre til da jeg har hørt at det kan fort gå galt. Så nå får jeg glane på den samtidig som den lader om ikke annet ... :-(

 

Du kan jo strengt tatt bruke den til alt annet enn å ringe og sende meldinger. Og til og med det kan du gjøre gjennom tredjepartsprogrammer som bruker wi-fi, f.eks Viber og Skype.

 

Selve telefondelen av smart-telefonene har egentlig blitt komisk irrelevant i dagens samfunn. :wee:

 

Har lekt med den i WLAN-modus og det må jeg jaggu si - den er atskillig raskere enn min første Note. Gleder meg stort til microsimmet kommer! :-)

Endret av Rottweilerhannen
Lenke til kommentar

Batteritiden på Note 2 er mye bedre. 2500 mah mot 3100 mah skulle vel bety i overkant av 20 prosent bedring :)

 

Ellers vil jeg si at Note 2 er en betydelig oppgradering. Jeg kan best beskrive det ved å si at forskjellen mellom Note og Note 2 er lik forskjellen mellom S II og S III (bortsett fra skjermoppløsningen) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...