Gå til innhold

Uncharted 3 tråden


Seal

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke å ta i å si at Uncharted 3: Drake's Deception er det mest etterlengtede PS3-eksklusive spillet akkurat nå. De to første spillene har skrevet seg inn historien som to svært gode spill, hvor Uncharted 2: Among Thieves leverte akkurat hva en oppfølger skal.

 

Mye kan tyde på at det tredje kapittelet i Uncharted-serien vil forsette det gode mønsteret, og inntrykkene man har fått så langt har virkelig vært lovende. Derfor fortjener spillet sin egen tråd, hvor diskusjon kan blomstre og meninger ytres. Eller kanskje du bare har en spennende nyhet du ønsker å fortelle om!

 

Uansett, fyr løs!

Endret av Ferb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke tanker har folk rundt multiplayeren da? Har spilt Uncharted 2 multiplayer en god del og synes den er veldig lett å sette seg inn og bra for de som ikke har så veldig mye tid til å spille. Man kan logge på, spille i 30 min - 1 time og samtidig ha det kjempemoro. Har prøvd Uncharted 3 beta 1 times tid og synes ikke det var så store forandringer. Dette var dog helt i starten da betaen blei tilgjengelig på PSN så mulig de har lagt til noe mer?

Lenke til kommentar

Som Mala sier, er kampanjen den klart viktigste delen i serien, men skal innrømme at jeg faktisk ser virkelig frem til MPen også! Spesielt likte jeg survival-mode fra 2ern, som jeg brukt enormt mange timer i sammen med noen venner. Håper virkelig det kommer i 3ern også, men det har vel ikke blitt bekreftet/avkreftet enda? Vanlig MP er også morsomt, men ikke i like stor grad, imo.

 

Det som i alle fall er super-dupert er at spillet vil ha støtte for split-screen!

Lenke til kommentar

Uncharted er en single player opplevelse for min del. Online delen har jeg ingen interesse av, ei tid til å spille heller forsåvidt. Spillet ser uansett helt enormt bra ut :thumbup:

 

Enig. Singelplayerdelen er jo som et fantastisk eventyr, fortalt med utrolige replikker og grafikk. Mulitplayern synes jeg ikke er spennende i det hele tatt.

Lenke til kommentar

..konge. Forumet slukte posten min. Tusen takk.

 

Men single-playeren blir veldig flott, tror jeg. Teknisk og artistisk. Sand-animasjonen blir laget av han som laget snøen i UC2 :)

 

Multiplayer-delen... ut i fra betaen.. selve spillet er bra. Veldig dyktig satt opp. Balanserer mods godt. "Høyere skuddtakt" (Norske oversettelser er konge :p) gir deg sterkere rekyl, og slike ting. Lolmodsene er litt håpløse.. magisk rakett-kaster i hånda, se gjennom veggen, forsvinn i en edderkopp-sverm..(?).. Men de kan slås av i "Hardcore" mode, så det går vel greit.

 

Problemet er nettverks-lag. Jeg forventer at Sony kommer til å droppe matching-krav osv. etter at spillet blir sluppet - slik de har gjort med alle andre online spill så langt. Slik at du blir skutt rundt hjørnet av en animasjon som flyter sidelengs gjennom rommet.. og slike ting. Og vips, mesteparten av spillerne forsvinner til et online spill som ikke irriterer deg konstant.

 

Sony gjør den samme feilen her hver gang. Hvis det er én fyr på ISS som ikke kan koble til, så sørger de for at mp-delen ser bedrøvelig ut - så lenge han på ISS ikke bytter inn spillet, siden det ville være katastrofe.. :/ ..overdriver ikke heller, dessverre. Snakket med en utvikler - de innrømmet at de forandret spillet på grunn av kommentarer på internett, blandt annet på Gaf, om hvordan spillet sparket deg ut hele tiden hvis du spilte via UMTS.. helt sant, dessverre.

 

Og de var langt på vei overbevist om at "de fleste" foretrakk visuell lag og "ute av sync" gameplay.. animasjon som spiller av ujevnt, osv.. istedet for at de må stoppe å laste ned torrenter før de skulle spille..

 

Eller at de måtte droppe å bruke UMTS, eller satelitt-telefon prosjektet sitt i Afghanistan.. Det hadde de blitt enige om når de snakket med "representantene" i det offisielle playstation samfunnet.

 

Håpløst. Skulle virkelig ønske jeg fant på hele greia.

 

Så hvis du tenker på å kjøpe spillet halvveis på grunn av mp-delen -- vent til prisen går ned. Se om spillet har mer enn 20.000 unike spillere i løpet av en uke etter det. ..Hvis det har det, betyr det at det går an å spille selv om du ikke ber til Naughty Dog før du legger deg hver kveld, og slike ting..

 

Co-op med venner fungerer sikkert bra uansett, da men.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Prøver så godt jeg kan å ikke se på trailere fra kampanjen. Vil helst ha så lite informasjon om den som mulig på forhånd, men av og til blir det uunngåelig. Damn u internet!

 

Kjenner det godt, men jeg har nok glemt det om 1,5 måned uanset.

 

del 1:

del 2:

 

Kommer til å gå rundt som en zombie på jobben etter å ha vært oppe hele natten for å spille det spillet. Med litt held starter kanskje influensa-sesongen på samme tid.

Lenke til kommentar

På enern konsentrerte de seg om en bra single player. Det klarte de. På toern lagde de en enda bedre single player og bare slengte på en multi-player som faktisk fungerte tilfredsstillende. På treern håper jeg på en episk single-player og en bra multi-player som gjør at jeg faktisk vraker modern warfare 3 innimellom for å spille uc3.

 

På enern konsentrerte de seg om en bra single player. Det klarte de. På toern lagde de en enda bedre single player og bare slengte på en multi-player som faktisk fungerte tilfredsstillende. På treern håper jeg på en episk single-player og en bra multi-player som gjør at jeg faktisk vraker modern warfare 3 innimellom for å spille uc3.

Lenke til kommentar

Gleder meg absolutt. Eneste jeg ikke liker så veldig med de tidligere Uncharted-titlene er at gameplayet føles litt "scriptet", og egentlig et skritt tilbake fra endel tidligere spill (plattformerutfordringer og puzzles er ikke SÅ gode liksom). Uncharted 3 kommer til å bli en enorm visuell opplevelse. Skulle bare ønske de prioriterte core-gameplay litt mer også.

 

Det er vel en trend blitt, slik som med filmer.

Lenke til kommentar

Har først nylig kjøpt meg Uncharted-spillene. Bestilte både 1 og 2 fra Play.com til en slikk og ingenting. Holder fremdeles på med eneren og digger måten historien blir fortalt på. Dette er kanskje det mest filmatiske spillet med innhold siden Grim Fandango (var ikke veldig begeistret for Heavy Rain). Men har et spørsmål. Er gameplayet så ensformig i toeren også? Det går greit når det kommer til akrobatikken, men fiendene syns jeg er rimelig kjedelige å bekjempe når de bare kommer i bølger slik som de gjør.

 

Uansett, gleder meg veldig til treeren og skal kjøpe den uansett, om så bare for historien. Først må jeg gjøre ferdig eneren og toeren though :)

Endret av akyel
Lenke til kommentar

Nei nei nei, klarer ikke lese at dere mener gameplayet er generisk altså. Skytingen er god nok, spesielt i toern ble alt mye bedre og du har god kontroll over kampene. Det er vel ingen som spiller Uncharted kun pga det har skyting? Plattform-elementene er vel det som jeg personlig liker best i spillet, og selve utforskningen av områdene. I tillegg blir du fortalt en spennende og filmatisk historie med utrolige cut-scenes :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...