Gå til innhold

Uncharted 3 tråden


Seal

Anbefalte innlegg

Fyttigrisen!! Så nettopp scoren på Gametrailers, hvor historien fikk hele 9.8!! Historien er det som virkelig betyr mest for meg, så det fikk meg til å sikle som full 13-åring. Litt synd at kampanjen er så kort som mange sier den er, rundt 7-9 timer, men det får bare gå sin gang. Den kommer tross alt til å bli speilt greit mange ganger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

www.ign.com ga spillet 10 av 10

 

jeg skjønner ikke helt vorfor uncharted spillene får så høye karakterer. det er ikke innovative spill.. de er linjære.. de har ikke mye frihet og er ikke open world..

har aldrig spillt de.. men fra synet av de på gameplay og reviews så er jeg ikke engang fristet.. prove me wrong! :)

 

Det er sånne som deg som gir Starcraft II trekk for at det ikke er et FPS-spill...

Lenke til kommentar

www.ign.com ga spillet 10 av 10

 

jeg skjønner ikke helt vorfor uncharted spillene får så høye karakterer. det er ikke innovative spill.. de er linjære.. de har ikke mye frihet og er ikke open world..

har aldrig spillt de.. men fra synet av de på gameplay og reviews så er jeg ikke engang fristet.. prove me wrong! :)

 

Frihet og open world er ikke en nødvendighet. Skal du fortelle en god historie kan det være direkte ødeleggende.

Det er vel særs få AAA spill som er innovative av seg, og er de oppfølgere er sannsyneligheten enda mindre.

Er spillet bra nok fortjener det topp score uavhengig av hvor innovativt det er.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Uncharted 2 er uten tvil ett av de beste spillene jeg noen gang har spilt!! og nr 3 blir sikkert like bra:D

Ja er linær osv men det var jo max payne også og det er jo like bra. eneste som er dumt med uncharted 2 og 3 er at de er ikke verdt 600kr, forstå meg rett.

konge spill men 600kr for ett spill som varer 6-7 timer på storyen er ALT for mye:( men får det for 399 så da er alt ok:)

 

btw, regner ikke med: spille omigjen, multiplayer osv.

slik jeg alltid gjør er å dele kjøpesummen med hvor mangen timer det varer og ser om det faktisk er verdt det:) og 600 delt på 7 er 85kr timen:O så altså litt for mye!

Endret av Aizen
Lenke til kommentar

Uncharted 2 er uten tvil ett av de beste spillene jeg noen gang har spilt!! og nr 3 blir sikkert like bra:D

Ja er linær osv men det var jo max payne også og det er jo like bra. eneste som er dumt med uncharted 2 og 3 er at de er ikke verdt 600kr, forstå meg rett.

konge spill men 600kr for ett spill som varer 6-7 timer på storyen er ALT for mye:( men får det for 399 så da er alt ok:)

 

btw, regner ikke med: spille omigjen, multiplayer osv.

slik jeg alltid gjør er å dele kjøpesummen med hvor mangen timer det varer og ser om det faktisk er verdt det:) og 600 delt på 7 er 85kr timen:O så altså litt for mye!

 

Hva slags system er det der? :p

 

Du må jo heller ta til betraktning hvor mange timer du faktisk putter i spillet, og UC2 ga meg riktig så mange! Syns spillene absolutt er verdt den relativt høye prissummen, fordi det for meg er uaktuelt å bare spille kampanjen én gang, og litt i MP. Nei, blir nok mye mer enn som sa! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...