Gå til innhold

Uncharted 3 tråden


Seal

Anbefalte innlegg

Uncharted 2 er uten tvil ett av de beste spillene jeg noen gang har spilt!! og nr 3 blir sikkert like bra:D

Ja er linær osv men det var jo max payne også og det er jo like bra. eneste som er dumt med uncharted 2 og 3 er at de er ikke verdt 600kr, forstå meg rett.

konge spill men 600kr for ett spill som varer 6-7 timer på storyen er ALT for mye:( men får det for 399 så da er alt ok:)

 

btw, regner ikke med: spille omigjen, multiplayer osv.

slik jeg alltid gjør er å dele kjøpesummen med hvor mangen timer det varer og ser om det faktisk er verdt det:) og 600 delt på 7 er 85kr timen:O så altså litt for mye!

 

Hva slags system er det der? :p

 

Du må jo heller ta til betraktning hvor mange timer du faktisk putter i spillet, og UC2 ga meg riktig så mange! Syns spillene absolutt er verdt den relativt høye prissummen, fordi det for meg er uaktuelt å bare spille kampanjen én gang, og litt i MP. Nei, blir nok mye mer enn som sa! :thumbup:

 

 

 

hahah sa jo at jeg ikke hadde tatt med multiplayer osv! og IGJEN er KONGE spill! uncharted 2 er en sterk 12 av 10 på min skala:P men som sagt så spiller jeg igjennom 1 gang og da er det ca 7 timer og det er litt lite for 600KR!!! uansett hvor bra det er:P

det blir som å si at "inception filmen er verdt 500kr for kinobilett! "

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, om du skal begynne å sammenligne en film på kino med ett spill så er vel denne diskusjonen død allerede.

 

 

omg:P og vis dere bare ser det "negative" jeg skriver så er vertfall denne diskusjonen død:P

men blir faktisk ikke så gale å sammenligne med en god film som koster for mye.

 

Men ja uansett så gleder jeg meg som en liten unge på julaften:P får det "billigt" nok, så da er alt nice:D

Lenke til kommentar

Da slutter vi å krangle da :)

 

Merker jeg gleder meg enormt til historien, da den fikk 9,8 hos gametrailers.com! Til sammenlikning fikk historien til Deus Ex: HR 8,7 tror jeg det var, og den er også fantastisk!

 

Det er tirsdag spillet kommer ut i Norge, right?

Endret av Ferb
Lenke til kommentar

Eurogamer gav UC3 8 av 10 - som idag er vel kjent som ein heilt 'elendig' score.

 

Katastrofe.

 

http://www.destructoid.com/does-uncharted-turn-people-psychotic--214590.phtml

 

Utdrag frå kommentarane til Eurogamer sin anmeldelse:

I can't believe those mutherfuckers had the nerve to give Uncharted 3 an 8. Fucking trolls.

 

ya, an 8 is beyond pathetic and just a lame attempt at getting some extra hits.

 

people who dislike the Uncharted series have poor taste. It's a mark against their character.

 

I don't put much stock in review scores, but generally the highest confidence measure I've found of a game's greatness is when IGN gives it a perfect 10. Obviously this leaves out tons of good games that I would consider 10s, but the false positive rate is basically 0. If IGN gives a game a perfect 10, it's basically a masterpiece.

 

IGN giving perfect marks for EVERY SINGLE COMPONENT of the game though...that just brings a tear to my eye.

 

Heilt fantastisk! haha :-)

Endret av Optimus Trasti
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eurogamer gav UC3 8 av 10 - som idag er vel kjent som ein heilt 'elendig' score.

 

Katastrofe.

 

http://www.destructoid.com/does-uncharted-turn-people-psychotic--214590.phtml

 

Utdrag frå kommentarane til Eurogamer sin anmeldelse:

I can't believe those mutherfuckers had the nerve to give Uncharted 3 an 8. Fucking trolls.

 

ya, an 8 is beyond pathetic and just a lame attempt at getting some extra hits.

 

people who dislike the Uncharted series have poor taste. It's a mark against their character.

 

I don't put much stock in review scores, but generally the highest confidence measure I've found of a game's greatness is when IGN gives it a perfect 10. Obviously this leaves out tons of good games that I would consider 10s, but the false positive rate is basically 0. If IGN gives a game a perfect 10, it's basically a masterpiece.

 

IGN giving perfect marks for EVERY SINGLE COMPONENT of the game though...that just brings a tear to my eye.

 

Heilt fantastisk! haha :-)

 

 

Jeg lurer litt på hvorfor mange har begynt å se på alt under 9/10 som en helt elendig score. Forsåvidt også ganske artig å se at det er en del, både her (Noen som husker den latterlige Killzone 2 tråden, hvor anmelder ble beskyldt for det meste mellom himmel og jord?) og på andre sider, som ser ut til å mene at hvis du gir noen lavere karakter enn Metacritic sitt gjennomsnitt, så er karakteren "feil". Det er jo anmelderen sin personlige MENING og INNTRYKK av spillet. Anmeldelser mister all mening om de bare skal gi samme karakter som alle andre der ute.

Endret av Thomas_H
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på hvorfor mange har begynt å se på alt under 9/10 som en helt elendig score.

Lurer på hvem som synes det er helt elendig? De som klager, klager jo på at 8/10 ikke er nok til å skille seg ut fra andre "storspill" hvor de fleste ligger innenfor 7-9 på skalaen. Ikke på at Gamezone synes det er "helt elendig".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...