Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noes fikk svar på wannabe søknaden, sånn hei mange søknader i år prøv igjen nesteår (bare med et par høffligere ord).

Nummer 1301 i køen, ser dårlig ut for sikre vanlig bilett også :(

 

Første runden min i køen forsvant pent fordi uten noen mail eller sms om at jeg kunne handle.

Ser mørkt ut for TG tur på meg...

Skrevet

Foreslår at du sjekkar TG-forumet, ev. eit eller anna forum for denne kåldyttinga. Kan vel vere eit fellesskap (liknande HW-rekka) som samlar seg ein stad, men det er ikkje noko dedikert område frå TG si side reservert for dette.

 

Eg er klar over pro gamer-området, men det er for dei som skal vere med i konkurransar og ikkje har med eigen PC/ikkje kjøper plass i skipet.

Skrevet

Første runden min i køen forsvant pent fordi uten noen mail eller sms om at jeg kunne handle.

Ser mørkt ut for TG tur på meg...

 

Virker som GE har failet stort i år. Er det i det hele tatt noen som har fått varsel når de har kunnet handle? Både jeg og mange jeg kjenner har nemlig ikke fått det, og det suger balle.

Skrevet

Eg fekk e-post, men ingen SMS. Gmail la den rett nok ikkje i prioritert-boksen min, så eg hadde bare 12 timar igjen då eg fann ut at eg hadde tilgang. Sidan Gmail viser relativt liten interesse for GE-post reknar meg med at Hotmail (som er den mest brukte e-posttenesta av billettkjøparar i følgje GE) har slengt den i spamfilteret. Det er jo kjent for å vere særs dårleg.

Skrevet (endret)

Ser stadig dårligere ut for TG bilett til meg siden jeg gikk glipp av handle :(

1290 i køen....

 

Last resort er evnt prøve bruke kontakter i et av firmaene på sponsor listen om de kan skaffe meg sponsor bilett.

Endret av cruzader
Skrevet

Holy shiiit. GE er sånn passe hardt på offensiven. Jeg sa ifra til dem at det var en del kunder som ikke hadde fått varsel da de kunne handle, og det skulle en jo tro en bedrift satte pris på å få vite. Men GE er visst mest opptatt av å fortelle hvor bra alt annet funket, og at jeg tross alt har billetter. Men nå vet de det, i hvert fall, og jeg synes fremdeles alle som opplevde dette burde si fra om det.

  • Liker 1
Skrevet

Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. En post og et svar er slettet. Reaksjoner på moderering skjer på PM eller brennes på stake.

Skrevet

Holy shiiit. GE er sånn passe hardt på offensiven. Jeg sa ifra til dem at det var en del kunder som ikke hadde fått varsel da de kunne handle, og det skulle en jo tro en bedrift satte pris på å få vite. Men GE er visst mest opptatt av å fortelle hvor bra alt annet funket, og at jeg tross alt har billetter. Men nå vet de det, i hvert fall, og jeg synes fremdeles alle som opplevde dette burde si fra om det.

 

Folka bak GE er en gjeng med drittsekker. Ikke noe vits i å snakke med dem for noen ting. Slæske meldinger og "vi er bedre enn deg" svar er det eneste man får tilbake.

Skrevet

Virker sånn, ja. Men hvem er egentlig folka bak GE? Jeg antar det er noe av samme gjengen som står bak TG, siden GE erstattet Partyticket etter noe intern krangling (slik jeg har forstått det).

Skrevet

Akkurat. For det var vel Vegard Sjefstad som var hovedmannen bak PTN, right?

 

Jeg oppfatter det i hvert fall slik at man nærmest blir sensurert hvis man vil ta opp et problem med GE på TG-forumet. Litt vel sterke bånd mellom dem, kanskje.

Skrevet (endret)

Virker som GE har failet stort i år. Er det i det hele tatt noen som har fått varsel når de har kunnet handle? Både jeg og mange jeg kjenner har nemlig ikke fått det, og det suger balle.

En litt artig historie: Jeg logger inn på geekevents, og fikk beskjed om at jeg var forran i køa, og at min tur gikk ut 24. desember. Jeg fikk ikke beskjed på epost eller sms. Så, noen dager senere, fikk jeg beskjed på sms om at jeg var forran i køa. Men da gikk pluttselig ikke turen min ut før den 26. Så vært litt rart i år.

Endret av Randomizer
Skrevet

En litt artig historie: Jeg logger inn på geekevents, og fikk beskjed om at jeg var forran i køa, og at min tur gikk ut 24. desember. Jeg fikk ikke beskjed på epost eller sms. Så, noen dager senere, fikk jeg beskjed på sms om at jeg var forran i køa. Men da gikk pluttselig ikke turen min ut før den 26. Så vært litt rart i år.

 

Høres kjent ut, for å si det sånn.

 

Men altså, alle kan gjøre feil. Dette er bare andre gangen GE håndterer billettsalget for TG, og det forstår jeg må være en passe stor oppgave. Men, jeg reagerer på måten de håndterer problemene. Jeg oppfatter dem som avvisende og kranglete, selv når jeg varslet dem på en høflig måte i håp om å hjelpe dem å bli kvitt problemet. Sånn kan man ikke holde på. Det er bare fjollete.

Skrevet

Grunnen er nok fordi de senket antallet personer som kunne være i butikken samtidig, dermed tok det noen dager før de som skulle få tilgang neste faktisk fikk tilgang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...