Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om dette har blitt spurt om før men,

 

noen som husker/har oversikt over "plasseringen" av pallene under bordene?

har ett år hat en hel plass mellom pallene for meg selv, men ble i gjor sittende med en kompis mellom to og dette ble vanvittig trangt..

 

Jeg lagde en oversikt etter TG10 som viser dette. Regner ikke med at det kommer noen endringer i år, så vil nok stemme ganske bra.

tgbord2010.png

Lenke til kommentar

Åssen er sjansene for å få billett når man er typ 1800ish i køen da? Med 900 billetter igjen. :p

En kamerat som sitter med hjertet i halsen for øyeblikket. Jeg har fått sikret mine billetter og godt er det

Vel det går gjevnt og trutt med billetter MEN:

Til no har 2.870 personar fått kunne handle og gjennomsnittleg billettar per person som er ute av køa ligg på 1' date='4 (nedgang frå 1,5 for ikkje mange dagane sidan og solid nedgang frå over 2 for to veker sidan). God juletid :-)

[/quote']

Så det er mange som går gjennom butikken uten å handle. Dette er kansje folk som har sikret seg billett via kamerater, men er idiot og ikke går ut av hverken køa eller butikken når de for tilgang.

Lenke til kommentar

Gjennomsnittleg billettar kjøpt per person gjennom køa går framleis ned' date=' 1,22 no.

[/quote']

Also:

hm' date=' noko seier meg at køa rykker massivt fram kl 03 i natt :)

331 personar mistar tilgang kl 02:51 ;)

blir nok rush kl 21:51 i kveld òg, når folk får e-post og SMS med at dei har fem timar att i butikken før dei blir kasta ut

[/quote']

 

Dette vil si at nesten alle som er i butikken, i og med at de har skrudd ned antall som har tilgang fra 500 til 400.

Basert på dette i tillegg til grafen hos http://techserver.ga...ing.org/tickets er det håp for de som er langt bak i køen.

 

EDIT: Der var min billett i boks :D

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

Noen som vet om hva slags mat man får kjøpt i kantina på TG? Jeg ser alle mat-bilettene er utsolgt og jeg nekter å leve på skolebrød i fire dager ^^,

 

Hamburger, chips, pølser, noen enkle smørbrød, forskjellig drikke, kaffe/te, hamburgertallerken med chips og litt sånn ellers.

Det de har til felles er lav standard og høye priser, men det er spisende ph34r.gif

 

 

I de 2-3 siste årene har Dolly Dimples hatt en stand i hallen, hvor de steker fersk pizza. Kan velge mellom skinke, pepperoni og en til jeg ikke husker. Koster endel det og, men er man 2 som spleiser går det greit.

 

Ellers er det matbutikker og bensinstasjoner 10min gange fra skipet, som er åpne noen av dagene. Mikrobølgeovn og vannkoker kan man bruke gratis i skipet. Får også kjøpt baconsnacks og sånn energi-slush på partyshop.

 

Da har jeg vel dekka det meste tror jeg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...