Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kven vil hjelpe meg å få billettar til tg? Eg skulle eigentleg ikkje reise, da dei andre i gjengen ikkje ville, men plutseleg kom ein eg jobba med og spurde om eg skulle :p Men me treng 3 billettar, kan og vere enkeltbillettar om ikkje anna er råd, men eg må ende opp med 3 totalt.

 

Jeg og noen venner har fått tak i biletter, men har en annen geekevents bruker som er på ca900 plass. Så om det blir ledige biletter så kan du få den accounten av meg.

Det hadde vore topp, eg er 1800 i køen :p

Lenke til kommentar

Kven vil hjelpe meg å få billettar til tg? Eg skulle eigentleg ikkje reise, da dei andre i gjengen ikkje ville, men plutseleg kom ein eg jobba med og spurde om eg skulle :p Men me treng 3 billettar, kan og vere enkeltbillettar om ikkje anna er råd, men eg må ende opp med 3 totalt.

 

Jeg og noen venner har fått tak i biletter, men har en annen geekevents bruker som er på ca900 plass. Så om det blir ledige biletter så kan du få den accounten av meg.

Det hadde vore topp, eg er 1800 i køen :p

 

Skal prøve å få til det!

Lenke til kommentar

Slapp av, det kommer helt sikkert flere biletter ut igjen! Med tanke på at det bare er gitt ut 5000 bilettet hittil, og TG har vell 5500-6000 plasser der inne.

 

Inngår ikke creative i de 5500-6000?

 

På geekevents står det:

Antall deltakere: 5000

Antall i crew: 300

Antall admins: 9

 

Så det vil nok helt sikkert komme ut flere biletter :)

Lenke til kommentar

Slapp av, det kommer helt sikkert flere biletter ut igjen! Med tanke på at det bare er gitt ut 5000 bilettet hittil, og TG har vell 5500-6000 plasser der inne.

Det blir jo bare lagt ut 5000 billetter. Grunnen til at det dukker opp billetter senere er jo det at folk refunderer de, ikke fordi det blir lagt ut nye.

 

Ja det stemmer, men det er grupper osv på nettet som kjøper opp/holder av billett partier for å gi/selge videre og hvis de ikke får gitt ut alle bilettene, så refunderer de dem.

Endret av InZaneAga
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...