Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken rekker skal folket sitte på i år? :)

 

Trur det var 63, ikkje sikker. Kvar eg skal eller har lyst til å sitje neste år veit eg ikkje, men eg håpar me får stillesone på same måte som i år, i så fall plasserar eg meg der. Det er heilt greit med lyd, det er bare ei forsikring om at eg ikkje havnar ved sida av ein høgtalar som er større enn meg. Det ville vere særs utriveleg.

Lenke til kommentar

Kven vil hjelpe meg å få billettar til tg? Eg skulle eigentleg ikkje reise, da dei andre i gjengen ikkje ville, men plutseleg kom ein eg jobba med og spurde om eg skulle :p Men me treng 3 billettar, kan og vere enkeltbillettar om ikkje anna er råd, men eg må ende opp med 3 totalt.

Hva med å stille deg i kø? Det kommer til å komme tilbake billetter pga folk som har kommet inn i crew, folk som ombestemmer seg og evt billetter som har blitt holdt av for mange av(sponsor folk osv) :)

Lenke til kommentar

Kven vil hjelpe meg å få billettar til tg? Eg skulle eigentleg ikkje reise, da dei andre i gjengen ikkje ville, men plutseleg kom ein eg jobba med og spurde om eg skulle :p Men me treng 3 billettar, kan og vere enkeltbillettar om ikkje anna er råd, men eg må ende opp med 3 totalt.

 

Jeg og noen venner har fått tak i biletter, men har en annen geekevents bruker som er på ca900 plass. Så om det blir ledige biletter så kan du få den accounten av meg.

Endret av InZaneAga
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...