Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wait, what? Verken sove i teltene, på asfalten utenfor eller på tribunen? Det er jo halve moroa med TG :D Men helt seriøst er det veldig greit å ligge i teltene hvis man kommer tidlig/sent nok til å få grei plass..

 

Ontopic: Blir tredje året på TG og kan ikke se for meg noen grunn til å ikke dra :D

 

Edit: Leif kommer ofte på besøk når man er trøtt merker jeg :thumbdown:

Endret av ChristianL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Må man ha med hylle/benk, er nok å ta med Macbook, xbox tv og evig med kabler. Blir første gang på TG, ser frem til det =]!

 

En ting til, er det stress å få plasser rett ved siden av hverandre eller går det helt fint?

 

Har noen en link til en god nettverkskabel som utnytter best mulig TG sin linje?

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Det var da voldsomt tidlig å starte en tråd, men det får gå :)Har ikke bestemt meg enda om jeg skal ta turen, tok turen i år, men tyskland > hamar er ganske langt, og dyrt med bil.Vi får se. Kanskje jeg flyr og bare tar med laptop. Bruker for mye penger på reise med bil.

 

Du kan gjerne ta med bil altså, så du får kjøpt inn et par brett med drikke til meg på den fine militærbasen :D

Lenke til kommentar
En ting til, er det stress å få plasser rett ved siden av hverandre eller går det helt fint?

 

Har noen en link til en god nettverkskabel som utnytter best mulig TG sin linje?

 

Så lenge du følgjer med og sit klar når seating opnar, går det heilt fint å få plassar. Då seating opna for alle i år var det fleire ledige rekker med 6-7 plassar.

 

Alle kablar som er kategori 5e eller betre (Cat.5e) fungerar heilt fint. Doobeltskjerma Cat.7-kablar med kontaktflatar av gull, plugg montert i vektlaus tilstand og isolasjon av krokodilleskinn er bare vas, så lenge kabelen din ikkje har feilkoblingar eller skader vil alt gå heilt strålande. Det er nok bordplass som går tapt til kabelspagetti, om ikkje alle skal ha med seg 5 cm tjukke kablar òg.

 

Må vel prøve å fikse motellrom snart, og håpe dei ikkje rotar like mykje med bestillinga denne gongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...