Gå til innhold

Age of Empires Online - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Hvilken level er folk nå :D? Og hva slags inntrykk har dere fått hitill? Selv er jeg lvl27 og ikke blitt lei ennå, ikke pvp'et på 15levler men ;D Quester å koser meg litt, begynt å crafte litt gear å slik til noen venner jeg har fått til å levle, men sliter med å finne recipes til lowlevels:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er nok fortsatt bare lvl 9. blush.gif Jeg storkoser meg når jeg spiller og har craftet både Oak Plank og Granite Block, men jeg kvier meg for å begynne med Sandstorm-questen. (kort sagt overlev i et kvarter). Jeg prøvde den en gang, men gav opp ganske kjapt pga dårlig AI. Når byen din angriper løper du ikke utenfor for å reparere veggen. :p Har også mye annet å gjøre, men skal se om jeg ikke får fortsette med AoEO snart. Med mindre jeg dropper hele greia for en stund og starter på nytt når Celtics og Persia dukker opp. Med premium, så klart. ;)

 

Btw jeg så mange spørre etter hjelp med "Take the oasis", så da jeg fikk den lette jeg en god stund etter folk som kunne hjelp meg .Til slutt gav jeg opp å lete og tok den solo. Jeg slet litt i starten, men klarte den uten problem. Etter det har jeg så godt som droppet co-op, og PvP interesserer meg ikke. Men det morsomme er at vi har valget. Vil du ha co-op kan du det (stort sett). Vil du ha PvP får du det. Vil du kun ha solo kan du det. :)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Driver på å laster ned spillet nå, men må si jeg er mildt sagt skeptisk til konseptet. Det er to sivilisjoner ute nå og det kommer to til straks, vil man ha alle da koster det 800,- (199,- per sivilisasjon), i tillegg til at det sikkert kommer flere etterhvert. Liker mye bedre at man kjøper hele spillet til 4-500,- og er garantert alt innhold fram til en evt. expansion pack.

 

Skal uansett gi det et forsøk da jeg var gigantisk fan av AOE1 og 2 og AOM. Likte ikke AOM expansion packen og AOE3 like godt, men helt ok spill.

Lenke til kommentar

Du kan kjøpe en pakke til ca kr 700,- (sånn veldig ca, gidder ikke regne det ut i hodet nå) der du får alt som kommer de neste seks månedene. Og hvorfor må du ha alt i premium? En eller to sivilisasjoner holder lenge for de fleste.

 

(og btw det vanlige er litt over en hundrelapp i måneden. Gang det med tolv måneder, så har du omtrent den samme prisen.)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Du kan kjøpe en pakke til ca kr 700,- (sånn veldig ca, gidder ikke regne det ut i hodet nå) der du får alt som kommer de neste seks månedene. Og hvorfor må du ha alt i premium? En eller to sivilisasjoner holder lenge for de fleste.

 

(og btw det vanlige er litt over en hundrelapp i måneden. Gang det med tolv måneder, så har du omtrent den samme prisen.)

700,- er en veldig høy pris for et spill og det gir i tillegg kun innholdet for 6 måneder. For en sånn pris burde det vært alt innhold i all framtid. Det er prisen for et MMORPG og kan ikke sammenlignes med AOEO.

 

Opplegget for et F2P bør være noe ala LOL eller TF2 der man fint kan spille gratisversjonen, men man kan få visse fordeler for penger. Sånn som AOEO ser ut, kunne de like gjerne gitt ut en demo der man kunne spilt litt, for deretter å kjøpe hele spillet (med alt det inkluderer) hvis man vil spille videre.

.

 

EDIT: Hvorfor kan jeg ikke gå fritt med unitsa mine? Har de i en av fiendens baser nå, og hvis jeg trykker at de skal gå til en plass utafor basen fortsetter de bare å angripe bygningene. Sykt irriterende.

Endret av -Sindre
Lenke til kommentar

Driver på å laster ned spillet nå, men må si jeg er mildt sagt skeptisk til konseptet. Det er to sivilisjoner ute nå og det kommer to til straks, vil man ha alle da koster det 800,- (199,- per sivilisasjon), i tillegg til at det sikkert kommer flere etterhvert. Liker mye bedre at man kjøper hele spillet til 4-500,- og er garantert alt innhold fram til en evt. expansion pack.

 

Skal uansett gi det et forsøk da jeg var gigantisk fan av AOE1 og 2 og AOM. Likte ikke AOM expansion packen og AOE3 like godt, men helt ok spill.

 

AOM er faktisk ganske forkjellig fra AoE serien, Imo. Bli litt mere WC3 og shit like that. Orker, slanger og drager, yuck!

 

MEN, jeg trur du kan kjøpe en Launch Pack eller noe i den dur, koster ikke så mye. Og den inkluderer begge sivilisasjonene.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Jeg betaler gjerne dobbelt for å slippe Steam.

 

Tror det er dags å våkne opp og se hva Steam gjør og har gjort for PC gaming. Er så mange fordeler for både sluttbrukerne, produsenter og utviklere at jeg ikke orker å begynne og ramse det opp engang. Det har vel nærmest reddet PC spilling ifra å havne i bakleksa og helt i skyggen av konsoll gaming. Hadde du derimot sagt Origin kunne jeg vel ha vært mer enig med deg :)

 

On topic: Er det kun de to originale fraksjonene som er f2p enda?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...