Gå til innhold

Age of Empires Online - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar en kjapp quote fra en annen AoEO-tråd.

Lasta ned for å prøve. Rare er at spillet ber meg om en cd key :s Har da ingen cd key.

Eg heller har ikkje nokon CD key.. wtf.

 

Forresten, fann dette på det offisielle forumet:

When the game launches and you are prompted to enter your product key, do not enter the redemption code you received in your pre-release invitation. The redemption code is NOT your product key. Follow these steps to find your product key:

1. Open the Games For Windows Client

2. Click the Downloads tab

3. Click the icon for Age of Empires Online

4. Click View Keys

5. You will see a numerical code under LIVE access code. Enter this code when prompted in-game.

 

Edit 2: måtte riktignok "kjøpe" spelet i Games for windows klienten. Då dukka det opp nøkkel.

 

Lenke til kommentar

Jeg fant ting ut tilslutt.. Men herregud så ustabilt og frustrerende system det var på games for windows :s Hvorfor har de gitt meg et random nick? Når jeg prøver å skifte nick så får jeg opp at jeg har funnet en glitch i systemet dems.. herre jemini..

Man kan endre nick på Windows Live én gang gratis (aner ikke hvor), etter det koster det MS points, tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg sitter igjen med et elendig førsteintrykk av spillet. Jeg kommer jo ikke inn engang!

Klikker på sign in, den signer inn med Live-kontoen min, så stopper det....

 

LF0004 eller hva faen det står. Har vært slik i dagevis.

 

Kan ikke være at du sitter med beta klienten av spillet eller noe? Er noe snakk om det her: http://forums.techarena.in/video-games/1424248.htm

 

Ellers kan du jo også prøve dette: http://www.giantbomb.com/forums/age-of-empires-online/6085/lf004-error/511095/

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Jeg sitter igjen med et elendig førsteintrykk av spillet. Jeg kommer jo ikke inn engang!

Klikker på sign in, den signer inn med Live-kontoen min, så stopper det....

 

LF0004 eller hva faen det står. Har vært slik i dagevis.

 

Prøv å starte spillet med "kjør som administrator"

Må det jeg også, skjønner ikke helt hvorfor?

Skjønner heller ikke hvorfor folket klager så mye på GFWL, det er jo bare å last ned klientet så logge seg på. Jeg har ihvertfall ingen problemer.

Lenke til kommentar

Ok, kom med litt klager på spillet før helgen - men påpekte da at jeg hadde spilt spillet i overkant av 1 - EN time og hadde ikke det store grunnlaget.

 

I helgen har jeg spilt AOEO en del timer til og kommet til lvl 8 (tror jeg).

Det er flott å se at vanskelighetsgraden/læringskurven gikk oppover, men jeg er møkklei av å samle ting som kun kan benyttes "Premium".

 

Grafikken er hovedsaklig det som irriterer meg mest (fortsatt).

 

Jeg hadde håpet at AOEO ble et spill hvor jeg kunne bygge byen min og styre/beskytte den - i stedet blir jeg sendt til all verdens utposter for å redde andre. Mulig jeg hadde for store forhåpninger, men noe bybyggerspill er definitivt ikke AOEO.

 

Å bruke penger på AOEO blir ikke aktuelt, men de skal ha ros for å prøve seg med Free2Play-prinsippet. Neste gang håper jeg spillet blir spillbart UTEN Premium-innhold. Slik det er nå sitter jeg med følelsen av å bli sett på som en lettlurt melkeku - og for å få mine penger krever jeg å bli tatt seriøst. Med tegnefilm-grafikk og evig pes om quests takker jeg farvel. Kan vel også være greit for utviklerne å tenke på at snittalderen på de som kjøper spill nå er 37 år - ikke 11?

 

Kjøpte og lastet ned TrackMania Canyon i går i stedet. Godt å se at ikke alle på død og liv skal gå bort fra sine røtter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...