Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i min egen stemor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja hun er rimelig digg og sexy, det syntes jeg fra første gang jeg fikk se på bilder av henne og møte henne. Men nå synes jeg rett og slett hun er vakker, både innvendig og utvendig. Ja jeg er syk i hodet mitt, men det er naturlig, jeg kan ikke akkurat velge hvem jeg skal forelske meg i heller.

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

Lenke til kommentar

har du ikke noe å komme med som ikke er på jordet, så vil jeg anbefale at du for alle parter i denne saken ikke kommenterer i det hele tatt. jeg håper du er klar over hvilken skade en slik idiotisk kommentar kan ha...

 

Han har nok skjønt at det ikke er så lurt.

Men kan godt si noe annet.

 

TS, IKKE GJØR NOE!!! Fingre av fatet, om du gjør noe kan det få kjipe konsekvenser for alle parter.

Lenke til kommentar

Det er faktisk temmelig logisk at kroppen din liker henne. Du deler mye av genene til faren din, og av denne grunn er det ganske stor sjanse for at kroppen din liker samme type som faren din. Med andre ord, dere vil begge ha like gener! Det verste er at dersom dere er forholdsvis like er det også en viss sjanse for at hun er/blir tiltrukket av deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er faktisk temmelig logisk at kroppen din liker henne. Du deler mye av genene til faren din, og av denne grunn er det ganske stor sjanse for at kroppen din liker samme type som faren din. Med andre ord, dere vil begge ha like gener! Det verste er at dersom dere er forholdsvis like er det også en viss sjanse for at hun er/blir tiltrukket av deg!

 

Har hørt noe lignende før. Kan du bare sende en link, eller kilde når det gjelder akkurat det? Prøvde å google det opp, alt jeg fant frem var at p-piller hinder en luktesans sånn at kvinner ikke kan lukte seg frem til den perfekte mann... Men mener å ha lest at man blir forelsket i andre, siden det er hva genene dine foretrekker. Og at noen også ofte blir sammen med personer som ligner på moren sin. Dette er jeg bare nysjerrig på.

 

-------------

 

Leste denne ja: http://www.answerbag.../q_view/2426678 Kan jo alltids prøve ^^

 

Vet at jeg må holde fingrene av fatet. Har snart klart det i et halvt år, men det gjør meg bare enda mer gal. Jeg må slutte å tenke på henne, og kanskje runke når jeg tenker på henne. Men allikevel, så er det noe som sier at jeg må prøve meg på henne.

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det er alltid bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort. Det er ikke nødvendigvis bedre for alle parter, men man letter sin egen frustrasjon, for man slipper å lure på "hva hvis, om jeg hadde", osv.

Så hvis du faller for kjæresten til din beste kompis vil du prøve deg på henne og risikere å miste to venner, bare for å slippe å tenke «hva hvis, om jeg hadde», og for å lette din egen frustrasjon?

 

Jaja, noen av oss må jo være egoister.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det er alltid bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort. Det er ikke nødvendigvis bedre for alle parter, men man letter sin egen frustrasjon, for man slipper å lure på "hva hvis, om jeg hadde", osv.

Så hvis du faller for kjæresten til din beste kompis vil du prøve deg på henne og risikere å miste to venner, bare for å slippe å tenke «hva hvis, om jeg hadde», og for å lette din egen frustrasjon?

 

Jaja, noen av oss må jo være egoister.

 

Alle er egoister. Alt du gjør, gjør du for å fôre din egen egoisme, direkte eller indirekte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...