Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i min egen stemor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

17 år og 24 år er jo ikke sånn helt vill forskjell egentlig ,

 

Jeg vet ikke hva man kan gjøre , dette er litt farlig fuktig , men det er jo ingenting man kan noe for ,

 

Altså , Jenter blir hodestups forelsket i filmstjerner som er godt over 30-40 når de ikke engang er 15 , Men det er greit , fordi et forhold eller noen form for kontakt vill ALDRI oppstå -

 

Trur du er i samme båt , Det kommer til og ta tid men etterhvert vill du bare innse at det kommer ikke til og skje noen ting som helst .

 

Bra at hun er pen og grei da hvertfall siden det er en stemor =) hehe .

Lenke til kommentar

Vet at det ikke vil skje noe som helst, eller håper det. Vil jo ikke ødelegge forholdet til faren min eller familien min. Tror jeg ikke er i samme båt som fjortis jenter som "forelsker" seg i kjendiser. Dette er ekte følelser. Og møtte henne tilfeldigvis på byen engang, og begge var litt beruset, tror det nok ble noe flørting mellom oss begge to :blush:

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Prøv deg? Så faren din ikke tar til seg ett slikt ungt, sexy stykke kjøtt hjem neste gang? :tease:

 

Frister meg absolutt, men vil bare ikke ødelegge forholdet mitt til henne(æsj for et kryp, prøver seg på stemoren sin) og hvertfall ikke til faren min!

 

Hehe, kanskje du har et poeng der, at jeg skal lære han en liten lekse :p Men jeg vil jo ikke ødelegge kjærlighetslivet hans heller. Æsj ble litt kvalm nå når jeg tenker på at faren min har sex med hun jeg er forelsket i..

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

Lenke til kommentar

beste du kan gjøre er å møte nye jenter.

prøve å få deg en kjæreste.

når hjertet banker for noen nye, vil tankene streife vekk fra din stemor.

 

Har prøvd dette, har desverre ikke funka. Har vært forelsket sånn siden vinterferien tror jeg. Jeg har rota med andre jenter, og hatt sex, nettop for å prøve for å miste interessen for henne. Men det fungerer ikke. Vet også om noen søte og pene jenter som liker meg, men jeg klarer bare ikke å tenne seksuelt på andre nå. Og føler at et sånt forhold vill bare blitt halvhjertet fra min side.

 

Den samtala må du filme.

 

Men e ho thai?

PICTUUUUUUURE

 

 

edit: PICTUUUUUUURE

 

Ikke akkurat, hun er norsk. Født og oppvokst i Oslo. Blond og slank og rett og slett en steriotypisk skandinavisk og "arisk" kvinne. Nei tror nok ikke at jeg kommer til å legge ut bilde av henne her :tease:

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

Lenke til kommentar

For all del ikke si det til faren din, det blir pinlig, og kan fortsette å være det over lang tid, og kanskje ødelegge forholdet mellom dere.

 

Det var også det jeg tenkte. Hvorfor må alt være så j*vlig komplisert :(

 

Send det på pm, we need to talk :p

 

haha neida,

Viss hu er som du beskriver så veit nko fardin at han har gjort et kupp.

 

Men prøv deg, kan hende ho ikkje e så vrien? :p

 

Men du kan også tenke på at det hjåsvævet du skal utføre har din far gjort kvelden før.

 

Har sykt lyst til å prøve meg, har ikke følt noe sånt for noen før, og det er helt sant.

Hjålsvævet :p? Regner med at du tenker på sex, og det tenkte jeg også, ville vært litt ekkelt å ha sex med en som faren min har penentrert :S

 

Hvor gammel er faren din?

 

39, fyller 40 tidlig ved årsskifte.

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...