Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i min egen stemor


Anbefalte innlegg

Det var også det jeg tenkte. Hvorfor må alt være så j*vlig komplisert :(

Er ikke komplisert da. Bare lev som du gjør til vanlig, og tenk på henne som en pappa-infestert dame. :yes:

 

 

Det är närapå incest.

Nei, isåfall ville det ha vært incest nå som hun er sammen med faren hans også da.

Endret av Scorpion88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

16 år i forskjell. Tipper far din er ganske så rik.

 

Hehe, tipper dette jeg også.

 

Men seriøst, hadde min far kommet hjem med ei hore som var noen år eldre enn meg hadde jeg blitt rimelig hersesyk. Følelser hadde kommet i hvertfall.

 

Noen tips:

 

1 - IKKE FORTELL NOE TIL DIN FAR. Skjønner ikke at noen på dette forumet kan foreslå noe såååå teit! :thumbdown:

 

2 - Ikke realiser "ønskene" dine. Dette mennesket liker eldre menn/penger uansett, og du er/har ikke dette.

 

3 - Du er 17 år, og kommer over dette ganske fort. Forelskelser forsvinner fort i den alderen. De er desto sterkere også, spesielt mot forbuden frukt ;)

 

Lykke til :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Enig med nurk, er ikke sikkert at stemoren ikke er genuint interessert i faren for at han er han og ikke fordi han har mye penger(som vi ikke engang vet at han har).

 

Ellers vil jeg råde til det samme som litt over her; ikke fortell det til din far(eller stemor for den saks skyld), ikke prøv å realiser det og vent ut forelskelsen/betattheten.

Lenke til kommentar

TS her igjen. Ser at denne tråden har vokst litt mens jeg var ute. Uansett, etter mye tenking og funderinger så tror jeg at jeg ikke skal si det til noen. Men jeg kan jo erte og flørte litt uskyldig med henne :whistle:

 

Snakk med henne om det. Kanskje hun vil være FF :dribble: :dribble: :dribble:

 

Joa, men en ting er å være utro med(?) noen. En annen ting er å være det når faren din er den hun er utro mot.

 

Det är närapå incest.

 

Ikke akkurat, hun deler jo ikke de samme genene som meg. Hun er bare "Inngift"(de er ikke gift) i familien.

 

Tror jeg hadde droppa å prate om det. Det er hadde bare vært pinlig, og fare for bråk i familien.

 

Tror heller du bare skal vente til det går over. :thumbup:

 

Det var det jeg også tenkte, å ikke snakke om det med noen, blir bare awkward.

 

 

Er ganske sikker på at faren måtte ha beregnet noe sånt noe når han blir sammen med en lekker 24 åring og har en 17åring i hus?

 

Ellers blir det jo dumt, som om jeg skulle kjøp inn kattemat og når jeg åpner boksen så spiser jeg den selv istedet for å gi den til kattene og blir sint når kattene vil ha.

 

Kattemat smaker forøvrig ingenting... ... ... :p

 

Haha, du har kanskje et poeng der :p Smaker kattemat virkelig ingenting?

 

 

16 år i forskjell. Tipper far din er ganske så rik.

 

Hehe, tipper dette jeg også.

 

Men seriøst, hadde min far kommet hjem med ei hore som var noen år eldre enn meg hadde jeg blitt rimelig hersesyk. Følelser hadde kommet i hvertfall.

 

Noen tips:

 

1 - IKKE FORTELL NOE TIL DIN FAR. Skjønner ikke at noen på dette forumet kan foreslå noe såååå teit! :thumbdown:

 

2 - Ikke realiser "ønskene" dine. Dette mennesket liker eldre menn/penger uansett, og du er/har ikke dette.

 

3 - Du er 17 år, og kommer over dette ganske fort. Forelskelser forsvinner fort i den alderen. De er desto sterkere også, spesielt mot forbuden frukt ;)

 

Lykke til :)

 

Nei han er ikke sånn kjemperik. Vet ikke helt, men tror lønnen er på s¨nn 1,5mill i året.

 

1- Tror ikke jeg gjør det heller.

 

2- Det er ikke sikkert. Som sagt tidligere i tråden, så møtte vi hverandre tilfeldig en gang. Skal sies at vi begge var noe beruset, men det ble noe flørting på gang :blush: Kan jo bare prøve meg forsiktig i starten og bare se hvordan det utarter seg etterhvert.

 

3- Ja det vet jeg, men har aldri hatt en så sterk forelskelse før, og aldri en som har vart så lenge. Ja det er sikkert det at det er forbudt frukt og umulig som gjør den så ekstra sterk.

 

Ellers vil jeg råde til det samme som litt over her; ikke fortell det til din far(eller stemor for den saks skyld), ikke prøv å realiser det og vent ut forelskelsen/betattheten.

 

Jeg klarer det bare ikke.

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

Lenke til kommentar

Synd faren din er pedo. :ph34r:

 

Neeeeeeeeeeeeeeeeeida.

 

bra jeg tenkte meg litt om før jeg skrev. for det hadde vært ett stykke over grensen hva gjelder personangrep. Men jeg vil anbefale deg å slå opp ordet slik at du finner ut hva ordet betyr...

 

hun er 24 år og han er pedo? Takk for en god latter :!: .

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

bra jeg tenkte meg litt om før jeg skrev. for det hadde vært ett stykke over grensen hva gjelder personangrep. Men jeg vil anbefale deg å slå opp ordet slik at du finner ut hva ordet betyr...

 

hun er 24 år og han er pedo? Takk for en god latter :!: .

 

Sorry da. :p

 

Tror du skjønte hva jeg mente uansett. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Synd faren liker unge spenstige damer?

 

Vel, dama hadde ift. alder passet bedre med trådstarter enn med faren, mener jeg. :p

 

Så synd for trådstarter, ja.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Ja det kan sikkert virke som at faren min er en gammel gris. Syntes selv at det var ganske merkelig, og litt ekkelt i starten da han fortalte at han hadde fått seg kjæreste og hadde datet en stund. Jeg lærte meg etterhvert å leve med det, og skjønner nå at alder ikke burde være noen hindring. Men det som er kjipt er at jeg forelsket meg i henne sånn litt etter at de hadde flyttet sammen.

 

 

Vel, dama hadde ift. alder passet bedre med trådstarter enn med faren, mener jeg.

 

Så synd for trådstarter, ja.

 

Hva mener du :p?

 

Postet av anonym: c3a9076e6489153acd1ba09a5413e367

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...