Gå til innhold

Årets mest populære hodesett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beyerdynamic DT 770 er bra de, men jeg hadde ikke kjøpt meg de i dag. Finnes andre som knuser dem totalt, både i komfor å lyd. Jeg er Audiophile og stiller høye krav though. Prismessig og kvalitet for penga er DT 770 uten tvil ett fortsatt bra kjøp! For de som åpner lommeboka og vil ha noe heftigere, så er det en hel verden der ute ;)

Lenke til kommentar

Bruker selv Beyer'ne, og har brukt den i noen år nå. Nesten en tilfeldighet at jeg endte opp med akkurat dem - men er veldig glad for det nå! Den eneste ulempen er at de er litt store å dra med seg i sekk, på buss o.l. Det ser litt merkelig ut om du sitter med dem på bussen, bussfolket stakkars er jo ikke vant til stort annet enn Koss...

Lenke til kommentar

Har selv både Koss sine (hvem har ikke) og Corsair HS1, er godt fornøyd med begge. Selv om Corsair sine har ikke veldig bra lyd rett ut av boksen, men etter litt leking med equalizer så er det veldig bra lyd. De er jo litt tunge, men det er et headsett som du kjenner du har på deg. Har merket at Steelseries sine og Razer sitt er så lette og sitter dårlig. Slik at jeg føler de skal til å falle av.

Lenke til kommentar

Mange av disse er ikke headset, eller hodesett om dere må.

 

Tips. er noen Beyere på demo på komplett.

Gidder du da? Jeg klarte akkurat å sikre meg det siste eksemplaret av DT 770 Pro 32 Ohm varianten. Det forsvant 4 av 5 tilgjengelige på noen få minutter. Måtte oppdatere JAVA, så fikk helt panikk. En ordre igjen, og den klarte jeg på hengende håret å få i stand. Fikk ordrebekreftelse og alt. 1219 kroner inkludert frakt. Herlig! Jeg har ventet på tilbud på disse i en halv uke kun. inv_biggrin.gif

Lenke til kommentar

Porta Pro er hodetelefonene som etter min mening gir mest lyd for pengene. Det er rett og slett fordi de er grisebillige. Etter det synes jeg etter å ha lånt produktet et par dager og ellers ha testet konkurrentene i diverse HiFi-butikker, at Beyerdynamic DT 77O Pro gir utrolig verdi for pengene til ~1400 kroner. Fin bass og ellers veldig klare og nøytrale. Detaljregisteret økes selvfølgelig når man går opp i pris. Jeg prøvde f. eks. Maestro GMP 450 Pro til ~4000 kroner, og de var overlegne. Hadde også en kompis som kom over med forsterker, DAC og et par elektrostatiske Stax SR-507 til 12 000 kroner. Så mye detalj har jeg aldri hørt før, og fikk Beyer til å føles tafatte ut. Men som sagt, når jeg lytter til dem individuelt gir de masse for pengene til 1400 kroner. Jeg fikk dem nå for 1150. new_woot.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fikk G35 for 450 kroner tror jeg det var. Noe som ihvertfall var verdt pengene. Det som trekker G35 veldig langt det er idiotisk programvare(Du kan ikke pause og skifte sang med knappene på siden, noe du kan uten programvare.). En anen liten forbedring som kunne hvert gjort er og få til en bedre bass. Det er ikke noe dyp bass. Ikke i forhold til det gamle Fatal1ty headsettet mitt.

Lenke til kommentar

Hold dere laaaaaaaaangt unna Roccat Kave!

Det er et forferdelig dårlig hodesett!

Ekstrem tyngde og passformen er slik at uansett hvordan du har det på, så presser det på tinningen og forårsaker hodepine.

I tillegg er ikke lyden noe å skrive hjem til mor om.

 

Jeg har hatt tre Roccat-produkter:

- Roccat Kave

- Roccat Kone

- Roccat Arvo

Dårligere produkter til så høy pris skal du lete lenge etter.

Endret av Stigtrix
Lenke til kommentar

Mange av disse er ikke headset, eller hodesett om dere må.

 

Tips. er noen Beyere på demo på komplett.

Gidder du da? Jeg klarte akkurat å sikre meg det siste eksemplaret av DT 770 Pro 32 Ohm varianten. Det forsvant 4 av 5 tilgjengelige på noen få minutter. Måtte oppdatere JAVA, så fikk helt panikk. En ordre igjen, og den klarte jeg på hengende håret å få i stand. Fikk ordrebekreftelse og alt. 1219 kroner inkludert frakt. Herlig! Jeg har ventet på tilbud på disse i en halv uke kun. inv_biggrin.gif

 

Grattis ;)

Hadde ekstremt lyst, men måtte ta meg sammen og si nei... Trenger hver krone til lappen så da blir det mindre til tech en periode...

 

Gausland:

Ja HS1 er veldig bra til gamersett å være etter en liten tur i equalizern. Det med vekt er jeg uenig i, du merker knapt at du har noe på hodet.

Lenke til kommentar

Hold dere laaaaaaaaangt unna Roccat Kave!

Det er et forferdelig dårlig hodesett!

Ekstrem tyngde og passformen er slik at uansett hvordan du har det på, så presser det på tinningen og forårsaker hodepine.

I tillegg er ikke lyden noe å skrive hjem til mor om.

 

Jeg har hatt tre Roccat-produkter:

- Roccat Kave

- Roccat Kone

- Roccat Arvo

Dårligere produkter til så høy pris skal du lete lenge etter.

 

Vekt og form er personlig. Alle sa G35 kom til å bli for tungt. Jeg sier det motsatte. Tungt headsett er digg.

Lenke til kommentar

Hallais

 

Jeg har ikke så mye peiling på lyd og hodesett, men jeg elsker å høre på musikk.

Vil ha meg et skikkelig hodesett, men som ikke er for tungt og stort. Hører for det meste på dance og house, hvis det skulle ha noe å si.

Prisklasse maks: 2000kr

 

Hadde vært flott om dere kunne funnet noen hodesett som passer behovet mitt smile.gif

 

På forhånd takk

daim911

81243d1311625021-headfi-traden-hodetelefoner-forsterkere-kombinasjoner-synspunkt-uten-navn.png

 

HifiMan HE-300 kommer på 2050 kroner med MVA og frakt inkludert fra her. Du kan lese en anmeldelse av dem her og her. Hadde egentlig utrolig lyst på dem selv, men pga. tilbudet gikk jeg heller for Beyerdynamic DT 770 Pro. Men dette er altså et rykende ferskt produkt fra et merke som gir utrolig mye verdi for pengene.

 

... Jo mer jeg ser på dem, desto mer vil jeg faktisk kansellere orderen min og kjøpe dem. Er veldig må-ha faktor, men jeg vet jo ikke hvordan de høres ut da jeg kun har testet Beyer! dontgetit.gif

 

Ta kontakt om du kjøper dem. Hvor bor du forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...