Gå til innhold

Årets mest populære hodesett


Anbefalte innlegg

Må bare slenge med at headsettet fra Bose er helt rått. Eneste minuset er prisen, samt at støydempingen ikke er valgfri for evt. å spare batteritid.

Sier meg enig. Det er fantastisk.

Hadde ønska meg det lenge og fikk det til bursdagen min i fjor og har siden ikke dratt noe sted uten det. Om søstrene mine begynner å snakke om sexlivet sitt o.l. i bilen, på med de og bare sone ut, fly, buss og tog, samme. Mens jeg støvsuger, fantastisk. Det være seg om jeg vil høre stillhet, eller bare høre på musikk. Kjøpte de etter å ha prøvd en kompis' QC3 og finner QC15 mye bedre. Absolutt verdt prisen. Og batteri er så billig at jeg klager ikke. Går alltid rundt med en 10-pack på meg uansett. :p

 

 

Liker òg QC15 bedre, men hadde jeg vært mye på farten tror jeg QC3 ville vært mest fordelaktig. Mener sistnevnte ble delt ut til kunder med mye bonus i et flyselskap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare slenge med at headsettet fra Bose er helt rått. Eneste minuset er prisen, samt at støydempingen ikke er valgfri for evt. å spare batteritid.

Sier meg enig. Det er fantastisk.

Hadde ønska meg det lenge og fikk det til bursdagen min i fjor og har siden ikke dratt noe sted uten det. Om søstrene mine begynner å snakke om sexlivet sitt o.l. i bilen, på med de og bare sone ut, fly, buss og tog, samme. Mens jeg støvsuger, fantastisk. Det være seg om jeg vil høre stillhet, eller bare høre på musikk. Kjøpte de etter å ha prøvd en kompis' QC3 og finner QC15 mye bedre. Absolutt verdt prisen. Og batteri er så billig at jeg klager ikke. Går alltid rundt med en 10-pack på meg uansett. :p

 

 

Liker òg QC15 bedre, men hadde jeg vært mye på farten tror jeg QC3 ville vært mest fordelaktig. Mener sistnevnte ble delt ut til kunder med mye bonus i et flyselskap.

KLM? Synes jeg så noe om det hos dem.

Lenke til kommentar

Ja, KLM har Bose QuietZone på flyene. Enkelte seter har utlån av settet inkludert i prisen.

Men til alle dere som har lyst på et sett med Bose QC15: Stikk til New York. Dette koselige headsettet er produsert i USA, og der er slikt billig. Fikk det for $299 på BestBuy på Park Avenue, noe som tilsier rundt 1550kr.

 

Og DET er det verdt, hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...