Gå til innhold

Heroes VI-betanøkler delt ut (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh, absolutt! Men jeg har spilt - og spiller fremdeles - Heroes 5, spillet jeg liker best i serien hittil. :)

 

Femmeren er som treeren. Bare oppdatert, oppgradert og pusset og fint. Etter at jeg startet med Heroes V har det egentlig aldri vært et alternativ å gå tilbake til III! (Veit det er kontroversielt.)

 

VI har hittil fått en del skryt, og nå velger de å utsette lanseringen for å pusse mer. Så jeg er fryktelig optimistisk. Må nok kjøpe meg ny PC, men det får heller stå til! :D

Lenke til kommentar

 

Femmeren er som treeren. Bare oppdatert, oppgradert og pusset og fint. Etter at jeg startet med Heroes V har det egentlig aldri vært et alternativ å gå tilbake til III! (Veit det er kontroversielt.)

 

 

 

Jeg vil heller sagt: Som treeren, bare litt radbrukket og mørbanket. Da tenker jeg både på gameplayet og grafikken. Det er jo fint at folk har forskjellig smak, men om du synes HOMM V er flottere å se på en HOMM II og HOMM III så er det jo litt trist.

 

Denne ideen om spill som er noen år gamle helst burde "oppdateres" grafisk er helt håpløs.

Grafisk ser Heroes VI ser litt mer fokusert ut og det er bittelitt mer originalt i utrykket enn HOMM V (vanskelig å ikke være det!). Men det er stort sett den samme triste World of Warcraft\Anime\superhelt-tegneserie stilen som i nummer fem.

 

Hvordan gameplayet blir er jo vanskelig å vite før man får prøvd det. Jeg kan ikke si jeg har blitt særlig imponert over det jeg har lest så langt men det er jo bra at de prøver å tenke litt nytt. Å lage HOMM III om igjen er meningsløst, det virker fortsatt med nye maskiner og er like bra som det alltid har vært.

Endret av Mithridates_InnleggNO
Lenke til kommentar

Sitter å spiller H3 (WoG) med en kamerat akkurat i dette øyeblikket. H5 var forferdelig. Ok kanskje det var pent å se på, men game play fungerte ikke, det lagget noe fryktelig selv på mitt GT285 (en grafikkkort som er nyere enn spillet), multiplayer kart kunne ikke scriptes og det fulgt ikke med noen bra MP kart.

 

Har spillt beta fase 1 av H6 og de har beholdt mye av grafikken fra H5, men nå flyter det skikkelig. Heltenes skill progresjon er blitt veldig mangfoldig og det liker jeg. Det ser lovende ut.

 

NB: Release er utsatt til 13. oktober og beta fase 2 til 16 august.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...