Gå til innhold

Vil gi ut Diablo III i år (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart det skrives nyheter om dette spillet, spesielt av Lasse Leirvik, ettersom hans synspunkt er at sjangeren er død. Det er forøvrig et like tullete utsagn som da folk avskrev slåssespillene, som nå er tilbake i full blomst.

 

Artikkelen hans var veldig merklig ja , etter det synet må alle sjangere være døde da :p

Lenke til kommentar

Ifølge et lekket bilde så har Diablo release Q4 i år, der var alle planene de hadde for en god stund framover. Wow, og Titan også.

 

Hvis denne stemmer da. Noe det kan tyde på dersom D3 kommer i Q4 :)

Hvilket bilde? Jeg har sett mange nevne det, men ingen har tatt seg bryet med å faktisk fremvise det.

Lenke til kommentar

Blizzard VP 'Surprised' Over Fan Reaction To 'Diablo 3' Online Requirements

 

"You can play by yourself but your character is going to be saved on our servers. You have to authenticate through our servers to be able to play the game. I think it's not just 'Diablo 3' but with our games as a whole we're tying everything into Battle.net these days...We can provide a much a much more stable, connected, safer experience than we could if we let people play off-line."
(min uthevning)

Hva er mer sikkert og stabilt enn å kjøre alt lokalt (i singleplayer)?

 

"Internally I don't think [DRM] ever actually came up when we talked about how we want connections to operate. Things that came up were always around the feature-set, the sanctity of the actual game systems like your characters. You're guaranteeing that there are no hacks, no dupes. All of these things were points of discussion, but the whole copy protection, piracy thing, that's not really entering into why we want to do it. I'm a huge purveyor of online sites and from my standpoint, I don't look at DRM solutions and go, 'Wow, those are awesome.' I look at those and say, 'Wow, those kind of suck.' But if there's a compelling reason for you to have that online connectivity that enhances the gameplay, that doesn't suck. That's awesome."

Og hvordan er juksing i singleplayer ett problem, det går jo kun utover den spilleren, og h*n ønsker å jukse.

 

"Let's say we want to create an offline capacity," he explained. "You're introducing a separate user flow, a separate path that players are going to go down. And, at the end of the day, how many people are going to want to do that?"
Her må jeg bare si hæ?

 

Bridenbecker continued, mentioning the fact that offline characters in "Diablo 2" could not be used for online play on Blizzard's servers, thus forcing people to start from scratch. "If [offline players] want to come over to the online environment , what are we going to have to do about those players that are in the offline environment coming into the online environment? We said we don't want to look at that [in 'Diablo 3']. Let's just keep everything clean."

Hva er problemet med å ha ett separat sett med single og multiplayer karakterer? Jeg ser ingen grunn til å ha felles karakterer.

 

Ellers så ser det ut som Blizzard helt har bommet på poenget. Spillere ønsker ikke å være avhengig av en internett tilkobling når det ikke er/bør være nødvendig. Jeg vil spille når jeg vil spille, og skulle jeg ha nettproblemer akkurat i det øyeblikket, selv om sannsynligheten skulle være mikroskopisk, så får jeg ikke gjort det jeg ønsker å gjøre. Dette er prinsipielt viktig, selv om det i praksis neppe vil bli ett problem.

Lenke til kommentar

Kommer ikke til å kjøpe Diablo 3, selv om jeg elsket de to andre spillene i serien. Grunnen til det er at jeg vil gjerne spille med vennene mine, uten å være avhengig av internett. Bare koble en kabel mellom oss også er vi klare til å spille, sånn som det var i alle de andre spillene. Diablo 1 og 2, Starcraft 1, AoE, etc. Men neida. Blizzard må bli grådige. De har jo så mye penger at de ikke trenger å bry seg om pirater engang!

 

Kjøper heller Torchlight 2, samme skaperne bak Diablo, som lager et spill som går i stikk motsatt retning :)

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg kommer i fengsel for å spille Diablo 3???

 

Jeg har allerede preordered spillet og kommer sannsynligvis til å selge items online for ekte penger. Så hva skjer når jeg har solgt items for over 20000 euros og setter det inn i banken min her i Norge?? Jeg kommer garantert til å bli satt inn i fengsel.

 

Jeg jobber jo ikke fordi jeg kommer til å spille spillet etter jobb som en hobby! Staten/Norge kan ikke skatte meg da siden jeg spiller jo bare et videospill!

 

Har også preordered

 

Star wars The old republic

Assasins creed revalations

Dota 2

 

Jeg har mange nok spill i år. Diablo 3 kan gjerne komme ut neste år for min del.

Endret av Hihobibi
Lenke til kommentar

Jeg jobber jo ikke fordi jeg kommer til å spille spillet etter jobb som en hobby! Staten/Norge kan ikke skatte meg da siden jeg spiller jo bare et videospill!

Er nok ikke så enkelt, du har en inntekt, og da må du skatte. Eller så endrer de vel bare reglene slik at du må skatte allikevel, Norge er ganske flinke til å innføre nye skatter og avgifter ...

Lenke til kommentar

Alt av inntekter utenom gaver og ofte pengepremier må skattes av. Dersom de oppdager det har de sannsynligvis full mulighet til å ta deg for skattesvindel...

 

Men gambling sider som

 

Unibet.no

bet24

www.norgesautomatenbonus.com

 

Trenger ikke å skatte penger man har vunnet der! Også har vi jo da www.king.com som man også ikke blir skattet av! Så hvorfor skulle man bli skattet av Diablo 3 da??? Det er jo et spill det og :D

 

Så loven i Norge er latterlig da. Alle penger man vinner på gambling skattes ikke. Men om man selger items på Diablo 3 så blir det skattet av! Norge suger etter min mening :)

 

Du har lov kun til å motta gaver inntil 1000 kroner. Alt etter det skal skattes. Så det betyr at hvis jeg får en gave av kjæresten min til 3000 kroner så skal det også beskattes. Latterlig lov.

Endret av Hihobibi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...