Gå til innhold

Nettleser-sammenlikningen var en bløff


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Opera-brukere hadde høy IQ, mens IE6-brukere derimot hadde lavere IQ.

All den tid det er snakk om IE6 og ikke om de nyere deler av den historien, så finner jeg det noenlunde plausibelt. Etter å ha snakket med og reparert datamaskiner til folk som tviholder på IE6 er jeg sikker. (ja, de må betale idiotskatt)

Lenke til kommentar

Har lest en labtest i dag som viser at IE9 er sikrere enn de andre browserne:

www.nsslabs.com/assets/noreg-reports/2011/nss%20labs_q2_2011_browsersem_FINAL.pdf

 

Kanskeje IE9-brukere er ganske smarte allikevel?

Smarte mennesker trenger ikke ekstreme sikkerhetstiltak for å være trygge på nettet :tease:

 

Hilsen Operabruker :!:

Lenke til kommentar

Har lest en labtest i dag som viser at IE9 er sikrere enn de andre browserne:

www.nsslabs.com/assets/noreg-reports/2011/nss%20labs_q2_2011_browsersem_FINAL.pdf

 

Kanskeje IE9-brukere er ganske smarte allikevel?

Smarte mennesker trenger ikke ekstreme sikkerhetstiltak for å være trygge på nettet :tease:

Hilsen Operabruker :!:

Ettersom Opera innimellom kommer med sikkerhetsoppdateringer - som smarte mennesker ikke trenger (ifølge deg) -, så må vi vel konkludere at Opera ikke utelukkende brukes av smarte mennesker ...

Eller at (selskapet) Opera i hvert fall tar høyde for at ikke-smarte mennesker kan komme til å bruke Opera ...

Lenke til kommentar

Har lest en labtest i dag som viser at IE9 er sikrere enn de andre browserne:

www.nsslabs.com/assets/noreg-reports/2011/nss%20labs_q2_2011_browsersem_FINAL.pdf

 

Kanskeje IE9-brukere er ganske smarte allikevel?

Smarte mennesker trenger ikke ekstreme sikkerhetstiltak for å være trygge på nettet :tease:

Hilsen Operabruker :!:

Ettersom Opera innimellom kommer med sikkerhetsoppdateringer - som smarte mennesker ikke trenger (ifølge deg) -, så må vi vel konkludere at Opera ikke utelukkende brukes av smarte mennesker ...

Eller at (selskapet) Opera i hvert fall tar høyde for at ikke-smarte mennesker kan komme til å bruke Opera ...

Jeg satser på det siste :!:

Lenke til kommentar

Trodde en på dette er man en idiot.

Nuvel, frøken, det er ikke lurt å slenge rundt seg med kraftuttrykk mot andre i nettdebatter. Nei, jeg føler meg ikke truffet.

 

Jeg tipper at du ikke vet hva ordet idiot egentlig betyr? Kan du definere det korrekt, og sette det inn i en logisk og relevant sammenheng med denne tråden, så skal jeg holde kjeft. Men det klarer du ikke, tror jeg - ganske sikkert. Det er lettere å være rappkjefta og slenge med leppa, ikke sant?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...