Gå til innhold

Borderlands 2 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Digger spillet selv. Spiller det på PC såklart

PhysX på High var tøft, ble mer inne i gameverden synes nå jeg da :)

Pluss min G19 viser Claptrap samt mine dollars, golden keys, levelbar osv!

Endret av iToMaN
Skrevet (endret)

Digger spillet selv. Spiller det på PC såklart

PhysX på High var tøft, ble mer inne i gameverden synes nå jeg da :)

Pluss min G19 viser Claptrap samt mine dollars, golden keys, levelbar osv!

Spiller med alt på fult, physX high og med nvidia 3dvision briller, da er man inne i gameverden og det som skjer i virkeligheten tenker man ikke på :)

Overaskende nok kjører jeg det på 60fps med gtx 590, uten 3d hadde det blitt 120fps konstant.

Endret av Iceman22
Skrevet

Har spilt det i endel timer nå.. :nei2: nei ikke on pair med borderlands1 mangler ting som åpenheten i borderlands 1 selv claptrap er mye minder morsom en enern pluss hvor er de virkelige store fiendene som 1nern hadde :nei2: gir det 7.5 av 10 nice try men ingen forbedring desverre..

Skrevet

Jeg bestilte pc versjonen av Amazon.co.uk på mandagen i uken det kom ut, det ble sendt torsdag og jeg fikk det allerede lørdag.

Valgte du Super Saver Delivery som fraktmetode?

Skrevet

Ja, derfor ble jeg overasket når det dukket opp så fort.

Heldig! Jeg forhåndsbestilte spillet akkurat som deg, men spillet ble sendt sist fredag og har ennå ikke kommet. :(

Skrevet

Jeg har ikke spilt borderlands 1, så alt var nytt for meg, kan ikke huske hvor og når jeg brukte golden key min engang, den bare forsvant.

Digg spill, ser ut som det blir mange timer med morro for å fullføre singleplayer mission, og side missions + multiplayer :O

Skrevet

Nye nøkler folkens! Må aktivere dem før 1900, så gjelder å kjappe seg litt. Én til hver.

X360: WB5T3-JS3W6-JRXTX-KR333-FTXBZ

WinPC: CT5TB-H3ZX9-6TTBJ-JT33J-TFJRK

PS3: WB5T3-JS3Z3-RSTWT-SJ533-FTXBT

• Liker 1
Skrevet

0 problem her med fps verken online eller singelplayer, 560GTX, 2,4ghz i7 og nyeste driver.

MEN Merker STOR forskjell "lag" på coop. Da jeg joiner noen så er sniping/sikting ganske redusert. Men om noen joiner meg så er det normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...