Gå til innhold

Heroes of Newerth blir «free to play» (PC)


Anbefalte innlegg

Neeeeeei!

 

Dette var dårlige nyheter. Jeg husker med skrekk den uka hvor HoN var gratis. Var faen ikke mulig å spille en match uten å få minst to nybegynnere på laget som ødela kampen.

 

Men de skal roses for at de deler nybegynnerne fra de som har spilt lenge.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte HoN i beta og prøve det nå. I første kampen leave 3 av 5 på teamet mitt. Neste kampen skjedde det samme. Dette skjer aldri i LoL uansett hvor mye feed og dritt som skjer. IMO er LoL mye bedre enn HoN fordi det ikke er stappfullt med elitist horer som bare løper rundt å klager.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Neeeeeei!

 

Dette var dårlige nyheter. Jeg husker med skrekk den uka hvor HoN var gratis. Var faen ikke mulig å spille en match uten å få minst to nybegynnere på laget som ødela kampen.

 

Men de skal roses for at de deler nybegynnerne fra de som har spilt lenge.

Er det ikke matchmaking i HoN da?

Lenke til kommentar

Spilte HoN i beta og prøve det nå. I første kampen leave 3 av 5 på teamet mitt. Neste kampen skjedde det samme. Dette skjer aldri i LoL uansett hvor mye feed og dritt som skjer. IMO er LoL mye bedre enn HoN fordi det ikke er stappfullt med elitist horer som bare løper rundt å klager.

 

Hvis du lager en konto nå etter F2P-patchen så spiller du jo nesten utelukkende med folk fra LoL/dota/nye til sjangeren.

Lenke til kommentar

Det endrer fortsatt ikke mitt poeng om at spillet er fullt av klagende elitist idioter som ikke vil ha nye spillere for de dem som alltid har spilt er så jævla gode. Hvert eneste game skal også noen klage om et eller annet noen gjør feil. Ingenting er bra nok og folk rager over hva andre gjør uansett. Var slik i Beta, og regner med disse som alltid har spilt har hvert med i beta. Jeg har et veldig dårlig bilde av HoN communityet og velger derfor noe som er morsomt uten at folk skal hakke på deg.

 

Har ikke merka en leaver i LoL på over 100 games. De fleste som ikke er med i hele gamet får ikke connecta fordi de sitter på et ræva polsk internet.

Lenke til kommentar

Har ikke merka en leaver i LoL på over 100 games. De fleste som ikke er med i hele gamet får ikke connecta fordi de sitter på et ræva polsk internet.

 

 

Det skjer meg støtt og stadig, sist game jeg spilte LoL ( i går) da leava to personer, å folk snakker jo aldri med hverandre.. Aldri oppleved å ha kommunikasjon via LoL chatten, jeg har prøvd flere ganger, men aldri noen som svarer. Hvis jeg er heldig så sier noen "gj" eller noe lignende.

Lenke til kommentar

Har ikke merka en leaver i LoL på over 100 games. De fleste som ikke er med i hele gamet får ikke connecta fordi de sitter på et ræva polsk internet.

 

 

Det skjer meg støtt og stadig, sist game jeg spilte LoL ( i går) da leava to personer, å folk snakker jo aldri med hverandre.. Aldri oppleved å ha kommunikasjon via LoL chatten, jeg har prøvd flere ganger, men aldri noen som svarer. Hvis jeg er heldig så sier noen "gj" eller noe lignende.

 

Heller ingen snakk enn "fuck off", "go play tetris", "you suck", osv.

Lenke til kommentar

Dette skjer aldri i LoL uansett hvor mye feed og dritt som skjer.

 

Hei, jeg spilte litt LoL i går igjen og i de tre rundene jeg spilte hadde 2-3 på mitt eget lag forlatt innen 5 minutt hadde passert. Tror du har vært særdeles heldig hvis du mener sånt aldri skjer på LoL.

 

(Nå er ikke dette reklame for HoN, jeg foretrekker fremdeles LoL fremfor HoN)

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...