Gå til innhold

Heroes of Newerth blir «free to play» (PC)


Anbefalte innlegg

Ja, men har du prøvd å spille en AP TMM game med 3-4?

Brått så picker en fyr han heroen som ingen andre kan picke, for de har ikke kjøpt han, ser du nå hvordan filosofien med "det skal bare være kosmetiske forandringer i sjappa" ikke går hånd i hånd med "du kan kjøpe deg sterkere heroes om du vil" ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gode vi kan få ut av dette er mer aktivitet i HoN-Norge (Norges HoN community) og custom maps med mindre S2 har lyst til å fortsette å bæsje på de som har kjøpt spillet.

 

Det eneste jeg misliker med F2P greia er early access. Nå kommer folk til å spille BP og banne early access helter.

Lenke til kommentar

Alt som mangler er jo at de tar vekk creep denies..

Nei, for early access eller noe annet som gjør at man kan kjøpe seg fordeler finnes ikke i LoL.

Gjør det vell..

Du starter med 15 heroes, som roterer hver uke eller hver dag eller wtf, aner ikke, og du må KJØPE champions(heroes) utenom det champion pool som roterer.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Ja, men har du prøvd å spille en AP TMM game med 3-4?

Brått så picker en fyr han heroen som ingen andre kan picke, for de har ikke kjøpt han, ser du nå hvordan filosofien med "det skal bare være kosmetiske forandringer i sjappa" ikke går hånd i hånd med "du kan kjøpe deg sterkere heroes om du vil" ?

 

Kan man ikke spille "kun legacy"-matcher?

 

Og ellers skjønner jeg ikke connection med beta-kontoer. Alle som har kjøpt spillet får legacy-kontoer, uavhengig om de kjøpte i går eller for over 2 år siden. Men selv om kontoen min er over to år gammel må jeg fortsatt betale for early access. Det er det eneste.

Endret av Error
Lenke til kommentar

At HoN blir F2P er et smart trekk. HoN har vel rundt en halv mill registrerte accs nå mens LoL har over 14 mill og 1.4ish mill som spiller daglig.

 

"LoL 2.0" kan vi vel kalle Realm of the Titans som blir F2P også og vil være mer balansert og mulighet for creep denying etter det jeg har hørt, ikke fått prøvd det yet.

Endret av LN4
Lenke til kommentar

Kan man ikke spille "kun legacy"-matcher?

Nei, men du kan spille "verified only", men en F2P-konto blir verified etter level 5 ELLER om de kjøper en eneste ting i goblin sjappa....

Tingen med pre-purchased accounts er at vi ble lovet FULL TILGANG til ALLE heroes etter release, men som vi ser nå så må vi jo kjøpe Monkey King for å spille han, ergo vi har ikke full tilgang..

 

De burde virkelig ha lagt til en "legacy only" knapp.

Lenke til kommentar

Kan man ikke spille "kun legacy"-matcher?

Nei, men du kan spille "verified only", men en F2P-konto blir verified etter level 5 ELLER om de kjøper en eneste ting i goblin sjappa....

Tingen med pre-purchased accounts er at vi ble lovet FULL TILGANG til ALLE heroes etter release, men som vi ser nå så må vi jo kjøpe Monkey King for å spille han, ergo vi har ikke full tilgang..

 

De burde virkelig ha lagt til en "legacy only" knapp.

 

Er du tjukk i hodet? Vi, med legacy kontoer får alle fremtidige helter GRATIS, saken er at det bare er en early access prislapp i en måned før de blir tilgjengelige for alle med legacy kontoer....GRATIS!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser virkelig ikke problemet.

 

For oss som allerede har en konto, så vil den eneste nye utgiften være å få tilgang til nye heroes FØR de offisielt blir gitt ut. Et eksempel var Monkey King. Gitt ut igår mot betaling, gratis idag. Pre-release heroes vil heller ikke være tilgjengelig i turneringsspill.

 

Dette vil bare føre til fler spillere, kortere kø, ingen nybegynnere i matchene. Hipp hurra!

 

Kanskje folk kan komme seg vekk fra det skvipet som forkortes LoL og bli med på moroa i HoN :)

Lenke til kommentar

Er ikke mye morro i Hon når utgiveren juger til kundene sine.:p

"Vi skal aldri selge noe i goblin shoppen som kan påvirke balansen i spillet på noen som helst måte"

BLAM GIR UT MONKEY KING FOR PENGER PEWPEW

 

PS: Du som egentlig burde hatt hero'n på dag 1 må vente i 1 mnd, fordi vi skal melke melke melke og melke litt til før Dota 2 kommer ut, bare fordi vi vet at vi ikke klarer å vinne mote Icefrog.

 

Er du tjukk i hodet? Vi, med legacy kontoer får alle fremtidige helter GRATIS, saken er at det bare er en early access prislapp i en måned før de blir tilgjengelige for alle med legacy kontoer....GRATIS!

Det du sier er at vi som har BETA-konto, du sier du har legacy og det sier meg ingenting, som skal ha FULL TILGANG TIL ALLE HEROES, kan gå inn i spillet akkurat NUH, og velge Monkey King uten å måtte kjøpe han for ekte penger?

(Tenkte meg det :p)

 

Om ja, herlig, da er alt som det skal være.

Om nei, nei, da har vi brått ikke full tilgang alikevell, som jeg sa.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Er ikke mye morro i Hon når utgiveren juger til kundene sine.:p

"Vi skal aldri selge noe i goblin shoppen som kan påvirke balansen i spillet på noen som helst måte"

BLAM GIR UT MONKEY KING FOR PENGER PEWPEW

Monkey king påvirker ikke balansen. Alle heroes skal i teorien være balansert. Jeg liker ikke early accsess selv, men syntes ikke det er så ille.

Lenke til kommentar

Er ikke mye morro i Hon når utgiveren juger til kundene sine.:p

"Vi skal aldri selge noe i goblin shoppen som kan påvirke balansen i spillet på noen som helst måte"

BLAM GIR UT MONKEY KING FOR PENGER PEWPEW

 

PS: Du som egentlig burde hatt hero'n på dag 1 må vente i 1 mnd, fordi vi skal melke melke melke og melke litt til før Dota 2 kommer ut, bare fordi vi vet at vi ikke klarer å vinne mote Icefrog.

 

Er du tjukk i hodet? Vi, med legacy kontoer får alle fremtidige helter GRATIS, saken er at det bare er en early access prislapp i en måned før de blir tilgjengelige for alle med legacy kontoer....GRATIS!

Det du sier er at vi som har BETA-konto, du sier du har legacy og det sier meg ingenting, som skal ha FULL TILGANG TIL ALLE HEROES, kan gå inn i spillet akkurat NUH, og velge Monkey King uten å måtte kjøpe han for ekte penger?

(Tenkte meg det :p)

 

Om ja, herlig, da er alt som det skal være.

Om nei, nei, da har vi brått ikke full tilgang alikevell, som jeg sa.

 

Da misforstod du meg helt sikkert, det jeg mente var at ETTER EA (1 mnd) så vil vi få MK (og alle fremtidige helter) GRATIS.

 

HoN community er full av bortskjemte barn uten innblikk i virkeligheten, sigh.

 

PS: Hvorfor vente på DotA 2? Du kan jo bare slutte å spille HoN så slipper vi å høre om hvor fæle S2 er :).

Endret av evilleader360
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...