Gå til innhold

Æres tråd for Rebecca Black!


Suic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har ikke skjedd store framskrittene siden friday hører og ser jeg, stinker autotune fra milevis unna og hvorfor står hun og spiller inn sangen med et fult band når alt av musikk i sangen er typ. techno stuff?

 

og sensurerte ansikter i musikkvideoen? kom igjen! men joda dere som elsker rebecca black får kose dere her i tråden

Lenke til kommentar

Jeg er ingen fan av frøken Black sin musikk, men både når det gjelder intelligens, personlighet, talent og så videre, så er hun milevis foran alle som nedlater seg til hetse henne på det groveste bare fordi det er blitt "pop".

 

weebl: Mener absolutt ikke deg, men de som kommer med direkte drittslenging og direkte eller indirekte sier at de håper hun dør en lang og smertefull død, mangler både sosiale antenner og intelligens. Må man hetse et internettfenomen for å føle seg bedre med seg selv, så har man et problem.

 

Konstruktiv kritikk, personlige meninger og så videre er selvsagt helt greit.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Frøken Black er jo egentlig ikke problemet. Problemet er at i dagens pop-verden kan en ihjelprodusert låt synges av hvem som helst og bli en hit, ved hjelp av auto-tune, bare produsenten følger formelen for en pop-hit. Rebecca Black er bare et alt for tydelig eksempel på dette, og er dermed lett å angripe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er folk som sier dette er bra seriøse? Eller er det trolling? Må jo faen meg begynne å lure.

 

Jeg synes Friday er max küng! Er svært sjeldent at jeg ikke starter fredagen med Friday, og drikker jeg står den gjerne på repeat et par timer på fredager. Fet låt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...