Gå til innhold

Hva vet vi om Anders Behring Breivik? Om manifest, videoer og personlig ideologi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fjordmann avhørt i dag.

 

Føler jeg har gått glipp av noe jeg....

 

Jeg har jo liksom aldri vært spesielt glad i dagens snillismepolitikk, men jag har seriøst aldri hørt eller lest noe av denne Fjordmannen, disse anti islam galningene og lignende..

 

I dag så jeg på 21 nyhetene at ordførerkandidaten for Demokratene i Ålesund hadde sagt rett ut han ville drepe hele regjeringen og henrette en fyr...

 

jeg undres... kan de ikke ta det ut på kristendommen først da??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Skriver ikke ABB at samfunnet er blitt for feminint? Samtidig så er mannen ganske jålete? For meg blir dette selvmotsigende.

Vel en feiging som skyter på forsvarsløse unger og gir seg med en gang politiet roper politi?

 

Ganske sikker på at du vet hva jeg mener egentlig.. ikke skap deg vennen ^^

Nei, for det er et ord jeg aldri tar i min munn.

Lenke til kommentar

Fjordmann avhørt i dag.

 

Føler jeg har gått glipp av noe jeg....

 

Jeg har jo liksom aldri vært spesielt glad i dagens snillismepolitikk, men jag har seriøst aldri hørt eller lest noe av denne Fjordmannen, disse anti islam galningene og lignende..

 

I dag så jeg på 21 nyhetene at ordførerkandidaten for Demokratene i Ålesund hadde sagt rett ut han ville drepe hele regjeringen og henrette en fyr...

 

jeg undres... kan de ikke ta det ut på kristendommen først da??

:) Det er ting du sier som jeg kan være enig i gitt! :) Faktisk i begge innleggene dine her også :)

Hehe. Men nå er jo disse Úberkristne, de ønsker å innføre kristendomsfaget på skolen igjen, noe som selv KrF ikke en gang ønsker....

 

 

Lenke til kommentar

Skriver ikke ABB at samfunnet er blitt for feminint? Samtidig så er mannen ganske jålete? For meg blir dette selvmotsigende.

 

Jepp. Er en raring vi har med å gjøre her... Men jeg tror han er litt som Hitler. Hitler var jo også halvt jøde etter det jeg har fått med meg..

 

For en slik person, handler det ikke om seg selv. Han selv er over loven, og bestemmer lovene. Ingen lover gjelder for ham selv. (Dette beskrives som et av symptomene når det gjelder ekstrem narsissisme.

Lenke til kommentar

Enda mer marxistprat. Gjesp :roll:

Hører ikke deg klage når uttrykket rasisme blir misbrukt her inne. Stemmer, du er bare en liten hykler. Gå vekk.

 

Ha deg vekk selv din høyreekstreme tulling... Bare pisspreik fra deg hver gang du skriver noe like vel. Du har selvsagt rett til å ytre deg. Men du vil møte hard motstand her inne. Jeg vil tro de fleste her inne ser på deg og dine meninger som idiotiske, og dumme.. Lavmål...

Du viser jo her at du er dummere enn en pose med småstein. Virker som om du trekker merkelapper tilfeldig ut av hatten din, og som du ikke helt vet hva betyr. Absolutt ingen ting av hva jeg har ytret tilsier høyreekstremisme, men hva annet kan en forlange fra en forvokst baby. Hvordan forventer du at jeg skal ta deg seriøst når du ikke vet hva du selv sier?

 

Du trenger ikke ta meg seriøst. Jeg har aldri tatt det du sier for seriøst her inne...

Kan du ikke slå i bordet med hva du mener en gang for alle da, så får vi se hva slags person du er?

Lenke til kommentar

Skriver ikke ABB at samfunnet er blitt for feminint? Samtidig så er mannen ganske jålete? For meg blir dette selvmotsigende.

Og feminister er kjennt for å være jålete eller?

 

Ane Stø, leder for norgest største feministiske org:

02ottarq4tq2tq3tqt_1210680714.jpg

 

Anna Anka, antifeminist og en stund feministenes hatobjekt nr 1 i Norge (og sverige) etter noen uttalelser i en såpe/reality serie:

Anna_Anka.jpg

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

Skriver ikke ABB at samfunnet er blitt for feminint? Samtidig så er mannen ganske jålete? For meg blir dette selvmotsigende.

Usikker på det første. Leste derimot i manifestet at før en fotografering burde man bruke sminke. Og han sa noe med at selv om man vanligvis var i mot det, og man var en mann - så kunne man gjøre dette.

Lenke til kommentar

Usikker på det første. Leste derimot i manifestet at før en fotografering burde man bruke sminke. Og han sa noe med at selv om man vanligvis var i mot det, og man var en mann - så kunne man gjøre dette.

Det har vel mest med å se bra ut på 'offisielle' bilder. Det finnes ikke en politiker eller kjendis (mann eller kvinne) som stiller opp på et seriøst fotoshoot eller tv-program idag uten å bli sminket først.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hitler hadde ikke judisk blod....tomme kalorier uten substans.

 

Ingen vet hva framtida bringer....Europa kan meget mulig bli islamisert paa lang sikt og man er ikke rasist selv om man er skeptisk til denne utvikling , selv om politikerne er naive/tror paa alt trenger ikke folket vere det oxo.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

For å svare på første post i tråden om hvilket menneske han er, så blir det vel vanskelig og synse rundt dette, men for MEG så fremstår han som en inteligent person med et veldig skjevt syn på verden.

 

Han står for det han tror på 100% og jeg tipper han rett og slett er en "stødig" kar sån ellers med god styring på økonomi og lederskap etc.

 

Problemet er at han mangler den "sperren" de fleste av oss har når det gjelder voldsbruk. En ting er å kaste en kake i trynet på Gro, eller spytte på statsministeren, samt bruke sjeldsord etc. En annen ting er å gå så drastisk til verks som han har gjort, og det vises vel i ettertid at planene hans kommer til å slå feil, i forhold til det man kan lese i manifestet. (Jeg har ikke lest hele manifestet)

 

Der står det (ifg. media) at målet var å hindre opptak av nye medlemmer til AP samt skape splittelse.

Han skrev også at han i ettertid av hendelsen kom til å bli stemplet som Ustabil/Homofil/psykisk syk etc. av media. Dette har så vidt meg bekjent heller ikke skjedd.

 

Jeg synes så langt at vi har behandlet saken på en verdig måte, og det virker som om han kommer til å tape dette "spillet" mentalt.

 

Jeg skal ikke uttale meg om hva jeg mener om hans psykiske tilstand, da dette er langt over mitt kunnskapsnivå hva dette anngår, men jeg mener han er en tilregnelig person som har blitt litt vel mye revet med i det han tror på. Sammtidig så mangler han den "sperren" de fleste av oss har. Var vel det som fikk han til å "tilte" til slutt.

 

For ordens skyld, så kan jeg jo nevne at jeg er motstand av alle hans handlinger og det han sto for. Det han har gjort er forferdelig. Kjenner selv en person som var på Utøya, og han overlevde (så vidt). Har vert helt syke tilstander der ute.

 

Jeg håper bare at vi kan stå såpass oppreist i den vanskelige perioden vi skal igjenom, slik at han får en rettferdig straff for det han har gjort. Er vel ingen tvil om at denne saken kommer til å ta tid, men det er tonnevis av arbeid som må gjøres og jeg kan se for meg dokumentarkivet kan nå nye høyder.

 

Har ikke lyst til å diskutere mine uttallelser videre i denne tråden, men kommer til å følge med på sidelinjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...