Gå til innhold

Hva vet vi om Anders Behring Breivik? Om manifest, videoer og personlig ideologi?


Anbefalte innlegg

Det han egentlig burde gjort var å avtale med Taliban/al-Quida at de skulle angripe Norge, evt bare ta på seg skylden for det. Det hadde virkelig skapt et islamhat i Norge.

 

 

 

Men da kunne han jo ikke ha gitt ut manifestet sitt, noe som var nesten det viktigste. De som følger han i rekken kan jo gjøre det du sier da ;)

 

Er det riktig at ABB har mange tilhengere?

 

Jeg vet ikke, men han har garantert en håndfull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden Anders Behring Breivik er tatt, hvor stor sansynlighet er det at det finnes flere personer som tilhører Breivik nazisitiske verden?

 

Er det fare hvis han bli dømt til 30 års fengsel, så vil en annen gjennomføre mere terror?

Jeg ville tro hvis han har brukt nærmere 9 år å planlegge et terrorangrep ville det vært natulig at han planla hvis han enten ble skadet eller fengslet.

 

Så muligens han var begynnelsen på 3 verdens krig mot norge?

 

Enda verre hva om det viser seg han er med i al-Quida?

Lenke til kommentar

Siden Anders Behring Breivik er tatt, hvor stor sansynlighet er det at det finnes flere personer som tilhører Breivik nazisitiske verden?

 

Er det fare hvis han bli dømt til 30 års fengsel, så vil en annen gjennomføre mere terror?

Jeg ville tro hvis han har brukt nærmere 9 år å planlegge et terrorangrep ville det vært natulig at han planla hvis han enten ble skadet eller fengslet.

 

Så muligens han var begynnelsen på 3 verdens krig mot norge?

Han.... er ikke noe overmenneske. Han er mer eller mindre en fyr som ble opphengt i sine egne vrangforestillinger og som tok skrittet helt ut. Det finnes sikkert noen som er enige og sånt, men svært få av de igjen er villige til å ødelegge sitt eget liv og familien sitt liv, bare fordi de deler dette totalt forvridde synet. Og om flere følger i fotsporene, så vil det ikke bli noen "verdenskrig" av den grunnen. Det vil bare bli en katastrofe, etterfulgt av en ny katastrofe...

 

Enda verre hva om det viser seg han er med i al-Quida?

Akkurat det tror jeg du kan ta med knusende ro. =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Her er løgnene til Anders Behring Breivik

Anders Behring Breivik skryter på seg rikdom og prestasjoner, lyver om legendestatus, jobb, venner, damer og poltiske verv. I sitt såkalte manifest fremsetter han også en rekke faktafeil.

kilde

 

...Står mye interessant i Dagbladet for tiden gitt... =)

Mye som man kan putte inn i denne tråden...

:)

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Det jeg lurer på, hvis breivik slipper ut om ca 20 år, hvem vil gi han jobb?

 

Har noen ideer? Hvis han ikke blir i millitæret der han har størst mulighet, hvem vil ansette en terrorist?

 

Når kan kommer ut fra fengelset, tviler jeg på han har 1 kr igjen, siden staten tar vel det han eier og har.

 

Så han har knapt klær han selv eier.

 

Hva tror du han vi gjøre hvis man slipper ut på grunn av god oppførsel, vil han ta sitt liv eller planlegge nytt kupp.

Lenke til kommentar
Her er løgnene til Anders Behring Breivik

Anders Behring Breivik skryter på seg rikdom og prestasjoner, lyver om legendestatus, jobb, venner, damer og poltiske verv. I sitt såkalte manifest fremsetter han også en rekke faktafeil.

kilde

 

...Står mye interessant i Dagbladet for tiden gitt... =)

Mye som man kan putte inn i denne tråden...

:)

Patetisk artikkel. Avisene er desperate etter å sverte ABB. Fullstendig latterlig hvordan de henger seg opp i irrelevante detaljer bare for å henge han ut. De gjør faktisk eksakt hva han forutså dem gjøre mange -mange år på forhånd. Og LMH1, du er enten en idiot eller et troll, jeg mistenker begge deler. ABB har ingen ting med nazisme å gjøre, men skjønner hvordan det hadde passet marxistene her inne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Her er løgnene til Anders Behring Breivik

Anders Behring Breivik skryter på seg rikdom og prestasjoner, lyver om legendestatus, jobb, venner, damer og poltiske verv. I sitt såkalte manifest fremsetter han også en rekke faktafeil.

kilde

 

...Står mye interessant i Dagbladet for tiden gitt... =)

Mye som man kan putte inn i denne tråden...

:)

Patetisk artikkel. Avisene er desperate etter å sverte ABB. Fullstendig latterlig hvordan de henger seg opp i irrelevante detaljer bare for å henge han ut. De gjør faktisk eksakt hva han forutså dem gjøre mange -mange år på forhånd. Og LMH1, du er enten en idiot eller et troll, jeg mistenker begge deler. ABB har ingen ting med nazisme å gjøre, men skjønner hvordan det hadde passet marxistene her inne.

 

At man tilbakeviser påstander som han har skrevet ned i manifestet, er det da ikke noe galt i?

Og henge ut en selvelskende massemorder, som tydeligvis er "høy på seg selv" - er det da ikke noe galt i? Hva er det som er patetisk i det å opplyse folk om at det han har skrevet i manifestet ikke er sant, og litt om personen som står bak massedrapene?

 

Og syntes du dette er så vanskelig å forutse? Hva skulle man ha gjort, mener du?

Tror du Dagbladet selger mindre om de tar med litt diverse personlige ting om massemorderen?

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Tipper at han vil ha en god del lesestoff om seg selv, når han får lov til å lese aviser igjen.. Åfyflate.. Tror mannen får et illebefinnende om han en dag setter seg ned å leser Dagbladet og VG fra og med den dagen det ble kjent at det var han som stod bak angrepet... Tenk om han plutselig våkner opp fra rusen å ser hva han egentlig har gjort, og hva avisene har skevet om ham... Det tror jeg muligens blir litt av et problem for den selvelskende ekstrem-narsissisten.

Lenke til kommentar

Tipper at han vil ha en god del lesestoff om seg selv, når han får lov til å lese aviser igjen.. Åfyflate.. Tror mannen får et illebefinnende om han en dag setter seg ned å leser Dagbladet og VG fra og med den dagen det ble kjent at det var han som stod bak angrepet... Tenk om han plutselig våkner opp fra rusen å ser hva han egentlig har gjort, og hva avisene har skevet om ham... Det tror jeg muligens blir litt av et problem for den selvelskende ekstrem-narsissisten.

 

Hva får deg til å tro at han gjorde det fordi han hadde psykologiske problemer? Han mener det var nødvendig å gjøre og skjønner at et overveldende antall mennsker vil hate han. Hva kan han mulig våkne opp fra?

Lenke til kommentar

Tipper at han vil ha en god del lesestoff om seg selv, når han får lov til å lese aviser igjen.. Åfyflate.. Tror mannen får et illebefinnende om han en dag setter seg ned å leser Dagbladet og VG fra og med den dagen det ble kjent at det var han som stod bak angrepet... Tenk om han plutselig våkner opp fra rusen å ser hva han egentlig har gjort, og hva avisene har skevet om ham... Det tror jeg muligens blir litt av et problem for den selvelskende ekstrem-narsissisten.

 

Hva får deg til å tro at han gjorde det fordi han hadde psykologiske problemer? Han mener det var nødvendig å gjøre og skjønner at et overveldende antall mennsker vil hate han. Hva kan han mulig våkne opp fra?

 

Aner ikke. Jeg vet ikke hvordan dette egentlig er. Men jeg tror at det er en personlighetsforstyrrelse, pluss manglende empati og sympati (følelser) som har gjort at denne mannen har gjort som han har gjort... Men som sagt: Jeg aner ikke...

 

Jeg snakker vel mer ut i fra min forståelse. "Hva jeg ville følt og så videre" - men jeg skjønner at det fungerer dårlig, dersom det skal vise seg at Behring faktisk ikke kan forandre noe som helst syn.... Selv ikke når noen forklarer han hva som er virkelig og ikke virkelig, på en svært pedagogisk måte.

 

Jeg aner ikke...

 

Hva gjør du deg selv av tanker rundt dette?

Lenke til kommentar

 

Hva gjør du deg selv av tanker rundt dette?

 

Ikke så altfor mye, jeg tro ikke at han kommer til å møte veggen, isåfall tror jeg at han hadde møtt veggen en eller annen gang i løpet av de 9 årene. Han har nok mer enn en gang tenk "Jeg skal drepe mange, mennesker" og har nok hatt mye tvil. Derfor tror jeg at han ikke kommer til å angre, han tror jo at situasjonen er så ille at han måtte gjøre det han gjorde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva gjør du deg selv av tanker rundt dette?

 

Ikke så altfor mye, jeg tro ikke at han kommer til å møte veggen, isåfall tror jeg at han hadde møtt veggen en eller annen gang i løpet av de 9 årene. Han har nok mer enn en gang tenk "Jeg skal drepe mange, mennesker" og har nok hatt mye tvil. Derfor tror jeg at han ikke kommer til å angre, han tror jo at situasjonen er så ille at han måtte gjøre det han gjorde.

 

Jepp. Men hvis han forstår en eller annen gang, at dette så absolutt ikke var nødvendig?

Lenke til kommentar

Anders Behring Breivik er å blir en iskald Drapsmann og att på til Lyver han så det renner av ham. Han tror på Gud sier han. Men Kristen er han i hvert fall ikke!

Fordi han tror ikke på vår herre Jesus Kristus som noen frelser.

For det er bare de som tror på Jesus som kan kalle seg Kristene.

Og han ser på seg selv som en Tempelridder, blir helt feil!

For en Tempelridder går ikke i Krig mot sitt eget folk!

Og det er akkurat det Breivik har gjort, terorisert sitt eget land og drept mange mennesker som er hans eget folk!Som gir Tempelridderene et frynsete firkantet rykte. En Tempelridder er en soldat fra middelalderen som har som hovedoppgave og beskytte den hellige by Jerusalem mot Invasjon fra JIIHAD.

Og beskytte sin egen konge mot en fiendtlig ætt.

Endret av Knautekneit
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...