Gå til innhold

– Alle spill er ikke Fallout 3 (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

pft...Bethesta og andre store spillutgivere har ikke råd til å støtte spill de ikke har ihvertfall en viss økonomisk tiltro til. Et actionspill som Wet eller et multiplayer FPS som Brink er heller ikke akkurat prosjekter med stor risiko, og er i så måte nokså trygge valg selv om det alltid vil være en viss risiko uansett hvor trygt konseptet ser ut på papiret.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Hvem? Bethesda utviklet verken Brink, Wet eller Hunted (og utvikler heller ikke Dishonored, eller Rage...).

 

Hvis du hintet til meg ang Rage så vet jeg at de ikke utvikler det :p

Jeg håper bare de er med i navn og ikke har hatt noe med utviklingen å gjøre, kommet med innspill osv. Håper bare de har latt tittelen være I.D Software sin.

Lenke til kommentar

Nei, det var han direkte over meg, som ikke nevnte hvilken utvikler det var snakk om. Implisitt er det jo Bethesda, men Bethesda Game Studios og Bethesda Softworks er to forskjellige ting. :)

 

Og førstnevnte utviklet altså ikke de titlene jeg nevnte, selv om sistnevnte publiserte dem.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

jeg har blitt veldig glad i Bethesda... enkelt og greit! Kan ikke se hvilket spill de har "ødelagt" heller, men please indulge me.. (bare ikke nevn Fallout serien, likte 3'ern og elsket New Vegas så spar deg med å slenge dritt om dem... koste meg forsåvidt mye med Oblivion også, så spar deg for å klage på det også... :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...