Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Hmm rart, men har merka det på noen spill selv. Jeg kommer inn på nesten fulle matcher mens han offte blir host av egen ny match som ingen joiner...

 

 

Gamer NFS Hot pursuit nå, kanskje det blir neste spill jeg skal prøve å platte? (:

 

Jepps.. Suger nå det skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Assassin's Creed II.

Her går det i Assassin's Creed 3: Liberation. Var litt skeptisk først siden det er på PSVita, men etter noen timer som har gått alt for fort sitter jeg igjen med følelsen av at jeg endelig har en verdig oppfølger til AC2. :new_woot: Kort sagt er jeg drittlei å surre rundt i en kjedelig by for n'te gang. Det er mye morsommere å surre rundt i sumpen i Louisiana og skyte fiender med blåserør. :p
Lenke til kommentar

Her går det i Assassin's Creed 3: Liberation. Var litt skeptisk først siden det er på PSVita, men etter noen timer som har gått alt for fort sitter jeg igjen med følelsen av at jeg endelig har en verdig oppfølger til AC2. :new_woot: Kort sagt er jeg drittlei å surre rundt i en kjedelig by for n'te gang. Det er mye morsommere å surre rundt i sumpen i Louisiana og skyte fiender med blåserør. :p

Høres ikke værst ut nei :). Skal starte på AC3 når jeg er ferdig med toern :).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jada, flere ganger. Nå er det bare lenge siden sist jeg har spilt de, mulig jeg tar med IV, V, VI, VIII og X også utover året. Spilte igjennom Chrono Trigger for tre-fire uker siden også :)

 

 

Haha, har enda ikke rundet det jeg. Har bare aldri fått tid. :wee:

Skal spille alle FF'ene men da må jeg nok rigge til en PSx emulator.

 

Forresten, du bør kjøpe FFX HD Remasteren som kommer ut senere i år! :dribble:

Lenke til kommentar

Haha, har enda ikke rundet det jeg. Har bare aldri fått tid. :wee:

Skal spille alle FF'ene men da må jeg nok rigge til en PSx emulator.

 

Forresten, du bør kjøpe FFX HD Remasteren som kommer ut senere i år! :dribble:

 

Har min gode, gamle Playstation enda jeg, den fylte 15 år i jula. Kjøpte den sammen med FF VII :)

 

Oi, høres spennende ut. Håper den blir bra!

Lenke til kommentar

Spiller Race Driver Grid. Det må være noe av det beste innen Racing spill jeg har hatt til PC :) Grafikken holder seg utrolig bra til å være et såpass gammelt spill.

Gjorde et bom kjøp med NFS Most Wanted som var forferdelig kjedelig etter kun 1 time spillt, så jeg tror jeg holder meg unna den serien fremover

Lenke til kommentar

Høres ikke værst ut nei :). Skal starte på AC3 når jeg er ferdig med toern :).

Elsker spillet så langt, og grafisk ser det fantastisk ut. Eneste minuset er at jeg ble angrepet av en alligator ett sekund etter en cutscene, og hele kampen var en quick time event som byttet knapper hele tiden. Men tok den da etter noen forsøk. :) Btw du må nok løpe rundt i en by ganske ofte. Sumpen er et stykke ute i spillet, og jeg tviler på at jeg blir værende der resten av spillet. ;) Men når det er sagt har Aveline helt andre klær enn han klonen fra AC2 og 3, så det hjelper jo. At det i tillegg har mye å si på gameplayet hvilke av de tre kostymene du bruker hjelper også. ;) (Pen frue kan ikke hoppe, men er flink å bestikke folk. Blir hun ettersøkt må du drepe vitnene for å bli vanlig igjen. Slaven blir lettere ettersøkt og kan hoppe, men kan gjemme seg ved å bære kasser, grave i jorden osv, og for å slippe å bli ettersøkt må du rive ned Wanted-plakter osv.) :)
Lenke til kommentar

Ble nylig ferdig med Amnesia: The Dark Descent. Spiller custom stories, men det går ikke like fort framover. I selvet spillet får man nesten alltid en form for forvarsel før monsteret kommer, det er en litt annen ting her. Mye "BOO!" og skvetteeffekter. :ph34r:

 

Veksler litt mellom det, Civilization V og GTA IV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...