Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Storkoser meg med Lost Odyssey (X360) samt Metal Gear Solid Peace Walker (PS3), God Of War 3 (PS3), Yakuza 4 (PS3), Guild Wars 2 (PC) og Little Big Planet (Vita) i disse dager :)

Fullførte nylig også Ratchet And Clank 2 HD (PS3), et herlig spill som jeg har fullført 5 ganger!

Skrevet

Koser meg med Torchlight 2 og Borderlands 2.

Hva synes du om Borderlands 2? Er det noe i Borderlands 2 som er annerledes enn 1ern som gjør det bra, eller er det egentlig akkurat som det forrige spillet i serien?

Skrevet (endret)

Spiller book of unwritten tales for øyeblikket. For et fantastisk koselig spill :) Grafikken, stemmeskuespill og atmosfæren i spillet er helt super.

Skal se om man får kjøpt seg Borderlands 2 i dag. Går det ann å spille coop på det spillet?

Endret av Kim Spartacus
Skrevet

*snip*

Jeg liker det.

Ville nok si at om du ikke likte nummer en så kan du lett hoppe over dette.

Det er det samme bare med fyldigere innhold.

Det som er mest kjærkomment er vel at det er flere forskjellige landskap og fiender slik at du ikke kun ser ørken og skags i 80% av spillet.

Er bare lvl 23-24 eller no, men har stortivdes så langt

Gjest Slettet-YsznKkZxt0
Skrevet

Max Payne 3 pc

Skrevet

Begynt med Metal Gear Solid 2 HD nå. Stadig forbløffet over å nesten ha glemt hvor bra dette spillet er, og veldig fornøyd med hvor bra de har gjort grafikken i HD-utgaven. Helt suverent. Nesten utrolig å tenke på at spillet er nesten 11 år gammelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...