Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Har vekslet mellom Ghost Recon Wildlands Fallen Ghost og ArmA Cold War Assault. Nei takk til 4 tårn til. Om jeg blir stokk senil så er det en ting jeg kommer til å huske you bee soft for så er det tårn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Youbesoft. Har man spilt ett åpen verden spill av de har man spilt alle.

 

Her går det i litt Stardew Valley i regnet.

Ghost Recon har så mye bra å by på, men samtidig så lite inspirerende. Jeg har spilt hele campaign og narco roads. Kom til Fallen Ghosts og må si at det er kanskje på tide å tenke hvor en vil hen med serien. Å kjempe mot brutuser som tåler 50 cal. er ikke særlig inspirende da mange spill har denne mekanikken.

Lenke til kommentar

Wildlands er gøy, masse de kunne gjort for å gjøre det bedre, men det er gøy å snike rundt å plaffe ned Marco folk.

 

Selv spiller jeg pre early access av Ground Branch.

Jeg er overrasket over hvor uferdig det er med tanke på St de har holdt på med det i 5-6 år.

At det er lite features of mye bugs er greit.

Men at AIen er så direkte broken var skuffende.

AIen kan høre deg og oppdage deg gjennom terreng fra andre siden av brettet. Dette kan justeres noe manuelt. Men det værste er de ekstreme overmenneskelige refleksene de har. De vil snurre rundt å headshotte deg før du rekker å tenke.

 

Det er andre rare ting som at MP5 med lyddemper(inkludert SD5) bråker mer enn en 416 uten lyddemper.

 

Men når de sier de skal lage et spill som er tro mot de 3 originale R6 spillene må man jo ta en sjanse og se hvor det leder.

Lenke til kommentar

Tenkte å fortsette med Elder Scrolls Online, men de slapp nettopp en ny DLC på småpene 30GB. Får ta den over natten. I stedet tenkte jeg å gi Bayonetta 2 en ny sjanse (gav opp tidlig av en eller annen teit grunn), men fant ut at kontrolleren ikke har vært koblet til Switchen skikkelig. Kan bruke den, men den har null strøm, så får ikke brukt amiiboer. Trenger det til Bayonetta. Neste alternativ var Doom på Switch, men det er ikke installert. Dermed ble den Shenmue... men er møkk lei av å surre rundt uten mål og mening mens jeg venter på at folk skal stå opp. Skal inn til en frisør, men klokken er ikke midnatt ennå, og den åpner ikke før nesten morgen. Divinity: Original Sin 2 til PS4 ble sendt i går, så har ikke lyst til å starte noe helt nytt, heller. Blir vel en "sånn" dag. :p

Lenke til kommentar

Grunnspillet er rimelig stort i seg selv, men det er i tillegg to fulle expansions, samt en god del DLCer. Hver DLC er et stort område man kan utforske fritt, komlett med alt man forventer av quests, dungeons og alt det der. I tillegg er det full voice over gjennom hele spillet, selv når to tilfeldige NPCer står på gata og diskuterer noe. Er vanvittig mye content, med andre ord. :)

 

Har sjekket gjennom backloggen, og endte opp med Shroud of the Avatar. Fatter ikke at et nytt rollespill fra Lord Brittish himself ikke er mer hypet. Det kom faktisk ut i mars, men har ikke hørt noen nevne det engang, og aldri sett noen anmeldelser. WTF? Er det så lett for en legendarisk spillskaper å gå i glemmeboken? Vi snakker fyren som lagde Ultima-serien her.

 

EDIT: For den saks skyld er Ultima Underwolrd 3 ute om noen uker, men ser ikke at noen bryr seg. Rimelig kjipt.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Etter å ha spilt ArmA Cold War Assault (Operation Flashpoint Cold War Crisis) så har jeg det veldig gøy med ArmA Armed Assault gameplay og ikke minst mye er forbedret inntil ArmA 2 og ArmA 3 som har terminal ballistisk som ingen andre spill har. Ultimate krigsimulator som wiki beskriver og som mange gamere ikke har prøvd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...