Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt over halvveis i Shadow of the Tomb Raider, og som forventet begnner jeg å slite litt. Bare ikke helt det jeg forventet å slite med. Vurderer å ta en liten pause, og heller fortsette på Dragon Quest XI (PS4), Strange Brigade (PS4), Warlock on Firetop Mountain (Switch) og Cities: Skylines (Switch). Den prequel-greia til Xenoblade Chronicles 2 er ute neste uke, så frister å vente til den.

Lenke til kommentar

Godt over halvveis i Shadow of the Tomb Raider, og som forventet begnner jeg å slite litt. Bare ikke helt det jeg forventet å slite med. Vurderer å ta en liten pause, og heller fortsette på Dragon Quest XI (PS4), Strange Brigade (PS4), Warlock on Firetop Mountain (Switch) og Cities: Skylines (Switch). Den prequel-greia til Xenoblade Chronicles 2 er ute neste uke, så frister å vente til den.

Hva sliter du med i Skyggen av Tom Reidar?

 

Likte ikke Rise, men har jo vokst opp med Tomb Raider så har lyst å prøve det iallefall.

 

Her går det i edderkoppen og CoD beta.

Lenke til kommentar

Har vært med Tomb Raider helt fra start, og har lest det meste jeg har kommet over av tegneserier. Kan trygt si jeg er en stor fan av serien. :) Mislikte sterkt Rise, men Shadow of Tomb Raider er svært bra. Kom forbi det jeg slet meg, og har til og med tatt en challenge tomb nå, for å se hvordan de er. Den skuffet ikke. :)

 

Det jeg slet med er kanskje litt spoiler, så kan ta det i en spoilertag.

 

 

Kan være slitsomt å holde pusten lenge nok under vann som det er, og med pirajaer i tillegg... :p Vi kan gjemme oss i høyt gress under vann, men så var det jo dette med å holde pusten i tillegg... Gjemme meg og drukne? Eller svømme og bli spist av pirajaer? Decisions, decisions... :p

 

Lenke til kommentar

Dette er emnet for oss "spillgeeks" eller om du bare spiller en gang i blant, om det er på de nyeste konsolene, eller de mer "oldschoole", og samt pc.

 

Så fortell i vei hva du spiller nå, helst på hvilken platform du spiller på også.

 

Har i det siste spilt mye Fifa 16 til Ps4, og Spyro 1-3 til Ps3.

 

Så hva spiller du? :)

Rocket League ❤️❤️
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...