Gå til innhold

Velger du grill eller spill i sommer? (3DS, DS, PC, PS3, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Jeg importerte Catherine. Det e synd å måtte si det, men det er ikke et bra spill. Hvis man setter seg ned med det og forventer et spill av samme kaliber som Persona 3/4 vil man bli veldig skuffet.

 

Hvis du trodde det skulle være noe i nærheten av samme type spill som Persona-spillene så har du gjort sykelig lite research på forhånd. Hvis du ikke kan japansk så gikk du glipp av storyen også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere har jo glemt et av dem kulere den mnd her... Puzzle Agent 2! Jævla kult spill :D

 

Puzzle Agent 2 har slipp i dag, og er dermed ikke et Juli-spill. :-) .. om det nå bare kunne bli tilgjengelig også...

 

Ah...stemmer det :p Har spilt det i noen timer og så langt er det like gøy som det første :)

 

Sitter og irriterer meg over at Steam enda ikke har klart å legge det ut. Kunne kjøpt det på iPad, men vil ha det på PC først.

 

 

Synes det er litt ekstra sjarm å spille eventyr spill på iPad jeg da..er noe spesielt med å bruke fingrene og ha den skarpe skjermen opp i tryne idet en ligger å koser seg... men ville egentlig si at Steam har lagt det ut nå! Så go get it :)http://store.steampowered.com/app/94590/

Lenke til kommentar

Synes det er litt ekstra sjarm å spille eventyr spill på iPad jeg da..er noe spesielt med å bruke fingrene og ha den skarpe skjermen opp i tryne idet en ligger å koser seg... men ville egentlig si at Steam har lagt det ut nå! Så go get it :)http://store.steampowered.com/app/94590/

 

Jeg er forsåvidt enig. Koste meg veldig med City of Secrets og Broken Sword. Holder nå på med Aralon (som er et veldig godt rollespill til å være på iPad). Godt mulig jeg kjøper Puzzle Agent 2 på iPad en gang også. Har kjøpt det på Steam, men har ikke fått spilt så mye som jeg ønsket. Har løst 7-8 puzzles tror jeg. Må si at jeg digger grafikken og stemningen!

Endret av nouse4aname
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synd Gamer har oversett Shadows of the Damned! /surving

 

Blitt Half-Minute Hero: SMNC så langt på meg denne måneden (mulig det kom ut i juni?), From Dust og Bastion skal også skaffes. Ellers har jeg nok å henge fingrene i. Prosjekt Plattform skal gjennomføres!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...