Gå til innhold

Er det galt å kalle mørkhudede for neger?


  

212 stemmer

  1. 1. Er det galt å kalle mørkhudede (Afrikanere) for neger?

    • Ja
      29
    • Nei
      177
    • Ingen mening
      6


Anbefalte innlegg

Integrering og assimilering er det samme som folkemord.

Jada, akkurat som diskusjonsinnlegg er det samme som nazipropaganda ...

Fantastisk logikk du fremviser her.

 

Når man har fylt opp landet til randen med hva som kan tolereres med innvandrere så vil de hvite trekke for seg selv, det er bare slik naturen fungerer.

 

Kakling om "assimilering" og "integrering" og tilsvarende urin vil ikke føre med seg annet enn ytterligere voldtekter, ran, drap og generell forringelse av levesett.

 

Det eneste kriger har blit kjempet for er blod og territorie, ingen mengde ord vil forandre på dette, hverken nå eller i fremtiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man har fylt opp landet til randen med hva som kan tolereres med innvandrere så vil de hvite trekke for seg selv, det er bare slik naturen fungerer.

Når dette ikke har skjedd, så beviser vel det at det ikke er slik naturen er.

Eller har du en meget snever definisjon av "hvite"?

Har dere allerede trukket dere tilbake?

Lenke til kommentar

Hørt om Groruddalen før? Hvite trekker seg ut fort som fy. Dette er universelt. Hva mener du med har "vi" ? du tenker vel på "rasistene" da, de fæle hvite som ønsker å bevare sin arv og leve i fred.

Jeg kjenner "hvite" folk som bor i Groruddalen og som ikke har tenkt å trekke seg ut.

Jeg kjenner "hvite" folk som har flyttet til Groruddalen i det siste.

Ingenting tyder på at Groruddalen er i ferd med å bli tømt for "hvite" mennesker.

 

Dermed faller din påstand om at "det er bare slik naturen fungerer" helt fra hverandre.

 

Etter hvert som "ikke-hvite" får bedre råd og flytter over på vestkanten, vil de "hvite" trekke seg ut derfra også, eller?

 

Men vi burde kanskje vurdere å opprette et reservat - i Vassfaret, for eksempel - for særdeles følsomme etniske nordmenn som ikke så godt tåler synet av mørkhudete. Selv om de er svakere enn oss "multi-kulturelle", så er det kanskje allikevel ikke riktig av oss å la dem dø ut. Vi har jo andre dyr på rød liste. Samtidig kan man jo tenke at det ville ha vært en fordel om nordmenn kunne slippe å føle frykt ved synet av mørkhudete, og hvis det ikke fantes noen som følte slik frykt, så ville det kanskje vært det beste? Men nå kommer vi farlig nær debatten om det hadde vært bedre om det ikke ble født noen med Down's syndrom, og det er ikke min intensjon å gå såpass off topic.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ganske selvmotsigende siden det er dere (takk og lov) som omsider vil dø ut.

Vi skal vel alle dø, eventyrgutt. Og med mindre du innfører et diktatur (ja for den saks skyld selv om du innfører et diktatur) er du vel ikke garantert at dine og andre rasebevisstes etterkommere tenker som dere. Hvordan ser du for deg at dere skal overleve? Du vil vel trenge et patriarkalsk diktatur også, der kvinnen er lenket til hjemmet og lager barn, så dere kan reprodusere dere selv i tilstrekkelige antall.

 

Kulturmarxistene derimot (jeg antar at det er dem du mener med "dere") vil overleve helt fint. De vil bare langsomt bli litt mer fargerike.

 

Eller er det noe jeg har misforstått?

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ganske selvmotsigende siden det er dere (takk og lov) som omsider vil dø ut.

Vi skal vel alle dø, eventyrgutt. Og med mindre du innfører et diktatur (ja for den saks skyld selv om du innfører et diktatur) er du vel ikke garantert at dine og andre rasebevisstes etterkommere tenker som dere. Hvordan ser du for deg at dere skal overleve? Du vil vel trenge et patriarkalsk diktatur også, der kvinnen er lenket til hjemmet og lager barn, så dere kan reprodusere dere selv i tilstrekkelige antall.

 

Kulturmarxistene derimot (jeg antar at det er dem du mener med "dere") vil overleve helt fint. De vil bare langsomt bli litt mer fargerike.

 

Eller er det noe jeg har misforstått?

 

Geir :)

Heh, men deres egenart vil bli absorbert i den genetiske bøtten som er hordene fra den tredje verden. Vi rasebevisste vil beholde vår egenart, samt verne om den, siden naturen ikke begjærer blanding av høyerestående med de som er laverestående.

 

Det er heller ikke slik at denne omformingen fra hvit til mere "fargerik" vil være en fredlig en, snarere tvert i mot så vil veien dit være en av vold, men dette er jo selvsagt noe multikultiene ønsker selv om at de kanskje ikke selv skjønner at det er konsekvensen av deres vrangforestilling om at alle verdens folkeslagt kan plasseres i et gitt område og at alt skal være fryd og gammen med Lillebjørn Nilsen som statsminister.

 

Mennesker er sjelden hvite med mindre de er døde. Men vi etniske nordmenn pleier å være rødlige og rosa i huden.

 

:)

Det er heller ikke svarte, men noen som er veldig nære svart med blått skjær i huden, flesteparten av negrene er brune.

 

:) Herpderp.

Lenke til kommentar

 

Hva skal den svarte majoriteten i Sør-Afrika (som forøvrig nå har tatt over det som er bygd av hvite) gjøre for å "integrere" den hvite befolkningen som lever i fattigdom og elendighet?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Economic_Empowerment

 

Forestill dere for et lite sekund hylene og skrikene fra den jødestyrte pressen om bare en hvit nasjon startet tilsvarende politikk for hvite.

 

Man kan se den samme konspirasjonen jobbe ganske uhindret i dette landet i ordlyden i alskens lover og regler sosialistene innfører med deres "likestilling" og kamp mot "diskriminering" av "minoriteter" og lignende svada.

 

Målet er å ødelegge den ariske rase for godt, for når vi er blitt en befolkning av mikset blod uten lojalitet til noe nasjon eller landeområde er vi fritt vilt og lett å temme, det er heller ingen vei tilbake, vår rase vil i så fall være ødelagt for alltid.

Lenke til kommentar

Verden håpet - med sedvanlig naivitet - at det vill bli Mandelas drømmer som definerte fremtiden. Men som så ofte, det perfekte ikon i opposisjon er ikke alltid den beste i posisjon, og det sørlige Afrikas skjebne havnet i hendene på menn som Mbeki og ikke minst Mugabe.

 

De liker å kalle det en pendel, som må over på svart side en stund for å skape likevekt, men det er ingen selvfølge at den stabiliserer seg på midten.

 

Bortsett fra det så er vel de hvite blitt "integrert" i et samfunn hvor fattigdom råder.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

De fleste som er mørkhudet eller ikke av nordisk opprinnelse som blir tilsnakket for noen han/de har gjort galt vil i de fleste tilfeller gå ut og kalle nordmannen rasist fordi han ikke ville oppført seg på samme måte til en annen nordmann. I allefall det jeg har erfaring av... Hver gang jeg har tilsnakket en etnisk nordmann/mørkhudet mann jeg har sett gjort noe galt så kaller han meg rasist og sier jeg aldri ville tilsnakket en nordmann på samme måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De fleste som er mørkhudet eller ikke av nordisk opprinnelse som blir tilsnakket for noen han/de har gjort galt vil i de fleste tilfeller gå ut og kalle nordmannen rasist fordi han ikke ville oppført seg på samme måte til en annen nordmann. I allefall det jeg har erfaring av... Hver gang jeg har tilsnakket en etnisk nordmann/mørkhudet mann jeg har sett gjort noe galt så kaller han meg rasist og sier jeg aldri ville tilsnakket en nordmann på samme måte.

 

Etnisk nordmann er en person som har sine røtter fra Norge

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Heh, men deres egenart vil bli absorbert i den genetiske bøtten som er hordene fra den tredje verden. Vi rasebevisste vil beholde vår egenart, samt verne om den, siden naturen ikke begjærer blanding av høyerestående med de som er laverestående.

 

Det er heller ikke slik at denne omformingen fra hvit til mere "fargerik" vil være en fredlig en, snarere tvert i mot så vil veien dit være en av vold, men dette er jo selvsagt noe multikultiene ønsker selv om at de kanskje ikke selv skjønner at det er konsekvensen av deres vrangforestilling om at alle verdens folkeslagt kan plasseres i et gitt område og at alt skal være fryd og gammen med Lillebjørn Nilsen som statsminister.

Heller Øystein Sunde enn Lillebjørn som statsminister, men det får bli en annen diskusjon.

 

Men hva er det som gjør disse andre laverestående, da? :)

 

Det er heller ikke svarte, men noen som er veldig nære svart med blått skjær i huden, flesteparten av negrene er brune.

 

:) Herpderp.

Det er korrekt. Men nå snakket du om "hvite". :)

 

De fleste som er mørkhudet eller ikke av nordisk opprinnelse som blir tilsnakket for noen han/de har gjort galt vil i de fleste tilfeller gå ut og kalle nordmannen rasist fordi han ikke ville oppført seg på samme måte til en annen nordmann. I allefall det jeg har erfaring av... Hver gang jeg har tilsnakket en etnisk nordmann/mørkhudet mann jeg har sett gjort noe galt så kaller han meg rasist og sier jeg aldri ville tilsnakket en nordmann på samme måte.

Jeg var en gang vaktleder på et arrangement med gjesteliste (ja, det var faktisk gjesteliste, ingen inn om de ikke var på lista). Det var en person med innvandrerbakgrunn som diskuterte dette med meg i en halvtime i døra. Og det er greit, for han var rolig og stort sett høflig, selv om det skinte gjennom at han mistenkte nettopp rasisme. Jeg antar at forumets brukere vet godt nok at jeg ikke akkurat favoriserer noen over hudfarge, kan man si.

 

Men det var en. Et dusin andre innvandrere tok det på en helt annen måte. Og det eneste tilfellet av vold var en eller annen lokal tufs som prøvde å slå ned en vakt.

 

Generaliseringen er alt for unøyaktige, og er derfor lite nyttige..

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...