Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok en Martin og glemte å sjekke om jeg satt inn Emmanuel Sanders eller ikke, men endte likevel opp med en god runde. Amari Cooper tradet for et first-round pick til Cowboys er jo interessant. Forhåpentligvis så kan det bli bra. 

 

Nå er jeg klar for den årlige ydmykelsen fra Thunderducks. Rolige 139 poeng i forrige runde. Må ha en god porsjon flaks for å vinne denne.  

Lenke til kommentar

Jeg vant til tross for at Lynch og Gordon er ute, superfornøyd med det - men sitter nå igjen uten Lynch (IR) og Gordon (Hamstring, bye) -  og som om ikke det var nok så møter jeg Vertical. Dette kan jo umulig gå bra..

Teamet ditt er jo så snasent! White gjør det jo mektig bra som RB (så skjønner ikke hypen angående Michel). Stafford er solid om dagen. Thielen er jo i en liga for seg selv. Karen har 112 poeng totalt så langt, noe som er mer en Stafford. Sier sitt egentlig. Tror den kan bli tøff jeg  :confused:

Lenke til kommentar

Teamet ditt er jo så snasent! White gjør det jo mektig bra som RB (så skjønner ikke hypen angående Michel).

 

Tja, to helt forskjellige spillere. White er en receving back, Michel mer poweback. Det ser du på statsene deres og:

 

James White:

qqOoODg.png

 

Sony Michel:

WURA5sY.png

 

Sony gjør det latterlig bra til å være en rookie running back i New England.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det noen som skjønner ranking systemet her? Jeg ligger på 5. plass, med 6-3-0, og The Angels From Hell ligger på 4. plass, med 6-3-0. Jeg har scoret mer enn The Angels From Hell og har bedre scorings-differanse.

 

Er årsaken rett og slett at et av mine 3 tap kommer fra The Angels From Hell? Isåfall veldig random..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...