Gå til innhold

Corey v2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av egen erfaring så funker det meste av programmer så lenge jeg holder meg i et ganske godt overskudd av kcal.

 

Men, to-splitt er noe jeg helt klart liker best, uten noe fancy-pancy crapp, bare noen baseøvelser og et par støtteøvelser om jeg gidder :)

 

Sånn teknisk sett får du vel gainz av alle programmer så lenge du kjører hardt med kcal-overskudd ;)

Men jeg ser poenget ditt.

 

Jeg har jo deffet og hadde noenlunde bra form på ferien noe som var målet.

Men nå er jeg lei av å føle meg tynn, så tror jeg skal dra meg ut på en gedigen bulk igjen.

Jeg har tross alt bevist for meg selv at jeg kan gå ned mange kilo.

 

Begynn med: DOPING!

 

Hmm doping you say :hmm:

Jeg har jo tross alt oppnådd mitt genetiske potensiale (eller hva balthier sa en gang i tiden :green: ).

Lenke til kommentar

Dag 19 - Rygg og biceps

 

Mark

 

3 x 110 x 3

 

8 x 85kg x 3

 

Chins:

 

8 x 8 x 8

 

Pull Ups:

 

8 x 8 x 8

 

Kabelroing:

 

8 x 60kg x 3

 

Kabelroing singel:

 

8 x 30kg x 3

 

Diverse Curls

 

 

Kommentar:

 

Meget bra økt. Marken var lett, selvom jeg kjørte høyt for meg å være. Kunne nok tatt 5x5 eller 3x3 på høyere vekt. Burde nok også kjørt vekter på chins og pullups.

Lenke til kommentar

Hmm doping you say :hmm:

Jeg har jo tross alt oppnådd mitt genetiske potensiale (eller hva balthier sa en gang i tiden :green: ).

Du er jo en mann i godt voksen alder, så antar du snart vil kunne be om trt fra fastlege snart, dette vil jo samtidig sette framgangen du savner i høygir ;)

 

Om jeg skal være alvorlig tror jeg den framgangen du savner vil komme med en gang du begynner å spise igjen!! hjelper ikke med den der sultinga :p

Lenke til kommentar

Om jeg skal være alvorlig tror jeg den framgangen du savner vil komme med en gang du begynner å spise igjen!! hjelper ikke med den der sultinga :p

 

Tror jeg også. Tok på meg en jakke som jeg kjøpte ifjor som faktisk var for liten da.

Passet nå... Tror jeg bestiller noe fast gain-bulkepulver, bitch! ;)

Lenke til kommentar

Søndag - Alternativ Knebøy, curlz & abz

 

Knebøy:

 

5 x 60kg x 5

 

Diverse curlz

 

Diverse abz

 

Diverse Oblique

 

Igår - Dag 20 - Benk & Triceps

 

Benk:

 

3 x 90kg x 3

 

8 x 75kg x 2

8 x 77,5kg x 2

 

Skråbenk Incline Smith:

 

8 x 65kg x 3

 

Skråbenk Decline Smith:

 

8 x 75kg x 4

 

Dips:

 

5 x bw + 20kg x 5

 

10 x bw + 10kg x 3

 

Chair Dips:

 

8 x bw + 20kg x 3

 

Overhead Triceps Extension:

 

8 x 11kg x 3

 

Triceps Kickback:

 

8 x 10kg x 3

 

 

Kommentar:

 

Dette er trening jeg liker! Kombinere styrke med hypertrofi. Brystet mitt og armene mine er helt daukjørte idag. Har også begynt å kjøre en "Thor", da jeg trener vekter etter jobb, og så trener jeg fotball sent på kvelden. Kjenner idag at dette har vært jævelig tungt for kroppen, så greier ikke trene noe mark idag (motivasjonen min er nok bittelitt påvirket av blå himmel ute :p ).

Men like greit å ta den helt ut imorgen :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dag 21 - Rygg & Biceps

 

Mark:

 

3 x 110kg x 2

 

8 x 95kg x 2 Ny PR!!

8 x 90kg

 

Chins:

 

3 x bw + 10kg x 3

 

8 x bw + 5kg x 3

 

Kabelroing:

 

8 x 70kg x 3

 

Kabelroing singel:

 

8 x 30kg x 3

 

Curl like a maddafacka

 

 

Kommentar:

 

Veldig rar dag dette har vært, sett på energinivået mitt. Hadde mye energi når jeg kom på jobb, sovna som en stein på jobb, hadde mye energi når jeg gikk på trening, ble helt ferdig etter markløften, sitter nå og holder på å sovne.

 

Var kanskje litt møtkje å kjøre styrke samtidig som hypertrofi på marken. Prøver dog kanskje igjen neste uke om energinivået mitt hever seg.

Lenke til kommentar

Du høres ganske lei og oppgitt ut. Hvor lenge har du igjen av programmet, om det er noen slutt på det?

I verste fall mister du treningsgleden av å presse gjennom til slutten. Jeg er jente da, så jeg er ikke like bekymret for å miste GAINZ, så jeg trener sånn jeg trives med og sånn at jeg får noenlunde resultater. Det er viktig å ha en viss lyst til å dra på trening for meg.

 

Edit: Hæ? Leste jeg noe på forrige side eller sover jeg fremdeles? Hva svarte jeg på? Jaja. Håper det kan brukes til noe fornuftig, du høres jo ikke like frustrert ut i de to siste postene her :p .

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Du høres ganske lei og oppgitt ut. Hvor lenge har du igjen av programmet, om det er noen slutt på det?

I verste fall mister du treningsgleden av å presse gjennom til slutten. Jeg er jente da, så jeg er ikke like bekymret for å miste GAINZ, så jeg trener sånn jeg trives med og sånn at jeg får noenlunde resultater. Det er viktig å ha en viss lyst til å dra på trening for meg.

 

Edit: Hæ? Leste jeg noe på forrige side eller sover jeg fremdeles? Hva svarte jeg på? Jaja. Håper det kan brukes til noe fornuftig, du høres jo ikke like frustrert ut i de to siste postene her :p .

 

Du svarte nok på det siste innlegget på forrige side ;)

 

Jeg føler ikke jeg mister treningsglede/motivasjon, jeg bare savner framgang på det som er viktig for meg og det er GAINZ. Hovedproblemet er at jeg føler jeg fikk mer utav fuckarounditis-syndromet jeg hadde før, enn jeg får av et program som er utviklet av Olympiatoppen :ermm:

Det er 6 uker igjen av programmet, og di 2 siste øktene har jeg justert med litt vektløfting istedenfor bare hypertrofi. Jeg føler jeg har brukt kroppen mye mer på disse 2-3 øktene, enn jeg har gjort siste 2 ukene.

 

Edit: Har også fulgt Kjetil_90 sitt råd, om å ligge på solide kcal-overskudd... Har allerede fått litt fett på kroppen :p

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Kanskje du tror du fikk bedre resultater. Evt. så har du kommet til et punkt der du må presse deg mer og gi mer for å få resultater. Det går an å swappe rundt også. Legg på mer vekt, ta av vekt og kjør høyrep.

 

edit. Kanskje du har grei fremgang også, men har for høye forventninger i forhold til tiden det tar.

Endret av Akse
Lenke til kommentar

Tar en uke ifra programmet, og kjører noe jeg vil tro funker.

 

Søndag: Bryst hypertrofi - Tri høyrep

Mandag: Rygg Low rep - Abz høyrep

Tirsdag: Armer Hypertrofi

Onsdag: Bryst Low rep - Skulder low rep

Torsdag: Rygg Hypertrofi

Fredag: Armer Høyrep

 

Med bodybuilder diet, inntak av måltid hver andre time.

 

Idag - Bryst Hypertrofi & Triceps Høyrep

 

Benk:

 

8 x 80kg x 3

8 x 77,5kg

 

Skråbenk Decline Smith:

 

8 x 60kg x 3

 

Skråbenk Incline Smith:

 

8 x 65kg x 4

 

Dips:

 

15 x 3

 

Chair Dips:

 

15 x 3

 

Overhead Triceps Extension Kabel:

 

8 x "45"kg x 3

 

 

Kommentar:

 

Awh Mai Gad, Dat pump i tricepsen!!

Fornøyd med benken, 8 x 80kg føltes lett.

Lenke til kommentar

Rygg lav-rep

 

Mark:

 

3 x 110kg x 3

 

Chins:

 

3 x bw + 20kg x 3

 

Pull Ups:

 

3 x bw + 10kg x 3

 

Kabelroing:

 

5 x 90kg x 3

 

 

Kommentar:

 

Ble syyykt trøtt når jeg kom inn på gymmen idag. Var sikker på jeg kom til å greie 3 x 120kg på marken, men måtte gi meg etter 1 rep.

Ellers var det deilig å bruke musklene på tunge løft igjen.

Lenke til kommentar

Sett med tre repetisjoner, tuuuungt :p .

 

Alltid herlig med tunge løft! :p

 

Igår - Armer

 

Smalbenk lowreps:

 

5 x 65kg x 5

 

Dips lowreps:

 

5 x bw + 20kg x 5

 

Chair Dips Hypertrofi:

 

8 x bw + 15kg x 3

 

Overhead Triceps Extension Hypertrofi:

 

8 x 10kg x 3

 

Tau Nedtrekk High reps:

 

15 x "40kg" x 2

 

Tau Overhead Triceps Extension High reps:

 

15 x "35kg" x 2

 

 

Some Hypertrofy cørls

 

 

Kommentar:

 

Dat Pump!

 

 

Idag - Bryst low rep & Skulder high rep

 

Benk:

 

3 x 100kg

3 x 90kg x 3

 

Benk Smith:

 

5 x 85kg x 3

 

Skråbenk Incline Smith:

 

5 x 85kg x 3

 

Militærpress:

 

15 x 20kg x 3

 

Skulderpress:

 

15 x 20kg x 3

 

 

Kommentar:

 

Deilig at jeg ikke er helt off når det kommer til styrke i benken. Var litt usikker ettersom det er noen måneder siden jeg løfta 100kg sist, men det gikk tålig bra.

 

Ellers.. Høy rep på skulder... Herregud så drøyt tungt det skulle være. Helt insane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...