Gå til innhold

Corey v2


Anbefalte innlegg

Dag 13 - Rygg & Abz/Oblisque

 

Mark:

 

10 x 85kg x 2

10 x 90kg Ny Pr!!

 

Chins:

 

10 x 10 x 10

 

Kabelroing - utgikk

 

Kabelroing 1 arm - utgikk

 

Diverse Abz, oblisque og planker

 

 

Kommentar:

 

Hælvæten ! Nok en rekord på marken. 90kg føltes lett, kunne faktisk gått til 92,5/95kg .

Lover godt!

Måtte dog avbryte kabelroing-øvelsene pga smerter i framre delt. Dette har nok med at jeg var på konserter i helgen og fistpumpa som fean.

 

Historietid (igjen):

 

Stod i dusjen, når en svær polakk, tipper han veier 120-130 kg, sklei på gulvet og prøvde febrilsk å holde seg fast i et hjørne. Det som var så drit er at disse hjørnene er covra med skarpe metallkanter, så fyren kutta seg inn til beinet på alle fingre på venstre hånd. Satan PERKELE det så vondt ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dag 14 - Bryst, Rygg og Triceps Lett

 

Benk:

 

10 x 72,5 x 3

 

Skråbenk Decline Smith:

 

10 x 65kg x 3

 

Markløft:

 

10 x 82,5kg x 3

 

Kabelroing:

 

10 x 60kg x 3

 

Dips:

 

10 x 10 x 10

 

Chair Dips:

 

10 x bw x 2

10 x bw + 10kg x 2

 

Overhead Triceps Extension:

 

10 x 10kg x 3

 

 

Kommentar:

 

Grei økt. Var litt trøtt i ryggen etter 2 timer med fotball igår... Dog, rart å se på 82,5 kg å tenke at det er lett.

 

En ting som var litt rart er at jeg fikk krampe i venstre triceps på første settet i benken :p Greide heldigvis fullføre, selv om krampa kom på hvert sett!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dag 15 - Bryst & Triceps

 

Benk:

 

10 x 75kg x 3

10 x 77,5kg

 

Skråbenk Decline Smith:

 

10 x 65kg x 4

 

Dips:

 

10 x bw + 10kg x 3

 

Chair Dips:

 

10 x bw + 15kg x 3

 

Overhead Triceps Extension:

 

10 x 10kg x 3

 

 

Kommentar:

 

Greit økt, men veldig skuffet over at jeg ikke greide 3 set med 77,5kg i benken. Føler benken min er veldig synkron med søvnen min, sover jeg dårlig = går benken dårlig. Har sovet drita dårlig i en uke nå.. Fuckings dritt! Men ellers var økten bra!

Lenke til kommentar

Dag 16 - Rygg & Biceps

 

Markløft:

 

10 x 90kg x 3

 

Kabelroing:

 

10 x 60kg x 3

 

Kabelroing 1 arm:

 

10 x 25kg x 3

 

Some curls for teh ladies

 

 

Kommentar:

 

Første gang jeg greier 3 sett med 90kg i mark, så det er vel egentlig en ny pers. Dog, er jeg helt i zombie-mode nå, og det uten pwo eller noenting... Føler til og med ut som om jeg har feber.

Noe å ta med seg videre det: I deadlifted so hard, that I got a fever!

Lenke til kommentar

Bra jobba :wee: .

 

Mucho Gracias Jules <-- det er spansk ! :closedeyes:

 

Dag 17 - Bryst & Triceps

 

Benk:

 

10 x 75kg x 3

 

Skråbenk Decline Smith:

 

10 x 65kg x 4

 

Skråbenk Incline:

 

10 x 50kg x 3

 

Dips:

 

10 x bw + 15kg x 3

 

Chair Dips:

 

10 x bw + 15kg x 3

 

Overhead Triceps Extension:

 

10 x 10kg x 3

 

 

Kommentar:

 

Kjenner jeg mangler et par gir etter denne konge-helga, først bursdag, så 17.mai, så 30 grader og sol med beach og øl. Helt Könung !

 

Ellers kjenner jeg at jeg mister så jævelig med troen på menneskeheten når det er en svær bolekis på senteret som tror at markløft er for øvre rygg og traps... Hva kan man liksom si til sånt?

Lenke til kommentar

Markløft er gull for traps, samtidig som man må ha sterk øvre rygg for å bli sterk i mark. ;)

Men ser poenget ditt, har også endel hoooge bolere som bastant sprer dårlig gjennomtenkt brosciense på gymmen.

 

Prøver selv og svare "nei" på en så godt forklart og diskre måte som mulig for at jeg skal kunne fortsette treningen med god samvittighet uten å måtte tråkke på egoet til Ole-Ronny og Farhan.

Lenke til kommentar

Synes det er greiere å bare komme overens med de, greit å ha Ole-Ronny å Kim Tabrizi på sin side sånn ellers, på byen for eks. :p

 

Dessuten fører det aldri til noe å snakke rett imot til så mye heller, det ender bare opp til slutt med.

"Ja men jeg tar jo 170kg i benken og veier 20kg mer enn deg, da må jo jeg ha rett alt hva gjelder trening!"

Lenke til kommentar

Markløft er gull for traps, samtidig som man må ha sterk øvre rygg for å bli sterk i mark. ;)

Men ser poenget ditt, har også endel hoooge bolere som bastant sprer dårlig gjennomtenkt brosciense på gymmen.

 

Markløft er gull for mange ting, men når retarden drar til med et lite "shrug" på toppen av løftet, samtidig som han forteller sine "undersåtter" at man ikke trenger chins og roing når man skal bruke markløft på di musklene.....

 

Drit i dem om de SKAL prakke på dere sin "science", det er viktig å fornedre sådanne tullinger :devil:

 

Har aldri latt noen på gymmen prakke på meg jack shit og takk julenissen for det :xmas:

Lenke til kommentar

Dag 18 - Rygg Lett

 

Mark:

 

10 x 80kg x 3

 

Kabelroing:

 

10 x 55kg x 3

 

 

Kommentar:

 

Frustrerende dag treningsmessig. Fikk beskjed om at jeg ikke trengte være med på kamp, så plutselig under oppvarmingen på marken så var jeg med igjen. Ble derfor en lett dag og kort dag. Får ta det veldig igjen på fredag.

 

Sidenote: boleren fra igår sa idag på gymmen "skråbenk er bra for øvre rygg". Herrefred, gi meg styrke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Innlegg nummer 1000..

 

Tjaa, hvor skal jeg begynne. Kanskje fra børjan?

Dette programmet jeg er på nå, det suger asshole !

 

Jeg har lenge gått rundt å fundert på hva det er som er galt, hvorfor har jeg ingen gainz, hvorfor er kroppen så slapp osv., jeg er tross alt i uke 9 av programmet. Den eneste konklusjonen jeg kan dra frem er programmet. Jeg har fulgt programmet til punkt og prikke (bortsett fra bein, pga smerter i høyre kne). Det er en godkjent splitt, for all del, men før så trente jeg hardere, mer øvelser, lenger pauser, tyngre løft, sjokk-uker osv. Fra mitt ståsted kan det se ut som om dette var min suksessformel.

 

Jeg prøvde Elliott Hulse sin strategi en periode, at musklene må ha hypertrofi, cns-stimulering og eksplosivitet for å vokse best mulig. Dette fungerte ok, men ikke så bra som jeg hadde håpet, men det fungerte mye bedre enn det jeg er på nå.

 

Så jeg sitter veldig på gjerdet akkurat nå, skal jeg fullføre programmet og muligens gå glipp av gainz jeg kunne fått på andre program, slutte på programmet og hoppe på SL 5x5 for å bygge opp styrken igjen, eller kjøre den gamle formelen, 5x5 blandet med 3x10 og eksplosivitet......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...