Gå til innhold

Opplasting av YouTube-covere kan gi fem års fengsel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artikkelforfatter: Artisten er Vengaboys og ikke The outthere brothers. Begge har en sang som heter boom boom boom.

 

I stede for å legge frem en duste lovforslag som dete, så burde de heller bruke tid på å kvalitetssikkre youtube, så man slipper tonedøve folk som synger sanger på cam.

Lenke til kommentar

Artikkelforfatter: Artisten er Vengaboys og ikke The outthere brothers. Begge har en sang som heter boom boom boom.

 

I stede for å legge frem en duste lovforslag som dete, så burde de heller bruke tid på å kvalitetssikkre youtube, så man slipper tonedøve folk som synger sanger på cam.

 

Ja, istedet for å gjøre noe dustete bør vi gjøre noe annet som også er dustete?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bryr mæ mitt i ræva ka USA mein.

 

Smart.

Men på den andre siden så får dette konsekvenser for alle som synnes det var underholdende å se på slike videor på nettet som nå forsvinner og ikke minst det legger ann litt veien videre for hvordan Europeiske land burde gjøre det også.

Lenke til kommentar

Jeg er glad at Norge fortsatt er et fritt land, (enn så lenge)...

 

Men dette er tullete, 5 ÅRS fengself for coverlåter?? hva med artister som "Vitamin String Quartet" url: http://open.spotify.com/artist/6MERXsiRbur2oJZFgYRDKz , som driver med å framføre coverlåter.

 

Og skal ethvert 'high school'-band gis 5 år fengself for å covre låter på fester??

 

jeg blir litt redd når amerikanske politikkere lage lover uten å se konsekvensene.

 

-frank

Lenke til kommentar

Jepp de er krampetrekkninger der borte.

Om noen sprenger MPAA og RIAA til helvete så tror jeg nok at det skal feires her.

De feiret bin Laden's død og da er det rett og rimelig at vi feirer døden til en enda større og verre terrorist!

 

Uansett, jeg vet hva jeg skal si når US Customs spør meg hvor lenge jeg har tenkt å oppholde meg i USA:

"Bare så lenge jeg absolutt må, ikke ett sekund lengere."

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...