Gå til innhold

Hva skal Valve avsløre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo forsåvidt et godt poeng, og jeg er redd du har rett. Som sagt, jeg tipper det er relatert til DOTA 2 til konsoll eller noe der omkring. HL3 er såpass utsatt nå at det bare er en vag skygge på horisonten. Half-Life 3 er det nye Duke Nukem Forever, 2008 er det nye 1997.

Lenke til kommentar

HL2 er sju år etter fortsatt det beste singleplayer FPS-et etter min mening.

 

Uten tvil. Vi kunne trengt eit nytt Half-Life for å gje FPS-bransjen eit lite spark bak. Tørr ikkje å håpe på noko relatert til dette, men det hadde vore fantastisk med ein fortsettelse på historia etter episode 2. Om det blir episode 3 som varer i eit par timar på gode gamle Source gjere det ingenting så lenge det er kvalitetstimar, men HL3 på ein flunkande ny motor hadde ikkje vore å forakte. DOTA2 gameplay/info er på ein god andreplass på ønskelista, så lenge det ikkje noko med konsoll å gjere.

Lenke til kommentar
For å si det ærlig så er ikke det som kommer fra Valve så veldig interessant lengre. De har vel innsett at de ikke har hatt materiale/ideer nok til både å lage en episode og et fullt spill.

 

Mye rar Valve-kritikk her føler jeg. Hvilke andre spillselskap er det som gang på gang leverer spill av ypperste kvalitet, samtidig som de gjør nye ting?

 

Left 4 Dead 1/2 er jo blitt gullstandarden for samarbeids-flerspiller, og jeg koser meg fremdeles masse med 2'eren. Portal 1/2 og TF2 er jo heller ikke dårlige spill, samtidig som de i høyeste grad har originale konsepter.

 

Og at Gordon liksom har utspilt sinn rolle, i en verden full av slappe COD-kloner og syltynne FPS-konsepter, er jeg totalt uenig i. Mer ikonisk spillhelt skal man lete lenge etter.

 

På et område er jeg dog enig i kritikken. Få ut fingern og sett i gang med Half life 3!

Lenke til kommentar

HL2 er sju år etter fortsatt det beste singleplayer FPS-et etter min mening.

 

Realistisk sett er nok kun en visning av DOTA 2 som skal slippes før jul. Håper på HL3 neste år.

 

Deus Ex og Metroid Prime sier hei. Men det er selvsagt subjektivt, selv ble jeg aldri så bergtatt av HL som mange andre, men håper selvsagt at de før eller siden kommer med en oppfølger som kan fullføre historien en gang for alle.

 

 

Mye rar Valve-kritikk her føler jeg. Hvilke andre spillselskap er det som gang på gang leverer spill av ypperste kvalitet, samtidig som de gjør nye ting?

 

Left 4 Dead 1/2 er jo blitt gullstandarden for samarbeids-flerspiller, og jeg koser meg fremdeles masse med 2'eren. Portal 1/2 og TF2 er jo heller ikke dårlige spill, samtidig som de i høyeste grad har originale konsepter.

 

Og at Gordon liksom har utspilt sinn rolle, i en verden full av slappe COD-kloner og syltynne FPS-konsepter, er jeg totalt uenig i. Mer ikonisk spillhelt skal man lete lenge etter.

 

På et område er jeg dog enig i kritikken. Få ut fingern og sett i gang med Half life 3!

 

Valve er et fantastisk selskap om man digger fps-er. Hvis ikke er de et ganske middelmådig selskap med en rekke uinteressante titler og én skinnende stjerne - Portal.

Lenke til kommentar

De kan da ikke være så dumme å skuffe fansen nok en gang?

 

Kan fansen være så dumme at vi faktisk forventer nyheter om HL 3? Selv har jeg veldig lyst, men jeg forholder meg rolig til dette, ettersom jeg tar det for gitt at de ikke kommer med noe nå heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...