Gå til innhold

Spill til Android - The Thread


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm ser ikke noe multiplayervalg nei. Det er sånn "Feint" greie hvor du kan compare scores osv, men fant ikke noe måte å multiplayere på :p .

Kjipe greier :/ Får håpe det kommer snart.

Andre spill som kan anbefales er "cut the rope" (6 kr,- på market, gratis på getjar.com - med reklame) og ninjump (gratis på market).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Reklame er fyfy på min mobiltelefon. Prøver å unngå det så best jeg kan. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne reklamen på Angry Birds? Finner ingen reklamefri versjon av det spillet.

Root telefonen din og last ned Adfree. :)

Lenke til kommentar

For de som liker litt mer intellektuelle spill, vil jeg anbefale TRIANDRO. Enklere enn sjakk, men mye raskere å få til men allikevel ganske dypt.

Spiller det hver dag på bussen, i håp om å bli grand master...

Dette spillet er faktisk enda gøyere å spille mot en kamerat eller 2. (Kan spille opp til 4 player, eller single mot computer)

Lenke til kommentar

Funker Adfree? Synes jeg prøvde det for en stund siden på et annet program (ikke spill), men der funker det ikke.. :thumbdown:

Adfree funker, men den trenger full root tillgang. Kan hjelpe deg om du vil, hvilken telefon har du? :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

:new_woot: En liten review på Drag Racing (Creative Mobile) fra meg her:

 

Dette er et spill du kan sitte timesvis med - en smaksak selvsagt som alt annet - og veldig enkelt å spille - vanskelig å mestre. Slike spill liker vi! Over 50 biler tilgjengelig som du kan bruke over 10 level. Du kan kjøre "leagues" på samtlige level (eller nivåer på norsk) hvor du kjører mot 9 andre personer.

 

Cluet er å finne den rette bilen for hvert nivå. Ikke nok med det - du har 2 forskjellige lengder å kjøre på. 1/4 mile og 1/2 mile. Her gjelder det også å finne hvilken bil som passer for hvilken lengde, ikke alle biler er egnet for lange strekninger!

 

Alle bilene kan oppgraderes - du betaler med $$$ og/eller respect points. Det som kan oppgraderes er (på engelsk) engine, turbo, intake/exhaust, nitro, weight, wheels. Hver del har 5 nivåer. De dyreste bilene blir også meget dyre å oppgradere. Men etterhvert som du kommer opp i level (ved å få råd til dyrere/bedre biler)- tjener du også mer per løp. Det sier seg selv at om du vinner tjener du også mye mer.

 

Ikke bare er det upgrades på deler - men du kan også trimme og tune bilene! Det koster en slump med penger og respect points for å få tilgang på dette - men skal du være på toppen så er du pukka nødt!

 

Du kjører altså drag racing mot andre spillere på nettet - men det som er greia med Drag Racing (og for at det skal gå så bra og raskt som det gjør) er at du faktisk kjører mot en annen persons opptak av et race. Det vil si at du kjører ikke "live" mot andre - men du kjører mot andres FERSKE opptak av deres løp. Du vil aldri kjøre mot samme oppptak mer enn én gang og opptakene er alltid ferske. Så selv om du vinner mot vedkommende - så er det godt mulig vedkommende også vant mot en annen som kjørte dårligere enn ham igjen. Make sense?

 

Grafikken er enkel og grei, meget pen 2D grafikk - noe som gjør at spillet flyter ganske bra på de fleste android telefoner idag. Har du første generasjons htc wildfire (og lignende) derimot så bør du styre unna dette spillet. Skulle du f.eks bruke en HTC Desire eller lignende, vil jeg anbefale at du betaler den lille summen det koster for å fjerne reklame - den kan faktisk gå utover ytelsen på spillet.

 

Spillet blir ofte oppdatert og det er snakk om å legge til motorsykler i nær fremtid. Når sant skal sies så er jeg ikke sikker på om det ender opp som et separat spill eller om det blir integrert i Drag Racing.

 

Du kan kjøpe respect points in-game, men etter mye spilling så vil du merke at det egentlig er CASH man aldri kan få nok av. I begynnelsen er det respect points som er slitsomt å skaffe seg. Men for de av dere som er over snittet interessert i biler og racing - så er dette bare gøy.

 

Håper jeg klarte å vekke folks interesse og at Drag Racing nå kanskje får litt flere tilhengere! :thumbup:

 

Jeg gir spillet terningkast 6 fordi jeg annser spillet som meget underholdene og perfekt for både kortvarig og langvarig spilling - og ikke minst fordi spillet stadig får oppdateringer, ingenting er gøyere enn å se (hyppige) oppdateringer på Android Market!

Endret av izihbo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...