Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem av fyrene? Han som aldri får avsluttet en campaign mission? Eller han som hadde en totalt fucked up hero skillsmessig og måtte begynne helt på nytt?

 

Det minner meg om bossfight-flausen i Deus Ex: HR. De lager et skillssystem der man kan velge helt hva man vil, og overse combatskills for å bli en uber 1337 haxor stealth type f.eks. Men så kommer det helt påtvungne bossfights der du MÅ ha de og de combatskillene for å ha noen sjans. AKA fucked system.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jepp, det er en ganske stor kontrovers det der, de leide inn et eksternt firma til å lage bossfightene, så de føles helt disjointed fra resten av spillet. Og har du ikke specca noe som helst combat-skills, er du temmelig screwed og må bare starte pånytt og specce annerledes. Sånt misliker jeg sterkt. Da kan man i det minste få lov å respecce skills som i MMORPG'r.

Lenke til kommentar

nåh, jeg har snart spilt ferdig 3 campaigns, og de har vært relativt enkle. Eneste jeg kan se hvor det er en fordel å vite hva du bør velge, er inferno sin. Ellers har jeg gjort mange dumme valg selv, men det er absolutt ikke nødvendig å følge noe fasit på skills :) (De jeg har spilt, har blit gjennomført på normal)

Lenke til kommentar

Syns det uten tvil er Necropolis som er det stiligste rasen. Digger det store fokuset på healing, som gjør at jeg ofte slippet unna kamper med alle i behold. Dessuten liker jeg godt designet og egenskapene, så så langt er dette min klare favoritt. Savner dog litt av designstilen fra tidligere spill, spesielt 3ern...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sliter med ganske mye lag! ikke noe galt med pc'en. Har til og med alt på det laveste nå og det lagger like mye, tregt og gå inn og ut, og da jeg rører på musa lagger det. Og inne på maps "hopper" tingene rundt.

 

Får heller ikke spilt online, prøvde nettopp og joine en venn.

 

Noen som vet hvordan man fikser dette? patch eller noe..

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Etter å hatt spillet en stund må jeg innrømme at dette ikke var så gøy som jeg hadde håpet på. Har spilt Heroes 3 såpass mye at jeg har blitt lei av det, og dessverre er forskjellen mellom spillene så små at det å være lei av Heroes 3 betyr å være lei av Heroes 6.

 

Fantastisk hvor lite spillet har endret seg over årene

Lenke til kommentar

Savner de små snuttene som ofte kom i Heroes 3, for eksempel når du vant eller tapte. Ble nettopp ferdig med et game jeg har holdt på med i mange timer, tror brettet er huge, og ble skuffet da det ikke kom en snutt :roll: Menmen, spill fortjener all ros det kan få, spør du meg!

 

Spiller fremdeles med Necropolis... Syns de virker veldig op :p Den healing-abilitien er jo helt syk :O

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...