Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Installerte spillet på den nye maskina for bare et par dager siden.

Først nå slo det meg at spillet kun veldig skrittvis automagisk laster ned oppdateringer.

Den har gjort det hver eneste gang jeg har starta spillet.

Så v1.2 er på vei ned nå...... Kunne den ikke oppdatert til den nyeste versjonen med en gang? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Installerte spillet på den nye maskina for bare et par dager siden.

Først nå slo det meg at spillet kun veldig skrittvis automagisk laster ned oppdateringer.

Den har gjort det hver eneste gang jeg har starta spillet.

Så v1.2 er på vei ned nå...... Kunne den ikke oppdatert til den nyeste versjonen med en gang? ;)

 

Kan du ikke bare installere og spille spillet på én PC da?

Lenke til kommentar

Ferb, jeg tenkte på det i ettertid faktisk. La ikke inn noe serialnr når jeg installerte på den nye pc'n. Er nok linka opp mot Uplay kontoen som ble lagt inn samtidig med installasjon av spillet.

 

Den gamle pc'en bruker jeg jo ikke lengre. Jeg fortsatte på samme savegame. Ble henta ned fra cloud'n deres. Sweet. :)

Lenke til kommentar

Det var rart, for jeg har virkelig lyst til å spille på min stasjonære PC, men siden jeg installerte det på min bærbare først, får jeg det ikke til. Så det du sier er at jeg må installere det på nytt, og ikke legge inn serialnr, så går det? For når jeg starter spillet på min stasjonære nå og legger inn nummeret, står det bare at jeg har brukt det opp allerede, som jo stemmer hvis man bare kan bruke det én gang.

Lenke til kommentar

Når jeg logger meg på den på den andre PCen, står det bare at jeg ikke eier noen spill... Herregud så håpløst :p For jeg skal i alle fall ha Anno 2070 og RUSE der.

 

EDIT: Wohoo, endelig fikk jeg det til! Digg! Takk for hjelpen!!!

Endret av Ferb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette kommer i dag: http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/en-GB/game/additional_contents/adventure_pack/index.aspx

 

Det kostet 80 kroner + 20 kroner i avgift å kjøpe pakken i UBIShop.

(Noen som vet hva slags avgift de 20 kroner er? Jeg betalte med VISA).

 

I følge en tilbakemelding på det offisielle forumet, kommer patchen som også inneholder adventure pack klokken 19.00 i kveld. (Det man kjøper er egentlig bare en kode for å låse opp innholdet i spillet).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har virkelig fått godfølelsen igjen, med Heroes VI! Absolutt verdt å prøve!

 

Men jeg lurer på om noe av dere får til å spille online? Jeg har nå lagt til en kamerat, og vi får startet et spill. Men iløpet av minutter spillet brutt med et sammendrag av runden og "Victory".

 

Det fungerer heller ikke å chatte.

Lenke til kommentar

Hvordan er dette spillet nå, egentlig? Jeg har alltid vært stor fan av Homm III og spilte Homm V litt, men ble ganske skuffet over dette. Det ble kun spilt én gang før det ble lagt på hylla, men jeg vil veldig gjerne like det

Spill heller Heroes V Tribes of the East (siste utvidelsespakke). Pass også på å installere alle patchene til spillet. Det er langt mer balansert, gjennomført og ferdig enn Heroes VI er, og kommer til å være i en god stund fremover. Spillmekanisk er også Heroes V nærmere Heroes III enn VI er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...