Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

erm? Tror du trenger og utdype det spörsmålet noe...

 

And i will! ;-)

 

Har helt siden jeg fikk spillet spilt det på min bærbare, men fikk i stad fristelsen av å spille det med topp grafikk på den stasjonære, så jeg prøvde da dette. Alt gikk fint, fikk installert det, oppdatert det osv, men med en gang jeg skulle skrive inn produktnøkkelen, stod det bare at denne har blitt brukt før, som selvfølgelig er sant, og jeg fikk derfor ikke spilt spillet på den stasjonære. Derfor spurte jeg bare bekreftende om dette er tilfelle, at man kun kan spille spillet på én PC, eller om det fins forskjellige triks for å spille på flere. :)

Lenke til kommentar

Angående factions, stronghold er uten tvil det sterkeste laget i rein styrke, og man trenger ikke å miste allverden(mot AI) om man spiller de rett. Sanctuary sin hoppende padde er usaklig kraftig, de har solid healing, men jeg synes elite-unitsene dems er litt kjedelige kanskje?

Lenke til kommentar

Man skal da kunne installere det på flere, men så igjen ... Ubisoft og deres DRM er bitchy, så det kan hende de har fucka opp også.

Jeg har spillet installert på laptop og desktop. La inn koden på laptopen siden det var der jeg installerte først. På desktopen trengte jeg bare å logge inn på kontoen min, fikk ikke noe krav om kode.

Lenke til kommentar

Angående factions, stronghold er uten tvil det sterkeste laget i rein styrke, og man trenger ikke å miste allverden(mot AI) om man spiller de rett. Sanctuary sin hoppende padde er usaklig kraftig, de har solid healing, men jeg synes elite-unitsene dems er litt kjedelige kanskje?

Interessant, kan du utdype litt nærmere hvordan du går fram med dem :) Man har en tendens til holde seg til ei oppskrift, når man mener at man har funnet en spillestil som fungerer. Holder på med Stronghold Campaignen nå. Spiller på hard og det er definitivt vanskelig nok for min del, men jeg liker å slite meg gjennom et spill ;)

 

Grunnen til at jeg spør, er fordi at jeg likte Stronghold veldig godt i femmern, men jeg sliter litt med å få dem til "svinge" like godt i dette spillet. Så kanskje gjør jeg noe galt. Vurderer og kjøre life drain på maulerene. Noe jeg føler at jeg muligens burde gjort fra starten av? Valgte 7+hp mauler-chruser som spesialitet.

Endret av KaiAlvin
Lenke til kommentar

Foreløpig har jeg ikke tenkt så mye på "builds", bare plukker skillene jeg synes ser brukbare ut, og Blood/Tears virker litt random siden man får blood eller tear points når man caster forskjellige spells. Blir jo til at man bare svarer den ene eller den andre i samtaler bare for å unlocke den neste blood/tears-skillen. Føler ikke at jeg gjør mange "moralske" valg akkurat.

 

Håper ikke jeg kan ødelegge karakteren med å plukke feil skills, sånt hater jeg i slike spill.

 

"Nei du MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bruke akkurat denne builden fordi den er best!"

Lenke til kommentar

Angående factions, stronghold er uten tvil det sterkeste laget i rein styrke, og man trenger ikke å miste allverden(mot AI) om man spiller de rett. Sanctuary sin hoppende padde er usaklig kraftig, de har solid healing, men jeg synes elite-unitsene dems er litt kjedelige kanskje?

Interessant, kan du utdype litt nærmere hvordan du går fram med dem :) Man har en tendens til holde seg til ei oppskrift, når man mener at man har funnet en spillestil som fungerer. Holder på med Stronghold Campaignen nå. Spiller på hard og det er definitivt vanskelig nok for min del, men jeg liker å slite meg gjennom et spill ;)

 

Grunnen til at jeg spør, er fordi at jeg likte Stronghold veldig godt i femmern, men jeg sliter litt med å få dem til "svinge" like godt i dette spillet. Så kanskje gjør jeg noe galt. Vurderer og kjøre life drain på maulerene. Noe jeg føler at jeg muligens burde gjort fra starten av? Valgte 7+hp mauler-chruser som spesialitet.

Heroic charge er utrolig bra! Forsök og få deg Arachne sverdet men det har en feil nå som gjör det egentlig altfor bra. Skal gi life stealing 15% men gir dette til hver enhet dvs 100 maulers = 1500% live stealing.

Brukte også mye reinforcments, dog kan ikke de få life stealing. Archery er også bra siden du får mye penelties for din range som stronghold.

Lenke til kommentar

Personlig vil jeg ikke bruke bugga items, men med en solid might-helt er stronghold vanvittig kraftig. Pressed attack, heroism, mass life-drain og mye mer gjør det i stand til å knuse nesten enhver AI-helt før du lider noe spesielt av tap. Jeg lærte mye spillestiler på ubisoft sitt forum, de har en tråd om alle factions.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde et forsøk på å finne disse trådene imorges, men måtte bare gi opp. Så stickyene, men det eneste som minnet om talent hjelp var "Fan made manual" i PDF-format. Er det den dere mener?

 

Mange tråder om scenarioer som aldri avslutter pga bugs, håper det ikke skjer med meg. Så også en tråd om en fyr som måtte restarte hele campaignen fordi han kom til en mission der heroen han hadde laget hadde feile skills så den ble umulig å fullføre..sånt bekymrer meg veldig.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...