Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Storkoser meg med dette spillet, men er et par ting som plager meg.

 

Det første er at siden jeg jobber nattevakt, så spiller jeg dette spillet på to PC'er. Stasjonær hjemme, og laptop på jobb. Det jeg sliter emd er at noen ganger så vil ikke savegamene på campaignen oppdatere når man har spilt på andre maskinen, til den andre. Noen som vet hvorfor?

 

Det andre er, meg og samboeren min gjerne vil spille med og mot hverandre online. Men hver gang vi spiller, så dropper plutselig den andre ut av spillet. På min skjerm står det hun dropper ut, på hennes står det jeg dropper ut. Veldig irriterende ettersom dette skjer i andre spill også, og aldri på samme tidspunkt heller. Vi kjører internett gjennom USB-theter på mobilene våres, og vi har fortsatt internett selv om vi dropper ut. Så det har ikke noe emd det å gjøre heller. Noen som vet om hvorfor det kan være slik?

 

Men spillet er veldig bra:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg faktisk fått det til å fungere. Men opplevelsen er ikke helt 100 ass, multiplayeren syntes jeg var knotete. Så langt finner jeg ikke noen mulighet for lokal multiplayer(dvs. to på samme maskin mot CPU), og heller ikke online har jeg funnet ut av hvordan dette går an. Såvidt jeg ser har ikke friendslista noen mulighet for å invitere til spill.

 

Har jeg bare oversett noe, eller har de virkelig fjernet gode gamle to-kompiser-mot-data'n vi alle husker fra barndommen?

 

Får også nevne at jeg gleder meg til den gamle town screenen kommer tilbake. Blir for vilt å fjerne det koselige bybildet til fordel for.. vel, hva det nå enn er vi har nå.

Endret av BiNko
Lenke til kommentar

Enorme problemer med dette spillet. Acer 5750G 6 gb ram, 2 gb dedikert Nvidia 540m.

Har det samme problemet som veeeldig mange andre, nemlig svart loading v/ launch. Prøvd den regeditgreia, det funka ikke, men gav en litt annen type feil. Tester en reinstall nå, så...

Ikke bare jeg som får dette problemet, altså? Testet demoen i en time i går, og kjøpte så spillet. Når det skal starte (etter Uplay-dritten) blir skjermen svart og så restarter datamaskinen. Dårlig deal, i og med at jeg betalte noe sånt som 450 kroner...

Lenke til kommentar

Nei, du er nok ikke alene i den avdelinga der. Googlet opp en god del, og det finnes maaaange med samme greia. Da en bruker tok saken i egne hender og sendte mail til Ubisoft support, fikk han et kortfattet "Laptops are not supported" og en standard troubleshooting-guide.

 

Men dette er altså ikke tilfellet, for det er faktisk mange med laptop(inkl. meg selv) som nå spiller det.

 

Når jeg tenker meg om, kan det kanskje hjelpe noen å fortelle hvordan jeg fikk det til å funke, via noe en oppfinnsom bruker på Ubisoftforumet hadde funnet ut. :)

 

For ordens skyld hadde jeg problemet med at spillet ikke launcher, men går i svart med evig loading. Det pussige er at jeg forsøkte dette her om dagen, men da fungerte det ikke. Det gjorde det i dag. Rar verden.

 

 

Trykk start, søk på regedit. Gå inn på HKEY_LOCAL_MACHINE -> SYSTEM -> CurrentControlset -> Control. Høyreklikk på den mappa som heter GraphicsDrivers, ta ny -> DWORD-verdi. Den kalller du tdrLevel. Verdien skal ikke endres, mao. 00000000. Deretter restarter du og prøver på nytt. Fungerer det fortsatt ikke, forsøk å manuelt endre slik at spillet kjøres på integrert grafikk og ikke hovedgrafikkortet. For meg vil det si å åpne NVIDIA-innstillinger/kontrollpanel og deaktivere mitt GT 540M slik at kun det integrerte grafikkortet behandler spillet. Det kan være annerledes for deg.

 

Endret av BiNko
Lenke til kommentar

Nei, du er nok ikke alene i den avdelinga der. Googlet opp en god del, og det finnes maaaange med samme greia. Da en bruker tok saken i egne hender og sendte mail til Ubisoft support, fikk han et kortfattet "Laptops are not supported" og en standard troubleshooting-guide.

Oppdaterte driverne til GPU'en (GeForce GT425M) og gjorde den regedit endringen, og så fungerte det plutselig. Men hvordan får jeg tak i soundtracket? Jeg kjøpte jo deluxe-utgaven, men om jeg trykker på "unlock deluxe content" og gir spillet koden så sier det bare at koden er brukt fra før...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hva er utgivelsesdatoen i USA? Er jo bare kommet anmeldelser fra Europa hittil, gjerne fra russiske, ukrainske og de resterende øst-europeiske spillsider. Har enda til gode lese en anmeldelse på engelsk. Hvor er IGN, GameSpot?

Lenke til kommentar

Kampanjene er utrolig bra selv om jeg ikke har spillet så mye på de ennå. Har tatt noen store kart i multiplayer og det er utrolig pent og uten noen store buggs. Du kan ikke gå inn i byene men du ser bedre utenfra på kartet hvordan byen bygges opp, så dette har egentlig blitt bedre synes jeg. Trenger ikke noen townview for min del. Det som irriterer meg mest dog er på multiplayer er at du ikke har så mye og finne på mens du venter på din tur. Du kan bare kikke på kartet men ikke se fightene til din allierte, kan ikke kikke i din by eller planlegge så mye. Så noen dumme ting her men kampanjene er veldig bra så langt som jeg har sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...