αкαѕнα Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 synes det er rart de ikke har funnet årsaken til problemet jeg... Kan de være hacket mon tro??
-Teddy- Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Nåja, kall det hva man vil. Greit at det er dekning, mente at mobilen melder om null dekning i displayet. Eller rettere sagt, den sier at den ikke klarer å koble til. Slik har det vært i hele dag. SMS fungerer heller ikke. Mobilen har tømt seg helt for batteri på en halv dag i forsøk på å koble seg opp før jeg likesågodt slo av hele telefon-delen av telefonen min...
HKS Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Dette fjerner forhåpentligvis myten som har gått at Telenor liksom skal ha så mye bedre kvalitet på nettet en konkurrentene...
norgi Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Min dekning kommer og går som den vil, har telenor, men planner om å skifte i sommeren, pga flytting tror jeg skaffe meg da abb. med datatrafikk og trolig noe som ikke er på telenor sitt nett da ja.
koots Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Vært på Vierli hele dagen idag, og ikke pappa eller jeg har hatt problemer. Tlf, SMS og internett har fungert helt fint
esoteric Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Raptor' timestamp='1307741228' post='17882833']Dette fjerner forhåpentligvis myten som har gått at Telenor liksom skal ha så mye bedre kvalitet på nettet en konkurrentene... Myten? Telenor har vel vunnet flest tester av dekning og hastighet de siste årene, og det sier vel sitt? 2
smileyy Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 For min del, har Viber vært et utmerket alternativ idag :-)
αкαѕнα Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Raptor' timestamp='1307741228' post='17882833']Dette fjerner forhåpentligvis myten som har gått at Telenor liksom skal ha så mye bedre kvalitet på nettet en konkurrentene... Tviler på det altså... Selv om de er tragisk at slikt kan skje så skjer det såpass sjeldent at det er lite vits å tenke sånn
Occi Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Telenors dekning på mobilnettet har jeg ikke hatt inntrykket av at folk er veldig negative til, og har ikke problemer selv. Det som derimot er ræva er internett fra Telenor.
HKS Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Raptor' timestamp='1307741228' post='17882833']Dette fjerner forhåpentligvis myten som har gått at Telenor liksom skal ha så mye bedre kvalitet på nettet en konkurrentene... Myten? Telenor har vel vunnet flest tester av dekning og hastighet de siste årene, og det sier vel sitt? Tydeligvis ikke... Jeg har ikke kunnet brukt mitt Telenor jobbnummer i hele dag.
NgZ Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 En ting er at det har oppstått en feil, men at de ikke klarer å finne den på et halvt døgn? DET er virkelig bekymringsfullt. Da har de jo tydeligvis hverken kontroll eller oversikt..
αкαѕнα Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 En ting er at det har oppstått en feil, men at de ikke klarer å finne den på et halvt døgn? DET er virkelig bekymringsfullt. Da har de jo tydeligvis hverken kontroll eller oversikt.. Virker ikke direkte lovende nei ^^ jeg tror forsåvidt at alt er bra når jeg står opp i morgen
-Teddy- Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Det er gått mer enn tolv timer og de har enda ikke funnet feilen. Vi har ennå ikke lokalisert problemet, men jobber spesielt med mulige problemer på en av sentralene våre. http://www.telenor.no/privat/kundeservice/driftsmelding.jsp
JohndoeMAKT Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Jeg sprang ut (virkelig sprang i regnet ned Grensen til Oslo City) og kjøpte et Netcom Ring Kontant-SIM når jeg fant ut hvor dramatisk situasjonen var. Verden var virkelig totalt utilgjengelig en god stund på ettermiddagen i går. 1
Nik0 Skrevet 11. juni 2011 Skrevet 11. juni 2011 Ikke fikset problemet? Mottok nettopp (20 min siden) haugevis med meldinger sendt til meg fra telenormobil i to-tiden i dag. Samme fikk min bror. Så antok at nå har de funnet feilen. Hva kommer det av da? Har forresten også snakket med flere telenor-abonnementer i dag, så det kan langt fra gjelde alle eller veldig mange.
torbjornen Skrevet 11. juni 2011 Skrevet 11. juni 2011 One Call-mobilen min har omsider igjen fått tilgang til Telenor-nettet. I følgje Ventelo har Telenor funne feil på eit kort.
Skrujernet Skrevet 11. juni 2011 Skrevet 11. juni 2011 Har hatt dekning i hele dag jeg utenom en periode på ca.10 minutter.
JFM Skrevet 11. juni 2011 Skrevet 11. juni 2011 Jeg skjønner ikke at det ikke skal være mulig for telenor-kunder å koble seg på netcom sitt nett fram til problemet er løst
esoteric Skrevet 11. juni 2011 Skrevet 11. juni 2011 Om Telenor's kunde plutselig skulle hopper over på NetCom's nett hadde sikkert det falt sammen det også .. så hadde begge telefonene mine streiket i steden for bare den ene. 1
Anbefalte innlegg